robertforum Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam. Czy ta poduszka jest uszkodzona? U was też jest lekko zapadnieta? To normalne ? Pytam bo czuje wibracje podczas jazdy, które przenoszą się na karoserję. Jakiś czas temu przy zmianie oleju widziałem jakiś smar koloru brązowego na osłonie silnika tylko nie pamiętam czy po lewej stornie czy po prawiej. Zobaczcie jak wygląda u Was i dajcie znać http://w335.wrzuta.pl/obraz/558aCY0zXdc/audi_a4_b6_1.9_awx_1 http://w335.wrzuta.pl/obraz/2Syo8sxRW50/audi_a4_b6_1.9_awx_2 Dziękuje bardzo.
Ronin72 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 U mnie wygląda podobnie, ale z lewej strony i na dodatek mam stuk przy wjechaniu w dołek z tamtej okolicy. Zawieszenie wykluczyłem. Zarówno diagnosta na stacji kontroli w zawieszeniu nic nie znalazł, jak i jeszcze dwóch innych mechaników. W najbliższym czasie przymierzam się do jej wymiany.
tomek11 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Poduszka z czujnikiem u mnie jest po lewej stronie i jest taka sama jak wag nie pokazuje błędu to jest ok
wrclaguna Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Poduszka z czujnikiem u mnie jest po lewej stronie i jest taka sama jak wag nie pokazuje błędu to jest ok zgadza sie ... a wibracje , musisz jeszcze sprawdzic poduszke od skrzyni biegow i plecionke przed katalizatorem
Daimos Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 jak masz wyciek z poduszki (czerwona substancja, szybko zasychająca) to jest do wymiany
David Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Robert a mozesz napisac jaki rodzaj wibracji to jest ? np w jakim zakresie obrotow? jak w Vagu powinno pokazywac ze poduszka do wymiany? mi sie elektryk podpial ale mowi ze nie pokazuje ktora poducha, byl blad "zawory....(cos tam dalej) i w numery.
robertforum Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 To jest lewa poduszka. przepraszam za pomyłke poprawiłem team. 1. Wag nic nie pokazał. 2.Plecionka tłumika wymieniona ( sara plecionka była cała nie uszkodzona ale po wymianie jest ciszej w samochodzie, mniej rezonuje) Wibracje pojawiają się generalnie przy wciśnięciu gazu w podłogę (im wyższy bieg tym gorzej, wibruje od 1500 do 2000 obrotów poźniej już tak nie czuć), odczucie jest takie jak by ktoś złapał za silnik i mocno szarpał poprzecznie, lata dźwignia zmiany biegów Przy spokojniej jeździe nie czuć tych wibracji ale czuć "mrowienie" na całym samochmodzie. do nie dawna miałem cisze a teraz w paru miejscach brzeczą plastiki. Wczoraj ruszając mocniej spod świateł usłyszałem i poczułem mocne pukniecie z lewej strony. Przy jeździe po zakręcie w prawo znacznie zwiększa się rezonans przy skręcie w lewo też zwiększa się rezonans ale już tylko nieznacznie. Obstawiam tą poduszkę (mimo że wag nie pokazuje) ale to tylko mój domysł nie znam się dlatego porszę o opinę. Wszystko inne prawidłowo moc nic nie szarpie przy ruszaniu nie kopci zapala idealnie, na wolnych obrotach pracuje równo. Dziękuję bardzo
David Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 nie to ja dziekuje bardzo :> bo powiem Ci ze mam te same objawy jesli chodzi o przyspieszanie,najgorzej jest na 4 i 5 biegu.tez jak dam gazu do dechy i mam tak 1500-1700 obr to trzesie silnikiem i galka zmiany biegow lata.a bylem u mechaniora i sugerowal pompowtryskiwacze.bede pewny za 2 tyg jak bede w Polsce.mam nadzieje ze to poduszka a nie pompki.u mnie roznica taka ze pokazuje poduche do wymiany :gwizdanie:
robertforum Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja się obawiam o to, żeby to nie był problem wiązany tzn padła poduszka bo źle chodzą pompki albo dwumas albo coś tam jeszcze... Jeśli chodzi o wtryski to doleje do paliwa uszlachetniacza STP (jest temat na forum) może pomoże. Będę sprawdzał sam wszystko, byłem w serwisie w warszawie i u 2 mechaników ale oni to od razu dwumas by wymieniali bez próby analizy problemu. Chciałem wymienić tylko zawsze był problem kto zapłaci za wymianę jak drgania nie ustaną. .
