Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Lewa poduszka silnika AWX , wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy ta poduszka jest uszkodzona? U was też jest lekko zapadnieta? To normalne ? Pytam bo czuje wibracje podczas jazdy, które przenoszą się na karoserję. Jakiś czas temu przy zmianie oleju widziałem jakiś smar koloru brązowego na osłonie silnika tylko nie pamiętam czy po lewej stornie czy po prawiej. Zobaczcie jak wygląda u Was i dajcie znać

http://w335.wrzuta.pl/obraz/558aCY0zXdc/audi_a4_b6_1.9_awx_1

http://w335.wrzuta.pl/obraz/2Syo8sxRW50/audi_a4_b6_1.9_awx_2

Dziękuje bardzo.

Opublikowano

U mnie wygląda podobnie, ale z lewej strony i na dodatek mam stuk przy wjechaniu w dołek z tamtej okolicy. Zawieszenie wykluczyłem. Zarówno diagnosta na stacji kontroli w zawieszeniu nic nie znalazł, jak i jeszcze dwóch innych mechaników. W najbliższym czasie przymierzam się do jej wymiany.

Opublikowano

Poduszka z czujnikiem u mnie jest po lewej stronie i jest taka sama jak wag nie pokazuje błędu to jest ok

zgadza sie ... a wibracje , musisz jeszcze sprawdzic poduszke od skrzyni biegow i plecionke przed katalizatorem

Opublikowano

jak masz wyciek z poduszki (czerwona substancja, szybko zasychająca) to jest do wymiany

Opublikowano

Robert a mozesz napisac jaki rodzaj wibracji to jest ? np w jakim zakresie obrotow? jak w Vagu powinno pokazywac ze poduszka do wymiany? mi sie elektryk podpial ale mowi ze nie pokazuje ktora poducha, byl blad "zawory....(cos tam dalej) i w numery.

Opublikowano

To jest lewa poduszka. przepraszam za pomyłke poprawiłem team.

1. Wag nic nie pokazał.

2.Plecionka tłumika wymieniona ( sara plecionka była cała nie uszkodzona ale po wymianie jest ciszej w samochodzie, mniej rezonuje)

Wibracje pojawiają się generalnie przy wciśnięciu gazu w podłogę (im wyższy bieg tym gorzej, wibruje od 1500 do 2000 obrotów poźniej już tak nie czuć), odczucie jest takie jak by ktoś złapał za silnik i mocno szarpał poprzecznie, lata dźwignia zmiany biegów

Przy spokojniej jeździe nie czuć tych wibracji ale czuć "mrowienie" na całym samochmodzie. do nie dawna miałem cisze a teraz w paru miejscach brzeczą plastiki.

Wczoraj ruszając mocniej spod świateł usłyszałem i poczułem mocne pukniecie z lewej strony.

Przy jeździe po zakręcie w prawo znacznie zwiększa się rezonans przy skręcie w lewo też zwiększa się rezonans ale już tylko nieznacznie.

Obstawiam tą poduszkę (mimo że wag nie pokazuje) ale to tylko mój domysł nie znam się dlatego porszę o opinę. Wszystko inne prawidłowo moc nic nie szarpie przy ruszaniu nie kopci zapala idealnie, na wolnych obrotach pracuje równo.

Dziękuję bardzo

Opublikowano

nie to ja dziekuje bardzo :> bo powiem Ci ze mam te same objawy jesli chodzi o przyspieszanie,najgorzej jest na 4 i 5 biegu.tez jak dam gazu do dechy i mam tak 1500-1700 obr to trzesie silnikiem i galka zmiany biegow lata.a bylem u mechaniora i sugerowal pompowtryskiwacze.bede pewny za 2 tyg jak bede w Polsce.mam nadzieje ze to poduszka a nie pompki.u mnie roznica taka ze pokazuje poduche do wymiany :gwizdanie:

Opublikowano

Ja się obawiam o to, żeby to nie był problem wiązany tzn padła poduszka bo źle chodzą pompki albo dwumas albo coś tam jeszcze...

