dito Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam. Żona uświadomiła mnie, że w samochodzie jakoś zimno jest . No to trzeba coś z tym zrobić: termostat sprawny - silnik nagrzewał się prawie prawidłowo, wskazówka delikatnie poniżej 90 wymiana płynu: płyn był zasyfiały ale trzymał do -30, oczywiście przy okazji płukanie nagrzewnicy. Po ściągnięciu przewodu odprowadzającego płyn z nagrzewnicy, płyn ledwo wyciekał na wolnych obrotach (to jest dosyć istotne). Przy przygazowaniu zapierdzielał aż miło, przedmuchałem przewody sprężonym powietrzem, okazały się drożne. Dobra zalałem wszystko czystym płynem odpowietrzyłem i pupa. Na wysokich obrotach było ogrzewanie na wolnych ledwo letnie powietrze leciało. No i wtedy zapaliło się światełko w mózgownicy - przecież Audi ma układ chłodzenia wysokociśnieniowy. Pędem do sklepu i zakup korka do zbiorniczka wyrównawczego - koszt 10 zł. Okazało się, że stary popuszczał ciśnienie . Teraz samochód się szybko nagrzewa, ogrzewanie super, powietrze leci bardzo ciepłe z nawiewów, wskazówka temp. stoi równo na 90. No i taki byłem zadowolony z wyników całodziennej walki, że na koniec dnia jak cofałem to trafiłem w samochód sąsiada . Koszt naprawy: - korek 10 zł - lampa tylna 100 zł oczywiście tą drugą pozycję można pominąć . Może się komuś przyda.
mech15 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 na pewno się komuś przyda motyw z koreczkiem jak jeszcze nie głosowałeś, to kliknij na ptaszek http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/audi/audi-a4-klub-polska/
loloA4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 A czego bedzie wina ze temperature mam raz 90 a raz 92-95?
zen64 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 A czego bedzie wina ze temperature mam raz 90 a raz 92-95? masz sprawny termostat, klimatronic troszeczkę przekłamuje na plus
SotoM Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam. u mnie też się dzieją herezje z ogrzewaniem.-jak kupiłem Auduśke to nie było w ogole ciepłego powietrza- w ukł.chłodz. była jeden wielki syf - zrobiłem płukanie układu 3y krotne, nagrzewnice prbowałem tez czyscić ale nie mam dostepu do myjki ciśnieniowej ani do spręzobego powietrza zozstało mi tylko woda ze szlałfa.-cos tam syfu wyzuciło... i wtedy to przewody od nagrzewnicy zrobiły sie ciepłe ale to nie wystraczy... gdy mam ustawione ciepło na HI i przez pare minut jade majac na zagraze 180 to zaczyna leciec zimno. gdy sie zatrzymam i delikatnie popuszcze korek w zbiorniczku wyrówanwaczym zaczyna momentalnie ciepło lecieć... temp 90stp termostat sprawny przewody od nagrzewnicy jednakowo gorące , klapa i silniczek sterujący w środku - sprawne. i ooo chuusteczke chodzi?? nagrzewnica nie wydajna , korek w zbiorniczku...?? kupie korek mimo wszystko i skombinuje myjkę cisnieniową powalcze raz jeszcze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się