tomek11 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Wag pokazał błąd zaworu to poducha na pewno u mnie było to samo po jej wymianie buczenie znikło ale pokazało sie znowu po tygodniu jazdy.Teraz nie wiem co mam jeszcze do wymiany a i po jej wymianie błędu jużnie było.
David Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Tomek a Ty miales buczenie czy drgania ? a ja jestem po wymianie wlasnie sprzegla i 2-masa,u mnie istnieje obawa ze zle mi to zmontowali,albo cos zaczelo sie dziac ze sprzeglem lub 2-masem,czytalem na forum ze czasem po zamontowaniu sprzegla i 2 masa Sachsa te czesci padaly i trzeba bylo reklamowac mi sie nie chce wierzyc w pompki u mnie bo leje od pol roku uszlachetniacz STP i nie ma zadnych problemow z odpaleniem,auto na postoju wogole sie nie trzesie,pracuje rowno na zimnym i cieplym silniku.
robertforum Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 Z tego co wyczytałem wag nie zawsze może pokazać błąd, wykręcę jutro lewą poduszkę i "pomacam" może na coś trafie. Wyczytałem tez,że przyczyną może byc poduszka pod skrzynią .[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 08:49_________________________________________________lewa poduszka jest ok. wykręciłem i nie ma śladów uszkodzeń. Przy potrząsaniu słychać było chlupanie w środku.
HiRide Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 gdzie dokladnie w wagu sprawdzic ta poduszke ? Czy napinacz paska rozrzadu lub napinacz paska alternatora moze miec jakis wplyw na takie wibracje ?
robertforum Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 kur...de im dłużej jade autem tym wibracje są większe... po przejechaniu 10 km jest jeszcze względnie (silnik ma juz 90 stopni), ale jak przejadę 20-30 km to już jest znacznie gorzej... Widział ktoś już takie "cuda" i wie co to może być? dzięki. Czy w lewej poduszce powinno być słychach chlupanie przy potrząsaniu ?...jak wykręciłem i zacząłem potrząsać to chlupało. Dziękuje
David Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Robert jestem po wizycie u mechanika i prawdopodbnie mam 1 wtryskiwacz walniety,wieczorem bede wiedzial wiecej to napisze.
robertforum Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Kolego David wymyślileś coś ? Dzięki
David Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Robert jestem.nie bylo mnie na forum przez tydz bo smazylem sie w Egipcie wkleje tu co napisalem w innym watku: w kazdym razie Robert u mnie wymiana poduszki pod silnikiem nie zlikwidowala wibracji.. odswiezam temat...mechanik walczyl z autem podczas gdy ja bylem na urlopie. wstepna diagnoza to byly pompki,ale po przelozeniu innych nowych pompek okazalo sie ze to nie pompki,ja z poczatku myslalem ze to moze byc ta poduszka pod silnikiem-zostala wymieniona na nowa,ale wibracje sa dalej.turbo tez zostalo sprawdzone-mechanik mowi ze jest w super stanie,i tu powstaje problem bo nie wiadomo co to moze byc,dwumas tez zostal sprawdzony-sprawny. i tu mam pytanie czy moze byc taka sytuacja ze audi bylo chipowane w niemczech i ktos wgral h*jowy program i jest to wina programu? auto mam od sierpnia,nie bylem z nim na hamowni ale mechanicy mowia ze za bardzo za***rdala jak na 130 ps....te wibracje zaczely sie po wyminanie sprzegla+dwumasa.czy moze byc tak ze jak mialem wczesniej zjechane sprzeglo ktore slabo bralo a teraz mam nowe to mogly sie pojawic takie wibracje?
