Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Lewa poduszka silnika AWX , wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przebadałem swoje auto pod względem elektryki osprzętu silnika,wtryskiwaczy i generalnie nie widać tam nic złego.

Chyba wrócę do starego programu i wtedy zobaczę. tylko przez kilka miesięcy na nowym programie było dobrze? :mysli:

Opublikowano

u mnie wibracje moga byc od programu...bylem na hamowni i okazalo sie ze mam 169 ps i 360nm a nie sadze ze mam takiego bonusa z fabryki :tongue4: Niemiec zrobil chipa tylko pytanie czy dobrze... za jakis czas pojade do tunera i zobaczymy co to za program,moze to przez zly program mam te wibracje

DAVID mam 170 ps i 360 nm i nie narzekam , śmigam już po chip-ie około 45 tysi.( :notworthy: Rogal )

Drgania miałem i stuki kilka miesięcy temu ale wymieniłem dwie poduszki pod silnikiem , poduszkę z łapą pod skrzynią jak też przednią podporę ( łapę z gumą ) z przodu silnika pod chłodnicami . Nic od wymiany nie puka,stuka ....proponuje sprawdzić Wam w/w elementy ponieważ nie sądze że po wymianie jednego elementu ( np. poduszki ) wszelkie objawy znikną ....

Niestety koszt jest spory ( :wallbash: ) ...acha nie zakładajcie zamienników chyba Lemforder nic nie warte a nie wiele tańsze od oryginału ( opinie wyczytane z forum ) :cool1:

P.S. U mnie VAG nie pokazał żadnego błędu poduszek , nawet żadna nie wylała płynu informując zalaniem osłon o ich wymianie ( trzpienie gwintowane do mocowania poduszek były wyłamane ) . Zerknijcie na opinie Kolegów w moim wątku ...... może się przydadzą :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t97864.0.html;highlight=pixi

Pzdr. PIXI :hi:

Opublikowano

wyniki po chipie mozemy miec takie same ale roznie zrobiony program,nie wiem gdzie poprzedni wlasciciel robil program,moze jest wgrany jakis gotowiec :mysli:

Opublikowano

U przyczyną drgań nie są :

- koło dwu masowe (tydzień temu wymieniłem)

- pompowtryskiwacze... logi mówią że jest ok

- chip tuning - nie bo jeździłem 10 tys km i było ok.

- usterka elektryczna .

z tego co wiem pozostaje:

-wymienić wszystkie poduszki na nowe oryginalne...

-wymienić przeguby

-sprawdzić stan wałka rozrządu

-sprawdzić pompę podciśnienia.

[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 19:48_________________________________________________miałem pęknięty waż podciśnienia ten od egr... wrócił uprzedni komfort jazy... czuć przyjemność z jazdy... ale nadal mam wibracje na 4-5 biegu do 2000 tys obótów....

Opublikowano

Drgania miałem i stuki kilka miesięcy temu ale wymieniłem dwie poduszki pod silnikiem , poduszkę z łapą pod skrzynią jak też przednią podporę ( łapę z gumą ) z przodu silnika pod chłodnicami . Nic od wymiany nie puka,stuka ....proponuje sprawdzić Wam w/w elementy ponieważ nie sądze że po wymianie jednego elementu ( np. poduszki ) wszelkie objawy znikną ....

PIXI napisz jaki byl koszt poszczegolnych elementow ktore wymieniales ?

Opublikowano

Robert u mnie zostaja 2 opcje wedlug mojego mechanika- albo mam zjebany program i po wlozeniu nowego sprzegla auto dostalo kopa i przez program dwumas nie wyrabia z przeniesieniem momentu,albo glowica silnika :kwasny: najpierw bede chcial pojechac do Tunera i to jak bede w Polsce czyli 1-2 kwietnia i zobaczyc ten program-to tansza opcja bo jak uslyszalem koszta wymiany glowicy to :wallbash: . a program i tak trzeba sprawdzic.

