jarek3251 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 witam potrzebuje jak w temacie gdzie idą te 2 kabelki z impulsatora prędkości myślałem ze jeden idzie do ecu a drugi na licznik ale niestety chyba nie bo w ecu 43 pin to impulsator i jest to kabelek niebiesko biały a w impulsatorze jest brązowy i brązowo biały zresztą sprawdzałem miernikiem i lipa nie było przejścia mógłby mnie ktoś oświecić gdzie ida po drodze jeszcze te sygnały???
radi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 A co ci sie dzieje -predkosciomierz ci nie chodzi?Jezeli chodzi ci o czujnik predkosci przy skrzyni to prawdopodobnie jeden kabel idzie do masy(brazowo zielony),a drugi do licznika(brazowo czerwony) pod pin 23 w niebieskiej kostce!
jarek3251 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 to w takim razie z kad ecu bierze sygnał prędkości??? mam problem z autem trzecie mi nim jeśli ecu widzi prędkość kombinowałem juz ze wszystkim inny ecu czyszczony nastawnik wymiana pompy nic nie pomaga ale jeśli odepnę pin 43 w ecu przechodzi mu wiec tak myślę żeby podpiąć bezpośrednio sygnał z impulsatora ale widzę ze ecu prędkość bierze z licznika w takim razie ciekawe czy licznik przetwarza ten sygnał w jakis sposób dla ecu czy to jest czysty sygnał tylko tyle ze przez licznik??????[br]Dopisany: 02 Luty 2010, 13:06_________________________________________________ A co ci sie dzieje -predkosciomierz ci nie chodzi?Jezeli chodzi ci o czujnik predkosci przy skrzyni to prawdopodobnie jeden kabel idzie do masy(brazowo zielony),a drugi do licznika(brazowo czerwony) pod pin 23 w niebieskiej kostce! prawdopodobnie ale pewny nie jesteś???
radi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Wedlug schematu z autodaty ci mowilem,wiec chyba napewno tak jest!Pin nr43 w ECU to pin nr6 w liczniku w kostce zoltej,wiec najpier sygnal idzie z czujnika predkosci do licznika w pin23(wejscie sygnalu predkosci),a potem przetwarzany jest przez licznik i idzie do ECU w pin 43
jarek3251 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 Wedlug schematu z autodaty ci mowilem,wiec chyba napewno tak jest!Pin nr43 w ECU to pin nr6 w liczniku w kostce zoltej,wiec najpier sygnal idzie z czujnika predkosci do licznika w pin23(wejscie sygnalu predkosci),a potem przetwarzany jest przez licznik i idzie do ECU w pin 43 a nie wiesz czy to jest ten sam sygnał czy moze licznik go w jakis sposób modyfikuje????i jeszcze jedno pytanie ile byś chciał za instalacje autodaty na cd badz dvd???
radi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Wedlug schematu to jest kolor bialo niebieski i jest on jakos modyfikowany bo ten sygnal co dochodzi z czujnika predkosci pin nr23(niebieska kostka) wchodzi do jakiegos ukladu scalonego w liczniku,a ten co idzie do ecu wychodzi z niego ale w iinym miejscu pin nr 6(zolta kostka),autodate mam po angielsku i mam jescze workschop po polsku,to jak chcesz to ci wysle za darmo na plytach(AD 2CD) (workshop 1 DVD) tylko musze poszukac instalek,tak pod koniec tygodnia sprubuje ci wyslac tylko podaj adres na priv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się