robertforum Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 Powiem tak. Kupiłem auto jeździło dobrze kilka tygodni, poszło na wgranie programu są 152 konie. Pojeździłem kilka miesięcy było dobrze ale teraz wibruje. W piątek auto idzie na sprawdzenie (może będzie widać jednoznacznie, a nie musi) ew wymianę koła dwumasowego. Mechanik który będzie to robił twierdzi że miał 2 lub 3 awx gdzie nie było żadnych oznak ze to dwumas, a po jego wymianie wszystko wracało do normy. Chyba by się zgadzało 1 znajomy ma b7 tą 140 koni 170 tys km padł dwu mas, drugi ma identyczną (przebieg też) czuć dwumas na wolnych obrotach. Ja mam 170 tys i.... Może to przypadek a może nie... W każdy razie co pozostaje po sprawdzeniu wtrysków, poduszek itp. ? Tak poza tematem to przy oryginalnym sofcie moc zaczyna się od 2 tys, u mnie zapierd... już przy 1700. Pewnie jak się butuje mocno w tym zakresie to koła zamachowe szybciej kończą żywot. Z drugiej strony te 20 koni na takie sprzęgło to chyba nic wielkiego ? Ile kosztowały części ? Dam znać po robocie co dalej w tym temacie Cześć[br]Dopisany: 03 Marzec 2010, 22:23_________________________________________________Wymieniłem koło dwumasowe i problem wystepuje nadal. koło było uszkodzone ,po wymianie kultura jazdy jest dużo lepsza ale jak wibrował tak wibruje.
David Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 u mnie wibracje moga byc od programu...bylem na hamowni i okazalo sie ze mam 169 ps i 360nm a nie sadze ze mam takiego bonusa z fabryki Niemiec zrobil chipa tylko pytanie czy dobrze... za jakis czas pojade do tunera i zobaczymy co to za program,moze to przez zly program mam te wibracje
marcin9680 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam pozwolicie ze sie podepne a mianowicie jakies pol roku temu moze 8 miechow mialem ten sam klopot telepanie sie auta ale na biegu jalowym , przejzalem wszystko dwu masa ( byl wymieniany kilka miesiecy wczesniej przed pojawieniem sie wibracji) , pompowtryski (robilem logi i wszystko bylo oki) Wspomniane telepanie zanikalo dopiero po zwiekszeniu sily nadmuchu na klimatroniku , czyli autko dostawalo wieksza dawke paliwa i telepania nie bylo czuc , na 100% nie byly to pompki bo na obrotach silnik nie skakal , zuzycie paliwa nie wzroslo czy tez inne dziwnne rzeczy podczas jazdy czy przyspieszania sie nie dzialy. Podpiecie VAGa pokazalo usterke w dziale "ENGINE" ze poduszka silnika jest uszkodzona to ja wymienilem ale telepanie do konca nie ustalo (zmalalo ale nie do konca) tak wiec wymienilem takze ta druga poduszke bez czujnika i dopiero wtedy zrobilo sie spokojnie jak fabryka nakazala :> Kiedy obejzalem sobie stare poduszki to bylem przerazony ich wygladem , bolce z gwintem te mocujace poduszke do silnika i podwozia byly wrecz powylamywane , cala spodnia strona poduszek byla popekana , podejrzewam , ze powodem takiego stanu zniszczenia poduszek moze byc zgasniecie silnika jak wrzucimy zly bieg przy ruszaniu np. zamiast 1 to 3 i jego gwaltowne szarpniecie , zdazylo sie kilka razy a mojej Pani rowniez sie zdazylo tak wiec jak nawet komp nie wywala bledu o poduszce tej z czujnikiem to warto wymienic ta druga no chyba ze to dwu mas lub pompki na 100% ktos zdjagnozuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się