aha i zauwazylem ostatnio jedna rzecz - jak auto chodzi na luzie i wciskam sprzeglo do konca to silnik glosniej chodzi i to zarowno zaraz po odpaleniu jak i gdy mam 90 C - pamietam ze zanim wymienilem sprzeglo i dwumasa jak wciskalem sprzeglo to silniki chodzil tak samo na luzie jak na wcisnietym-czy moze to byc jednak wina sprzegla i dwumasa-zestaw Sachsa-a slyszalem tez zle opinie o tych czesciach Sachsa :gwizdanie:

Opublikowano

U mnie na starym dwumasie były drgania przy mocnym przyspieszaniu na wyższych obrotach... teraz po wymianie sa na 4 i 5 biegu do 2 tys obrotów poźniej jest spokój.

Na 90% stawiam na program ponieważ ostatnie pomiary dynamiczne mowią że mam mocny program od niskich obrotów.

Jeśli chodzi o części to ja znowu słyszałem źle o Luk-asie więc temat rzeka...

Niedługo będę wgrywał stary program to dam ci znać co i jak...

Przykład mojego wężyka pokazuje żeby do tematu podchodzić z rozwagą na spokojnie (chociaż wiem ze to wkurw..). Ten że wężyk jeszcze 2 miesiace temu był ok, przetarł się jak się zamach kończył .Po wymianie zamachu nadal dziwnie jeździł więc pewnie do tej porty też bym obstawiał ze coś nie tak z częściami itd...

Naprawiam sowie auto etapami i są efekty, długo trochę to trwa ale na pewno przyniesie rozwiązanie...to tylko smaochód, nie statek kosmiczny (chociaż konstrukcja silnika nie wiele się różni) :)

Opublikowano

ok to czekam na wiadomosc,mam nadzieje ze to program a nie cos z czesciami,ja musze czekac az bede w Polsce. pzdr :)

Opublikowano

Drgania miałem i stuki kilka miesięcy temu ale wymieniłem dwie poduszki pod silnikiem , poduszkę z łapą pod skrzynią jak też przednią podporę ( łapę z gumą ) z przodu silnika pod chłodnicami . Nic od wymiany nie puka,stuka ....proponuje sprawdzić Wam w/w elementy ponieważ nie sądze że po wymianie jednego elementu ( np. poduszki ) wszelkie objawy znikną ....

PIXI napisz jaki byl koszt poszczegolnych elementow ktore wymieniales ?

450+420 poduszki silnika + 380 skrzynia + 90+35 lapa z gumą ...cena za same graty wymiana bezcenna ( sam wymieniłem ) :good:

Opublikowano

To może ja coś podsunę w tej kwestii. Mam passata AWX od niedawna, jednak na tdi znam się dobrze, więc auto w pełni zdiagnozowane przy oględzinach podczas zakupu.

Nawiązując do tematu. Miałem problem z przenoszeniem drgań na nadwozie podczas postoju i podczas mocnego przyspieszania na 4 i 5 biegu z niskich obrotów (od 1300obr./min. but w podłodze).

Wszedłem pod auto, wziąłem ze sobą stetoskop żeby osłuchać dwumasa.

Okazało się, że jest cichutko jak w kościele.

Myslałem, że to plecionka wydechu jest walnięta, bo widać było, że puszcza spaliny, ale myslę sobie - takie drżenie nie może być od plecionki...

Spoglądam na przednią gumę pod chłodnicami, a tu ZONK! Silnik spoczywa normalnie na tej gumie, co nie powinno mieć miejsca.

Odkręciłem 3 śruby i momentalnie silnik obniżył się o może 1cm w dół - coś jest nie tak!!!

Przyczyną tego stanu był pęknięty korpus prawej poduszki silnika i dosłownie podstawa jej weszła w środek. Cała obudowa poduszki od spodu pęknięta na obwodzie.

Właśnie czekam na poduszkę, ale po wyregulowaniu przedniego odboju drgania już się zmniejszyły, więc moim zdaniem opierający się silnik na przedniej belce powodował przenoszenie tych wibracji.

Silnik przestał skakać pod maską na wolnych obrotach.

