maniek598 0 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 mam taki oto problem, kiedy auto chodzi na gazie na wolnych obrotach czuć jak drży cały samochód a do tego z tłumika słychać co chwila takie "pufanie" na benzynie auto pracuje idealnie filtry gazu wymienione dwa miesiące temu gaz tankowany na różnych stacjach(orlen,shell,statoil,"krzak") dla wyeliminowania złej jakości gaziwa instalacja założona dwa lata temu do tej pory spisywała się znakomicie (stag200, tomasetto alaska, valtek niebieskie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Sprawdziłbym który wtryskiwacz nie domaga bo wyglada to na to, byc moze regulacja cos pomoze, bez odwiedzenia gazowników nie nie zdzaiłąsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamburn 1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 To "Pufanie" to efekty nie dopalonego Paliwa, Jedz do gazownika niech Ci ustawi instalacje.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Przykro mi, ale masz problem. To "pufanie" najczęściej świadczy o wypalonych zaworach. Drgania silnika na wolnych obrotach, wibracje, aż do wyczuwalnego bujania autem jak stoisz. Sprawdź głowicę u mechanika, niech zrobi tzw. "próbę mokrą" tzn. najpierw zmierzy ciśnienie w cylindrach normalnie, a później po wlaniu do każdego cylindra po 50 ml oleju. Jak będą różnice, czapka do remontu. Nie bagatelizuj tego, bo masz 20 zaworów i jak mocniej je wypalisz to będzie drogo. Teraz może uda się tylko przeszlifować. Ale 1000 zł. trzeba szykować. Powód - źle zestrojona instalacja, niewłaściwe komponenty. ADR mają takie ECU, że jeżdżą, ale nie jest to dobre. W innym silniku waliło by Ci checka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ale dzieje się tak tylko na gazie . sądze że jakby były zawory wypalone to i na benzynie by nierówno chodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Przykro mi, ale masz problem. Niezaprzeczalny fakt Na 90% padl ktorys wtryskiwacz. Tez tak mialem u siebie. Jedz podpiac pod kompa i niech ci sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ale dzieje się tak tylko na gazie . sądze że jakby były zawory wypalone to i na benzynie by nierówno chodził To prawda. Na benzynie też by "furkotał". Nie doczytałem, że na Pb jest OK. Całe szczęście, bo to duże koszty. Przyjrzyj się ustawieniom instalacji w dolnym zakresie obrotów i na biegu jałowym. Druga sprawa to wtryskiwacze. Valteki są generalnie złe do Audi, w dodatku szybko się brudzą. Piszesz, że jeździsz już dwa lata, więc na bank są do czyszczenia. Sam tego jednak nie zrobisz, bo te wtryski po każdej rozbiórce trzeba kalibrować. Od tego zacznij, czyszczenie + kalibracja, sprawdzenie ustawień instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 valteki brudza sie tak samo jak i inne wtryskiwacze, z tą różnicą ze valteka można rozebrać wyczyscic w najgorszej opcji wymienić tłoczki za grosze i dalej jeździc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Wtryski do czyszczenia i tyle. Trzeba chwalić i tak te valdemary, że tyle wytrzyamały. Ile tyś przejechałes na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 zrobiłem jakieś 40 tys z tym że pierwszy raz wymieniłem filtry po 30 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 O chłopie możesz mówić o cudzie, że one jeszcze jakoś działają. Na jakim gazie jeździsz tak z ciekawosci zapytam - musi być dobrej jakosci jak wtryski jako tako dają radę a w dodatku ta systematycznosć wymiany filtrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 przeważnie orlen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wtryski do czyszczenia i tyle. Trzeba chwalić i tak te valdemary, że tyle wytrzyamały. Ile tyś przejechałes na LPG? Miałem ten sam problem, i po regeneracji listwy wtryskowej jak ręką odjął koszt 100 PLn z regulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wtryski do czyszczenia i tyle. Trzeba chwalić i tak te valdemary, że tyle wytrzyamały. Ile tyś przejechałes na LPG? Miałem ten sam problem, i po regeneracji listwy wtryskowej jak ręką odjął koszt 100 PLn z regulacją. Jak mozesz to dodaj jakie masz wtryski i bedzie dla potomnych info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidburn 0 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 witam ja miałem podobny problem i się okazało ze komputer padł więc zacznij od zmiany komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 :> problem rozwiązany . listwa wtryskowa została wyczyszczona i grzybki w cewkach wymienione (stare już były sporo wyrobione) po zabiegu koleś stawiał wtryski na jakimś sprzęciku podpinając je po kolei i podkręcając imbusem do uzyskania odpowiedniej wartości . później montarz, podłączenie pod kompa i kalibracja. teraz na lpg też chodzi idealnie, gdyby nie obrotomierz to trzeba by było się zastanawiać czy auto nie zgasło. ciekawe czy spalanie się zmniejszy bo ostatnio było 11,8 no ale te drogi przeważnie 60km/h a jazda jak po żwirówie [br]Dopisany: 12 Luty 2010, 20:08_________________________________________________a i koszt takiej operacji 100 PLN :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 A nie mówiłem?? Ja mam czerwone valteki, pewnie te same co kolega pisze o ptroblemie. 100 zł, a radość niesamowita. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinterOOOO 1 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 witam , ja u siebie zauważyłem podobną przypadłość ale tylko jak samochód stał 2 - 3 dni. rozmawiałem z kolega to mówił że miał tak samo, wymienił świece i wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się