fotograf87 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam !!! W swoim 2,0TDI BPW mam zamontowaną suszarkę BRD, dualIC oraz wywalony DPF. Jednak powoli zaczyna mi brakować mocy i tak się zastanawiam nad dalszymi modami. Powiedzcie mi czy warto cokolwiek ruszać? Czy może jednak coś "grzebnąć" ?? Dodam tylko ze chce zostać przy dualIC by wszystko wyglądało na seryjne. PS. przy strojeniu Rogal powiedział ze podobno to już koniec wydajności wtrysków. Jakie są mocniejsze do mojego BPW ? z góry dzięki za wszelkie sugestie i porady
KOval81 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Pchnij auto, kup 3.0 TDi ja bym już w paździerza fwd nie inwestował - i tak popłyniesz równo na sprzedaży, to po co się pogrążać Chyba, że decydujecie się z BPW na wspólną przyszłość
Jarol Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Skoro wtryski się skończyły to w pierwszej kolejności musisz je wymienić. BPW ma tą samą głowice co AWX/AVF do tych silników można zapodać pompki AL tylko ciekawe czy do BPW też będą pasować??? Po za tym dostać komplet w dobrym stanie to też dość duży problem, większość tych pompek na rynku wtórnym to już wyeksploatowany złom. Inna opcja to wymiana w twoich popmkach końcówek na wydajniejsze. Po tym może przybędzie z 10km na więcej turbo raczej nie pozwoli więc w następnej kolejności czeka cię wymiana turbo na wydajniejszą i tu pojawia się największy problem bo nie ma nic sensownego do tych silników jedyna opcja to GT22 ale to już sporo rzeźby no i silnik już tak ładnie nie będzie jechał na niskich obrotach. Możesz jeszcze zapodać jakąś hybryde, niestety ale wiekszość takich turbosprężarek jest robiona na GT1749VA i mają wydajność też w okolicach 200km bo ograniczeniem jest przepływ spalin w małej muszli tej turbosprężarki. Ciekawe czy dało by się zrobić hybryde na BRD, rozwiercić muszle po zimnej stronie i zapodać jakiś większy wirnik kompresora tak żeby miała wydajność na około 220km?? Moje zdanie jest takie zostaw tak jak jest bo bardziej modzić tego silnika nie ma sensu, a jak Ci mało to kup RS4
jaro4444 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Ciekawe czy dało by się zrobić hybryde na BRD, rozwiercić muszle po zimnej stronie i zapodać jakiś większy wirnik kompresora tak żeby miała wydajność na około 220km?? Ukręcisz wałek turbiny W BRD jest on przewężany tak jak w GT1749VA i nie poszalejesz.
Jarol Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 No i wszystko w temcie czyli hybryda też odpada. Jaro4444 a pompki AL da si włożyć do BPW???
jaro4444 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Po co AL i budować od nowa mapę paliwową pod inne pompki? Lepiej na korpusach pompek BPW zapodać końcówki 0.195 mm (chyba takie są te Firady) i naprzód Turbo sensowne i nisko wstające na moc powyżej 210 KM to GT2256. Do tego kolektor wylotowy i wydech trzeba już inny jak seria, duży centralny FMIC, .... W sumie kupa nakładu i wynik rzędu 215-240 KM. Osobiście uważam, że bez sensu, ale zapytajcie Dudiego jak się jeździ na takim setupie tylko, że w 1.9 .
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgadza sie pojezdzic, dozbierac i sprzedac.Dlubanie tego auta na wieksze moce mija sie z celem i ze zdrowym rozsadkiem.