Jeśli chodzi o wtryski to doleje do paliwa uszlachetniacza STP (jest temat na forum) może pomoże.

Będę sprawdzał sam wszystko, byłem w serwisie w warszawie i u 2 mechaników ale oni to od razu dwumas by wymieniali bez próby analizy problemu.

Chciałem wymienić tylko zawsze był problem kto zapłaci za wymianę jak drgania nie ustaną. :(.

Opublikowano

Wag pokazał błąd zaworu to poducha na pewno u mnie było to samo po jej wymianie buczenie znikło ale pokazało sie znowu po tygodniu jazdy.Teraz nie wiem co mam jeszcze do wymiany a i po jej wymianie błędu jużnie było.

Opublikowano

Tomek a Ty miales buczenie czy drgania ? a ja jestem po wymianie wlasnie sprzegla i 2-masa,u mnie istnieje obawa ze zle mi to zmontowali,albo cos zaczelo sie dziac ze sprzeglem lub 2-masem,czytalem na forum ze czasem po zamontowaniu sprzegla i 2 masa Sachsa te czesci padaly i trzeba bylo reklamowac :kwasny: mi sie nie chce wierzyc w pompki u mnie bo leje od pol roku uszlachetniacz STP i nie ma zadnych problemow z odpaleniem,auto na postoju wogole sie nie trzesie,pracuje rowno na zimnym i cieplym silniku.

Opublikowano

Z tego co wyczytałem wag nie zawsze może pokazać błąd, wykręcę jutro lewą poduszkę i "pomacam" może na coś trafie.

Wyczytałem tez,że przyczyną może byc poduszka pod skrzynią .[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 08:49_________________________________________________lewa poduszka jest ok. wykręciłem i nie ma śladów uszkodzeń. Przy potrząsaniu słychać było chlupanie w środku.

Opublikowano

gdzie dokladnie w wagu sprawdzic ta poduszke ?

Czy napinacz paska rozrzadu lub napinacz paska alternatora moze miec jakis wplyw na takie wibracje ?

Opublikowano

kur...de im dłużej jade autem tym wibracje są większe... po przejechaniu 10 km jest jeszcze względnie (silnik ma juz 90 stopni), ale jak przejadę 20-30 km to już jest znacznie gorzej... Widział ktoś już takie "cuda" i wie co to może być? dzięki.

Czy w lewej poduszce powinno być słychach chlupanie przy potrząsaniu ?...jak wykręciłem i zacząłem potrząsać to chlupało.

Dziękuje

Opublikowano

Robert jestem po wizycie u mechanika i prawdopodbnie mam 1 wtryskiwacz walniety,wieczorem bede wiedzial wiecej to napisze.

Opublikowano

Kolego David wymyślileś coś ?

Dzięki

Opublikowano

Robert jestem.nie bylo mnie na forum przez tydz bo smazylem sie w Egipcie :cool1:

wkleje tu co napisalem w innym watku: w kazdym razie Robert u mnie wymiana poduszki pod silnikiem nie zlikwidowala wibracji..

odswiezam temat...mechanik walczyl z autem podczas gdy ja bylem na urlopie.

wstepna diagnoza to byly pompki,ale po przelozeniu innych nowych pompek okazalo sie ze to nie pompki,ja z poczatku myslalem ze to moze byc ta poduszka pod silnikiem-zostala wymieniona na nowa,ale wibracje sa dalej.turbo tez zostalo sprawdzone-mechanik mowi ze jest w super stanie,i tu powstaje problem bo nie wiadomo co to moze byc,dwumas tez zostal sprawdzony-sprawny. i tu mam pytanie czy moze byc taka sytuacja ze audi bylo chipowane w niemczech i ktos wgral h*jowy program i jest to wina programu? auto mam od sierpnia,nie bylem z nim na hamowni ale mechanicy mowia ze za bardzo za***rdala jak na 130 ps....te wibracje zaczely sie po wyminanie sprzegla+dwumasa.czy moze byc tak ze jak mialem wczesniej zjechane sprzeglo ktore slabo bralo a teraz mam nowe to mogly sie pojawic takie wibracje?

