Sebek_WZ Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Witak koledzy mam wazna sprawe,mianowicie dzieje mi sie cos nie dobrego ze skrzynia obiawy sa nastepujace przy zimnym samochodzie jest wyszstko ok a po rozgrzaniu obiawy sa takie ze trochce szarpie skrzynia,sporadycznie chrobotanie i widac na prendkosciomierzu skakanie obrotow pomiedzy 1 a 2 to sa skoki nie wielkie i tak sie dzieje jak jade spokojnie bo gdy dynamicznie badz recznie zmieniam biegi jest ok.Nadmieniam ze po podpieciu pod VAGa nic nie wykazalo.PROSZE O POMOC jeste to A4 r 2001 model 2002 silnik 3.0l
Sakul Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Współczuje, Multitronic ma bardzo złą opinię jeśli chodzi o wadliwość, to skrzynia wysokiego ryzyka. Chociaż sie na tym nie znam za bardzo to podejrzewam sprzęgło . Raczej nie łańcuch choć tylko zgaduje, chyba szykuje się niestetypoważny wydatek. Zacznij zawczasu szukać dobrego mechanika od automatów. A olej i filtr wymieniałeś? Spróbuj jeszcze wymienić ale raczej to nie pomoże. Ktoś pisał na forum w temacie o Multi, że sprzęgła były oryginalnie z 6 lamelami, i można je było zamieniać na sprzęgła z 7 lamelami (były żywotniejsze). W razie naprawy popytaj czy jest możliwość montażu sprzęgła z 7 lamelami. Może inni coś jeszcze doradzą
Sebek_WZ Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 no powiem tak ze tez mi sie wydawalo ze to moze byc to.Bylem w jednym warsztacie to nic nie sprawdzil i powiedzial remonty od 4 do 8 tys to co to za podejscie.Czy ktos ma jakis dobry warsztat co to mogl by ogarnac albo powiedziec co to moze byc i jakie to moga myc koszyt. Prosze o pomoc
Sakul Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Co do kosztów to sobie sam odpowiedziałeś. Poszukaj, gdzieś widziałem temat z dobrymi mechaniorami od automatów. Ja ci nic nie poradze, chyba że pozostali koledzy coś pomogą.
Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Jeśli chodzi o warsztat to: www.sserwis.pl... Kolego masz jedyną benzynę w której w multitroniku wykonywało się modyfikację sprzęgła na 7 lamel (z uwagi na wysoki moment oborotwy = 300Nm). Póki co trudno określić co tak naprawdę jest powodem - zacznijmy od sprawdzenia co dokładnie siedziw Twoim aucie. Podaj dokładną datę produkcji, przebieg oraz model skrzyni biegów (naklejka serwisowa, 5-ty wiersz, ostatnia kolumna). Jeśli dysponujesz dostępem do VAG-a sprawdź wersję sterownika oraz oprogramowania skrzyni. Trzeba też sprawdzić hitorię serwisową (do załatwienia w ASO) - bardzo ważne jest aby olej ATF w skrzyni był wymieniany regularnie (co 60tyś km). Nie chcę Cię straszyć ale najprawdopodobniej czeka Cię modyfikacja sprzęgła na 7 lamel - razem z pełną wymianą oleju, filtra magnetycznego oraz wgraniem najnowszego oprogramowania cały koszt wyniesie 3 000zł. Jest jeszcze szansa (ale bardzo mała) że wyskoczyła adpatacja - niestety przeciwko tej teori są hałasy wydobywające się ze skrzyni które wcześniej opisałeś... Więcej o przekładni Multitronic dowiesz się tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_b7_multitronic_encyklopedia-t94996.0.html
Sebek_WZ Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 powiem ci tak kolego dowiem sie tych rzeczy i ci napisze a jesli to jak mowisz ze kolo 3 tys to jeszcze nie ma tragedi jak wiecej to juz troche gorzej bedzie.A jakies dobry warsztat Warszawa i okolice ktos zna do mojej sprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się