Proponuję obejrzeć dokładnie i wyregulować przednią podporę.

Opublikowano

ustawilem sie dzisiaj do Roberta z Tune-Up data 1 kwietnia,rozmawialem z nim i te wibracje moga byc przez program,ciekawe co ten Niemiec za wirusa wrzucil :mysli:

Opublikowano

możecie sprawdzić czy jak wyciągniecie wężyk podciśnieniowy z EGR'a i w niego dmuchniecie to słychać i czuć ze uchodzi powietrze ?

Na wyłączonym silniku oczywiście...

Dzięki

Opublikowano

U mnie przechodzi - to dobrze?

Opublikowano

Panowie ostatnio zauważyłem dziwne stukanie w aucie tzn. gdy wkręcę silnik na wyższe obroty na 1 i 2 biegu i pusze gaz albo wcisnę sprzęgło słyszę jakieś uderzenie stukot dodatkowy gdy na 4 czy 5 biegu wkręcę auto ponad 3,5 tyś obrotów słyszę jakieś stukanie czy to może być jakaś poduszka?

Opublikowano

Trudno powiedzieć, ale nie można ich wykluczyć.

Chcemy aby nasze furki śmigały PERFECTO i każdy dźwięk, który odbiega od normalnego sprawia że budzi się w nas Pies tropiciel.

Kolego wjedź autem na podnośnik i sprawdź poduszki, łączniki, może jakiś wahacz ma luz i przy odpowiedniej sile napędowej stuka, może to jakiś głupi plastik lub osłona, a może dwumasa, czego nie życzę. :)

Opublikowano

U mnie tez przechodzi ... myślałem ze jeszcze ma gdzieś dziurę . dzieki

Opublikowano

No i cisza. Jak się cieszę, że to była wina poduszki :>

Jak ją zdemontowałem z auta to zrobiły się 2 częsci. Dno odpadło od reszty.

Zauważyłem jeszcze że druga (lewa) jest firmy TOPREN - jakiś zamiennik.

Przykładając rękę do łapy poduszki czuć małe drgania, a na tej co wymieniłem żadnych.

Jednak co oryginał to oryginał.

Kiedyś może pokuszę się o wymianę tej drugiej, ale narazie nic nie buczy i nie drży.

Opublikowano

Koledzy, czy po wymianie lewej poduszki na nowa i ustąpieniu wibracji, nowa poduszka jest nadal tak wklesnieta jak prezentują to zdjęcia na początku tego wątku. Inaczej mowiąc, czy taki kształt poduszki to normalne. W benzyniaku (1.8) obie poduszki (orginalne) nie były wogóle wklęśnięte.

Marcin

Opublikowano

kształt poduszki prawidłowy, benzyna ma inne poduszki niż diesel :cool1:

Opublikowano

No i cisza. Jak się cieszę, że to była wina poduszki :>

Jak ją zdemontowałem z auta to zrobiły się 2 częsci. Dno odpadło od reszty.

Zauważyłem jeszcze że druga (lewa) jest firmy TOPREN - jakiś zamiennik.

Przykładając rękę do łapy poduszki czuć małe drgania, a na tej co wymieniłem żadnych.

Jednak co oryginał to oryginał.

Kiedyś może pokuszę się o wymianę tej drugiej, ale narazie nic nie buczy i nie drży.

Wszystko ok , ale proponował bym wymienić i tą drugą . Jeśli są małe drgania to zaraz się do końca rozleci i może popsuć tą wymienioną przed chwilą - o złączu elastycznym i innych rzeczach nie mówiąc ( miałem to u siebie myśląc że wymiana jednej poduszki wystarczy a pociągnęło to za sobą wymianę : złącza elastycznego , kpl. poduszek silnika , poduszki z łapą skrzyni i podpory centralnej silnika z gumą )

Wiem że poduszki nie są tanie ale ..... zrobisz jak uważasz :hi:

Tylko nie wiem :embarrassed: czy jest różnią pomiędzy Twoim AWX-em a moim AVF-em z tymi elementami :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...