Opublikowano

Powiem tak.

Kupiłem auto jeździło dobrze kilka tygodni, poszło na wgranie programu są 152 konie.

Pojeździłem kilka miesięcy było dobrze ale teraz wibruje.

W piątek auto idzie na sprawdzenie (może będzie widać jednoznacznie, a nie musi) ew wymianę koła dwumasowego.

Mechanik który będzie to robił twierdzi że miał 2 lub 3 awx gdzie nie było żadnych oznak ze to dwumas, a po jego wymianie wszystko wracało do normy.

Chyba by się zgadzało 1 znajomy ma b7 tą 140 koni 170 tys km padł dwu mas, drugi ma identyczną (przebieg też) czuć dwumas na wolnych obrotach.

Ja mam 170 tys i.... Może to przypadek a może nie...

W każdy razie co pozostaje po sprawdzeniu wtrysków, poduszek itp. ?

Tak poza tematem to przy oryginalnym sofcie moc zaczyna się od 2 tys, u mnie zapierd... już przy 1700. Pewnie jak się butuje mocno w tym zakresie to koła zamachowe szybciej kończą żywot. Z drugiej strony te 20 koni na takie sprzęgło to chyba nic wielkiego ?

Ile kosztowały części ?

Dam znać po robocie co dalej w tym temacie

Cześć[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 22:23_________________________________________________Wymieniłem koło dwumasowe i problem wystepuje nadal. koło było uszkodzone ,po wymianie kultura jazdy jest dużo lepsza ale jak wibrował tak wibruje.

Opublikowano

u mnie wibracje moga byc od programu...bylem na hamowni i okazalo sie ze mam 169 ps i 360nm a nie sadze ze mam takiego bonusa z fabryki :tongue4: Niemiec zrobil chipa tylko pytanie czy dobrze... za jakis czas pojade do tunera i zobaczymy co to za program,moze to przez zly program mam te wibracje

Opublikowano

Witam pozwolicie ze sie podepne a mianowicie jakies pol roku temu moze 8 miechow mialem ten sam klopot telepanie sie auta ale na biegu jalowym , przejzalem wszystko dwu masa ( byl wymieniany kilka miesiecy wczesniej przed pojawieniem sie wibracji) , pompowtryski (robilem logi i wszystko bylo oki)

Wspomniane telepanie zanikalo dopiero po zwiekszeniu sily nadmuchu na klimatroniku , czyli autko dostawalo wieksza dawke paliwa i telepania nie bylo czuc , na 100% nie byly to pompki bo na obrotach silnik nie skakal , zuzycie paliwa nie wzroslo czy tez inne dziwnne rzeczy podczas jazdy czy przyspieszania sie nie dzialy.

Podpiecie VAGa pokazalo usterke w dziale "ENGINE" ze poduszka silnika jest uszkodzona to ja wymienilem ale telepanie do konca nie ustalo (zmalalo ale nie do konca) tak wiec wymienilem takze ta druga poduszke bez czujnika i dopiero wtedy zrobilo sie spokojnie jak fabryka nakazala :>

Kiedy obejzalem sobie stare poduszki to bylem przerazony ich wygladem , bolce z gwintem te mocujace poduszke do silnika i podwozia byly wrecz powylamywane , cala spodnia strona poduszek byla popekana , podejrzewam , ze powodem takiego stanu zniszczenia poduszek moze byc zgasniecie silnika jak wrzucimy zly bieg przy ruszaniu np. zamiast 1 to 3 i jego gwaltowne szarpniecie , zdazylo sie kilka razy a mojej Pani rowniez sie zdazylo :evil: tak wiec jak nawet komp nie wywala bledu o poduszce tej z czujnikiem to warto wymienic ta druga no chyba ze to dwu mas lub pompki na 100% ktos zdjagnozuje.

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...