Proof Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Mam do Was pytanko jako że padło mi turbo,podczas ostatnich mrozów zaczęło "szurać" przy odejmowaniu gazu,dziś był demontaż i ma luzy w osi i poprzeczne. Silnik AVF, quattro, przebieg 100850km,program robiony przy 80000km.Czy po regeneracji turbo trzeba robić kontrolę i korektę softu?
gregory Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Zależy jak pompowało turbo w momencie robienia programu, jak całkiem ok to nie będzie konieczna korekta softu. Jeśli słabo i program był napisany z uwzględnieniem że turbo słabiej pompuje to po wsadzeniu nowego turba korekta może dać ci jakiś gratis, ale nie jest ona konieczna. Zależy tylko i wyłącznie od twojego bardziej lub mniej pedantycznego podejścia do uzyskiwanej mocy
wiissnia Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja po zrobieniu kierownic w suszarce pojechałem na korektę bo soft był robiony pod przycinające się kierownice, Witek wstawił niunię na rolki, podpioł vaga i kazał jechać do domu bo wszystko jest ok. P.S. przybyło 10KM i 35Nm. Podejrzewam, że e Twoim przypadku też nie powinno być problemów po wymianie TURBA
Proof Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 Zależy jak pompowało turbo w momencie robienia programu, jak całkiem ok to nie będzie konieczna korekta softu Aligator mi robił program przy 80tys przebiegu,turbo było idealne jak mówił,logi super,w serii wyszło 136KM i 307Nm.Przebieg mocy i momentu jak najbardziej ok,nie wiem czemu po 20tys przebiegu padło turbo (jeździł ok,ale po ostatnich mrozach miałem "szuranie" przy odejmowaniu gazu więc zdjąłem turbo i ma luzy,oleju nic nie brał).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się