Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] 193KM i 400Nm juz powoli zaczyna sie robic malo.... co dalej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!!

W swoim 2,0TDI BPW mam zamontowaną suszarkę BRD, dualIC oraz wywalony DPF. Jednak powoli zaczyna mi brakować mocy :polew: i tak się zastanawiam nad dalszymi modami. Powiedzcie mi czy warto cokolwiek ruszać? Czy może jednak coś "grzebnąć" ?? Dodam tylko ze chce zostać przy dualIC by wszystko wyglądało na seryjne.

PS. przy strojeniu Rogal powiedział ze podobno to już koniec wydajności wtrysków. Jakie są mocniejsze do mojego BPW ?

z góry dzięki za wszelkie sugestie i porady :hi:

Opublikowano

Pchnij auto, kup 3.0 TDi :naughty:

Opublikowano

Pchnij auto, kup 3.0 TDi :naughty:

:good: ja bym już w paździerza fwd nie inwestował - i tak popłyniesz równo na sprzedaży, to po co się pogrążać :decayed: Chyba, że decydujecie się z BPW na wspólną przyszłość :naughty:

Opublikowano

Skoro wtryski się skończyły to w pierwszej kolejności musisz je wymienić. BPW ma tą samą głowice co AWX/AVF do tych silników można zapodać pompki AL tylko ciekawe czy do BPW też będą pasować??? Po za tym dostać komplet w dobrym stanie to też dość duży problem, większość tych pompek na rynku wtórnym to już wyeksploatowany złom. Inna opcja to wymiana w twoich popmkach końcówek na wydajniejsze. Po tym może przybędzie z 10km na więcej turbo raczej nie pozwoli więc w następnej kolejności czeka cię wymiana turbo na wydajniejszą i tu pojawia się największy problem bo nie ma nic sensownego do tych silników jedyna opcja to GT22 ale to już sporo rzeźby no i silnik już tak ładnie nie będzie jechał na niskich obrotach. Możesz jeszcze zapodać jakąś hybryde, niestety ale wiekszość takich turbosprężarek jest robiona na GT1749VA i mają wydajność też w okolicach 200km bo ograniczeniem jest przepływ spalin w małej muszli tej turbosprężarki. Ciekawe czy dało by się zrobić hybryde na BRD, rozwiercić muszle po zimnej stronie i zapodać jakiś większy wirnik kompresora tak żeby miała wydajność na około 220km??

Moje zdanie jest takie zostaw tak jak jest bo bardziej modzić tego silnika nie ma sensu, a jak Ci mało to kup RS4 :naughty:

Opublikowano

Ciekawe czy dało by się zrobić hybryde na BRD, rozwiercić muszle po zimnej stronie i zapodać jakiś większy wirnik kompresora tak żeby miała wydajność na około 220km??

Ukręcisz wałek turbiny :cool1:

W BRD jest on przewężany tak jak w GT1749VA i nie poszalejesz.

Opublikowano

No i wszystko w temcie czyli hybryda też odpada.

Jaro4444 a pompki AL da si włożyć do BPW???

Opublikowano

Po co AL i budować od nowa mapę paliwową pod inne pompki? Lepiej na korpusach pompek BPW zapodać końcówki 0.195 mm (chyba takie są te Firady) i naprzód ;)

Turbo sensowne i nisko wstające na moc powyżej 210 KM to GT2256. Do tego kolektor wylotowy i wydech trzeba już inny jak seria, duży centralny FMIC, .... W sumie kupa nakładu i wynik rzędu 215-240 KM. Osobiście uważam, że bez sensu, ale zapytajcie Dudiego jak się jeździ na takim setupie tylko, że w 1.9 :).

Opublikowano

Zgadza sie pojezdzic, dozbierac i sprzedac.Dlubanie tego auta na wieksze moce mija sie z celem i ze zdrowym rozsadkiem.

Opublikowano

dzieki wszystkim za porady i opinie :hi:

faktycznie macie racje ze szkoda takiej kasy ladowac w oske. Jedynie co mi przychodzi do glowy to wymiana tych koncówek wtrysków i zmiana wydechu, ale czy gra warta świeczki? dla np. 10-15km i pewnie jakies 10-15nm ..... chyba faktycznie pojezdze z rok, moze póltora i wymienie na 3.0TDI najchetniej w manualu ;]

Opublikowano

A4 3,0 to bardzo ciężki kloc, jeździ fajnie dużo lepiej niż 2,0 z moca 200km ale rakieta też to nie jest.

Ja bym na twoim miejsc zostawi to auto co masz do jazdy na codzień i kupił drugi do poszalenia np. Golf VR6 2,8 4Motion i zapodałbym jakieś turbo do tego. Wtedy masz auto które waży 1300Kg z mocą 450km. A jak chcesz szybkiego klekota to kup 335D :wink4:

Opublikowano

Generalnie miałem stosunkowo lekkie i mocne TDI, teraz mam klocka A4 i powiem tylko tyle - do upalania to nie diesel!!!

Mocny, szybki wóz do dłuższych przelotów z wysoką prędkością średnią to jak najbardziej klekot. Do upalania szukajcie czegoś lżejszego i z benzyną. Jak podkręcicie Diesla powyżej granic rozsądku (100 KM/l) to zaczną się problemy - podnosi czapkę, pękają korby, wypalone tłoki, ugotowany olej i uwalone turbo...

Opublikowano

Generalnie miałem lekkie stosunkowo i mocne TDI, teraz mam klocka A4 i powiem tylko tyle - do upalania to nie diesel!!!

Mocny, szybki wóz do dłuższych przelotów z wysoką prędkością średnią to jak najbardziej klekot. To upalania szukajcie czegoś lżejszego i z benzyną. Jak podkręcicie Diesla powyżej granic rozsądku (100 KM/l) to zaczną się problemy - podnosi czapkę, pękają korby, wypalone tłoki, ugotowany olej i uwalone turbo...

Cóż można powiedzieć...poza tym: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew::polew: ??

Masz rację :kox:

Opublikowano

popieram powyższe zdania

już dawno doszedł do takiego wniosku, że w ośke szkoda kasy a diesel to nie do upalania

dlatego kupiłem sobie drugi samochód "do zabawy"

Tobie radze to samo :)

Opublikowano

ktos chce szybkiego klekota masters ma do sprzedania audi 200 z silnikiem 3.0tdi

:gwizdanie:

Opublikowano

Ja juz nie mowie o upalaniu auta :naughty: nie naleze do tych ludzi

fakt ze brakuje troszke mi Q :( wiec poki co zostane przy tym co mam :mysli: a przy wiekszym zasobie portfela pomysle nad czyms innym

Opublikowano

dzieki wszystkim za porady i opinie :hi:

faktycznie macie racje ze szkoda takiej kasy ladowac w oske. Jedynie co mi przychodzi do glowy to wymiana tych koncówek wtrysków i zmiana wydechu, ale czy gra warta świeczki? dla np. 10-15km i pewnie jakies 10-15nm ..... chyba faktycznie pojezdze z rok, moze póltora i wymienie na 3.0TDI najchetniej w manualu ;]

Kup to sobie, pasuje plug& play i da około 3-5 ps.

http://motoallegro.pl/item910913677_uklad_wydechowy_2_5_cala_inox_a4_avant_1_9_tdi_b6.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...