Piotrek98igo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 wybebesz go co zacznie inaczej jezdzic
fotograf87 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 dzieki wszystkim za porady i opinie faktycznie macie racje ze szkoda takiej kasy ladowac w oske. Jedynie co mi przychodzi do glowy to wymiana tych koncówek wtrysków i zmiana wydechu, ale czy gra warta świeczki? dla np. 10-15km i pewnie jakies 10-15nm ..... chyba faktycznie pojezdze z rok, moze póltora i wymienie na 3.0TDI najchetniej w manualu ;]
Jarol Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 A4 3,0 to bardzo ciężki kloc, jeździ fajnie dużo lepiej niż 2,0 z moca 200km ale rakieta też to nie jest. Ja bym na twoim miejsc zostawi to auto co masz do jazdy na codzień i kupił drugi do poszalenia np. Golf VR6 2,8 4Motion i zapodałbym jakieś turbo do tego. Wtedy masz auto które waży 1300Kg z mocą 450km. A jak chcesz szybkiego klekota to kup 335D
jaro4444 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Generalnie miałem stosunkowo lekkie i mocne TDI, teraz mam klocka A4 i powiem tylko tyle - do upalania to nie diesel!!! Mocny, szybki wóz do dłuższych przelotów z wysoką prędkością średnią to jak najbardziej klekot. Do upalania szukajcie czegoś lżejszego i z benzyną. Jak podkręcicie Diesla powyżej granic rozsądku (100 KM/l) to zaczną się problemy - podnosi czapkę, pękają korby, wypalone tłoki, ugotowany olej i uwalone turbo...
poziek Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Generalnie miałem lekkie stosunkowo i mocne TDI, teraz mam klocka A4 i powiem tylko tyle - do upalania to nie diesel!!! Mocny, szybki wóz do dłuższych przelotów z wysoką prędkością średnią to jak najbardziej klekot. To upalania szukajcie czegoś lżejszego i z benzyną. Jak podkręcicie Diesla powyżej granic rozsądku (100 KM/l) to zaczną się problemy - podnosi czapkę, pękają korby, wypalone tłoki, ugotowany olej i uwalone turbo... Cóż można powiedzieć...poza tym: :polew: :polew: :polew: ?? Masz rację
sokolnh Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 popieram powyższe zdania już dawno doszedł do takiego wniosku, że w ośke szkoda kasy a diesel to nie do upalania dlatego kupiłem sobie drugi samochód "do zabawy" Tobie radze to samo
Piotrek98igo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 ktos chce szybkiego klekota masters ma do sprzedania audi 200 z silnikiem 3.0tdi :gwizdanie:
fotograf87 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja juz nie mowie o upalaniu auta nie naleze do tych ludzi fakt ze brakuje troszke mi Q wiec poki co zostane przy tym co mam a przy wiekszym zasobie portfela pomysle nad czyms innym
Patrox Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 dzieki wszystkim za porady i opinie faktycznie macie racje ze szkoda takiej kasy ladowac w oske. Jedynie co mi przychodzi do glowy to wymiana tych koncówek wtrysków i zmiana wydechu, ale czy gra warta świeczki? dla np. 10-15km i pewnie jakies 10-15nm ..... chyba faktycznie pojezdze z rok, moze póltora i wymienie na 3.0TDI najchetniej w manualu ;] Kup to sobie, pasuje plug& play i da około 3-5 ps. http://motoallegro.pl/item910913677_uklad_wydechowy_2_5_cala_inox_a4_avant_1_9_tdi_b6.html
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Kup to sobie, pasuje plug& play i da około 3-5 ps. http://motoallegro.pl/item910913677_uklad_wydechowy_2_5_cala_inox_a4_avant_1_9_tdi_b6.html drogie te 3-5 koni
Piotrek98igo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 myslalem ze taki wydech da od 5-10ps
Patrox Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Kup to sobie, pasuje plug& play i da około 3-5 ps. http://motoallegro.pl/item910913677_uklad_wydechowy_2_5_cala_inox_a4_avant_1_9_tdi_b6.html drogie te 3-5 koni Drogie ale daje możliwość dalszego rozwoju. Kwestia silnika bo ja w swoim jak miałem wydech zrobiony, ic i turboz BRD wyszło coś chyba 209 albo 211ps.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się