soulmaster3m Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jeśli masz 2000 to w klapie nie powinno być siłownika pneumatycznego, ale na dwoje babka ... Jeśli jest to może przez niego długo kręci - nieszczelność. Jeśli nie ma pneumatycznego a elektryczny to jedno z drugim nie ma nic wspólnego Oczywiście jeśli masz walnięty wirnik to chętnie naprawię
KUBAS2012 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Druga rzecz do zrobienia pompka centralnego ... naprawia to ktoś ? czy szukać używek ? nie zamyka klapy Skąd taka pewność że to wina pompki a nie np wężyka lub siłownika podciśnieniowego w klapie przy zamku lub np zamek uległ uszkodzeniu... No w sumie to sam już nie wiem.. szukałem informacji w necie i niby wina pompki, jakiegoś wirnika, tylko w sumie dziwne to że drzwi zamyka i otwiera normalnie
SotoM Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Dlatego ja też się dziwie że odrazu aż tak celujesz. Zamknij auto i nasłuc**j przy klapie syczenia. Zdejmij osłonę na klapie zdejmij weżyk z siłownika i spr czy zasysa tak samo przy pompce jesli przy pompce zasysa to szukaj dziury w przewodzie
KUBAS2012 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Tapicerkę już ściągałem i sprawdzałem tam wszystko i jest okej, ale w sumie wężyka nie sprawdzałem, a może bez kitu tam go nie ma... Muszę w takim układzie posprawdzac wszystkie przewody i posprawdzać przewody przy pompce...
soulmaster3m Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Siłownik klapy bagażnika w polifcie jaki mam, nie jest pneumatyczny. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez soulmaster3m
SotoM Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Ja dokładnie nie pamiętam rozwiązania,ja mialem b5 98r to tam była pompkd pneumatyczna-chyba... To w takim razie trzeba spr napięcie do siłowniczka lub samo spr pod kątem przerwy na instalacji elektr. Jak napiecie z modualu wychodzi i instalacja jest sprawna to trzebaby bylo przyjżeć się siłownikowi i zamkowi. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez SotoM
KUBAS2012 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 W wekenda w takim ukladzie muszę rozebrać tapicerkę i upewnić się co ja tam mam Pany jeszcze jeden kłopot, mianowicie podkrada mi prąd, myślalem że to zegary, lecz się myliłem sprawdzam dalej, lecz muszę zdemontować radio, panel od klimy i popielniczkę, jak wyciągnąć radio ? wciskałem w te szczeliny jakieś płaskie cienkie szczypce itp i nic nie chce puścić , A może ma ktoś pożyczyć na chwilę te uchwyty do wyciągania radia, oczywiście za jakieś piwko
bediks Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Jeśli nie znasz ich działania tych zatrzaskow to ciezko wyjąc czym innym niz kluczami
SotoM Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 A może ma ktoś pożyczyć na chwilę te uchwyty do wyciągania radia, oczywiście za jakieś piwko Mam takie-zrobiłem sobie..
bediks Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Wlasnie zrób sobie na wzór ze starych kart bakomatowych bo wlasnie ich kształt ma największe znaczenie Ja radzę sobie dwoma pilnikami do paznokci
KUBAS2012 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wciskałem tam pincetę , i jakoś nie mogłem trafić na te zatrzaski, tak jak kolega wyżej pisał jak się nie zna zasady ich działania to ciężko dobrze trafić
SotoM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 ja sobie wystrugałem z kluczy do wyciagania radia Sony lub JVC. i działą. zrobienie ich to 20min roboty
KUBAS2012 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dzięki kolego za udostępnienie kluczy Jednak ryłem wszystko na desce i nic... chyba wszystko co możliwe już sprawdziłem Nie mam zbytnio pomysłu co może podkradać dalej ten prąd... Ma może ktoś schemat instalacji elektrycznej do mojego modelu ?
arekp Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jako że w tym roku się z żadnym z Was już widzieć nie będę ... to wszystkim hurtowo dużo zdrowia, pomyślności i realizacji marzeń na przyszły rok życzę! No i tak samo Wam jak i sobie życzę częstszych sposobności do wzajemnego oglądania naszych mordek na żywo ;-)
KUBAS2012 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam Dla zainteresowanych dziś odnalazłem problem podkradania prądu, mianowicie Navi w bagażniku ... Nie wiem co z nim nie tak, ale skoro nie korzystam to w cholerę odpiąłem te ustrojstwo Dla przypomnienia przed odpięciem pobór prądu spadł na 0,03 / 0,02 A Co do bagażnika to też troszkę poryłem i wychodzi na ten siłownik, co to na zdjęciu od kolegi jest za białym plastikiem, prąd dochodzi lecz jak się bliżej przyjrzeć to nic nie trybi Więc muszę na necie poszukać i podmienić, mam nadzieję że z elektryką będzie spokój
samekgsx550 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 W pompkach najczęściej robią się zimne luty. Wystarczy rozebrać i przelutować od nowa. Przeważnie duże luty.Chyba że wirnik się rozsypie.
soulmaster3m Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Tam za białym plastikiem jest zamek (ten na kluczyk). Tam na zdjęciu może wygląda to dziwnie, ale z lewej jest siłownik i idzie od niego cięgno wzdłuż czerwonej kreski do zatrzasku (góra zdjęcia a dół klapy) a od zatrzasku (w dół zdjęcia górę klapy) do zamka, więc to pod białym plastikiem to zamek ten na kluczyk, nawet widać tam mikrostyki do otwierania klapy a odchodzą od niego kable bo tam są mikrostyki zamka do kontroli pozycji zamka. No Kubas już ustalił, że siłownik z klapy nie trybi. Teraz widzę, że idą tam dwa przewody, więc idzie masa na bank (brąz) i żółty, pewnie plus z pompki, najprawdopodobniej +12. Jeśli miernik pokazuje, że masz tam napięcie to padł siłownik. Już nie pamiętam czy jest rozkładalny, ale chętnie bym go w ręce swoje dorwał i sprawdził to aby była pewność dla potomnych.
lunatic Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A może ci prądu nie odcina. Bo po zamknięciu samochodu do około minuty powinno dociąć prąd z elektroniki. Kiedyś kolega miał podobny problem i był przyczyną moduł komfortu. Ale na vagu były błedy.
leo... Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Teraz widzę, że idą tam dwa przewody, więc idzie masa na bank (brąz) i żółty, pewnie plus z pompki, najprawdopodobniej +12. Jeśli miernik pokazuje, że masz tam napięcie to padł siłownik jesli sa we wtyczce 2 kabelki to silownik wysterowany jest zmienna polaryzacja (zamknij/otworz)
soulmaster3m Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) ah, no tak. Aczkolwiek, wróć, nie, niekoniecznie. Przecież zamek normalnie jest zamknięty i siłownik chyba nie służy do ryglowania, więc wystarczy tylko + do otwarcia. Tak czy siak tylko miernik rozwiałby wszelkie wątpliwości. Popatrz na konstrukcję siłownika, cięgno nie jest zablokowane na siłowniku i ma swobodę ruchu w stronę obudowy siłownika. Siłownik ma za zadanie jedynie ciągnąć cięgno, nie pchać. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez soulmaster3m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się