VicVega Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam, Szanownych! Zauważyłem ostatnio, że cieknie mi z wężyków przy przelewach powrotnych. Audi mam od niedawna, więc nie mam sprawdzonego mechaniora, który zająłby się autem. U Sztupeckiego, polecanego na tym forum, powiedzieli mi, że spoko, zrobią, bo to pół godzinki, a jak nie pasował mi termin przez nich podany to nagle odechciało im się tym zajmować U Bursiaka powiedzieli mi, że to robota na 3,5 godziny, a za godzinę biorą 170PLN Anyway stwierdziłem, że zrobię to sam, kupiłem wężyk za 70PLN i.. nie mogę zdjąć tych starych Czy one są po prostu wciskane i trzeba je mocniej szarpnąć czy jak? Druga sprawa - trudno mi ocenić czy ciekną same wężyki czy cały przelew. Jest sens zabawy w dłubanie czy wymienić przelewy od razu? Jaki to mniej więcej koszt? Przebieg mam 240kkm. Trzecia sprawa - 4 wężyki bez zacisków mogę sam wymienić, ale są jeszcze dwa z zaciskami i jeden z nich jest lekko upocony. W związku z tym czy ktoś poleciłby mi mechanika w Łodzi (lub okolicach), który rzuciłby na to okiem i ew. wymienił przelewy? Pozdrawiam!
tom2009 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Wężyki za 70 zł ???? Przecież to są normalne wężyki jak podciśnieniowe ??? Metr kosztuje z 10 zeta chyba. Ściągnij na chama i załóż nowe.
VicVega Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 Wężyki za 70 zł ???? Przecież to są normalne wężyki jak podciśnieniowe ??? Metr kosztuje z 10 zeta chyba. Ściągnij na chama i załóż nowe. Hmm... no to przepłaciłem. Nie zastanawiałem się nad tym w sumie. Poszedłem do salonu skody żeby mi dopasowali. Nie pomyślałem żeby jakieś zwyklaki dopasować. Nieważne już. To spróbuje je dziś na chama ściągnąć, ale siedzą tak mocno jak by klejone były. A przelew cały możliwe, że stracił szczelność?
tom2009 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Najczęściej tracą szczelność więc wymień i zobaczysz.
waniu Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Kolego u mnie było to samo wymień i wszystko przejdzie!przepłaciłeś za te wężyki i to bardzo!
arto19 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 podłącze sie do tematu. Mam taki sam problem ciekna mi dwa weże przelewowe w lewej głowicy. Z tego cos gdzies kiedys wyczytałem to to prawidłowa wymiana wiąże sie z wymiana wężyków wraz z trójnikami do tego dochodzi odpowietrzenie. poprawcie mnie jak nie mam racji!
VicVega Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Kolego u mnie było to samo wymień i wszystko przejdzie!przepłaciłeś za te wężyki i to bardzo! No wiem, wiem już. To gdzie się taki wężyk kupuje żeby nie przepłacić? podłącze sie do tematu. Mam taki sam problem ciekna mi dwa weże przelewowe w lewej głowicy. Z tego cos gdzies kiedys wyczytałem to to prawidłowa wymiana wiąże sie z wymiana wężyków wraz z trójnikami do tego dochodzi odpowietrzenie. poprawcie mnie jak nie mam racji! Jutro wymienię te wężyki w końcu i dam znać jaki rezultat. Pozdrawiam![br]Dopisany: 11 Luty 2010, 01:13_________________________________________________Wężyki wymienione - sucho :> Tylko pytanie - czy zacisk, który zaznaczyłem na zdjęciu można zastąpić byle jakim zaciskiem czy musi być konkretnie taki sam? Pozdrawiam!
burus2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 nie byle jakim ale takim co zapewni szczelność nie ma różnicy czy skręcany czy ściskany, ja za wymiane zabieram sie jutro bo u mnie też cieknie a za metr zapłaciłem 10zł50gr
VicVega Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 nie byle jakim ale takim co zapewni szczelność nie ma różnicy czy skręcany czy ściskany No właśnie o to mi chodziło czy musi być ściskany. ja za wymiane zabieram sie jutro bo u mnie też cieknie a za metr zapłaciłem 10zł50gr Shit Kradzież w biały dzień. A jak można przepłacić idąc do salonu z taką wymianą.. Samemu robisz to za dyszkę, a w salonie ponad 300PLN
proton2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 A ja tam nie mam zacisku i nic nie cieknie. Ważne żeby wężyk dobrze i pewnie siedział na króćcu.
OKO Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 u mnie wszystkie wezyki siedzą na wcisk i jest ok. na przelewach nie ma duzego cisnienia. polecam "tanie" wezyki do paliwa bez plecionki z materiału, te z plecionką jak zaczną się przecierać nie widac w którym miejscu. a po pewnym czasie i tak cala plecionka jest z ropy. Na cały silnik do przelewów potrzeba ok 1 m wezyka.
and76sz Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 u mnie jest na wcisk sam wymieniałem, ale do tego wymieniłem jeszcze wszystkie miedziane podkładki i po kłopocie
burus2 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 a ja tam jestem zdania że jak było w orginale to niech będzie, może nie jest potrzebny ale na pewno nie zaszkodzi. W końcu po coś go tam wsadzili
arto19 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Mam pytanei jaka jest srednica weżyka przelewowego do 2.5 tdi nie chce sciagac starego a nie wiem o co pytać w sklepie/ serwisie. Z góry dzieki za odpowiedź.
kudalty66 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Mam pytanei jaka jest srednica weżyka przelewowego do 2.5 tdi nie chce sciagac starego a nie wiem o co pytać w sklepie/ serwisie. Z góry dzieki za odpowiedź. kolego nie chce kłamac, ale chyba 5mm, muszą ciasno wchodzic, nie kupuj najtańszych bo jak dostana ciepła to sie robia twarde i beda pękały,. ja zmieniałem i zakładałem bez dodatkowych zacików i wszytko jest ok, ważne zeby tez wymienic podkładeczki miedziane co mocuja przelewy do wtrysków, jezeli było coś ruszone,. pozdro
arto19 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 wielkie dzieki kolego za info. Rozumiem ze podkladki mozna dostac tylko w serwisie, jeszcze raz dzieki pozdrawiam:)
Viwaldi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Z braku nowych podkładek można stare podgrzać zapalniczką do czerwoności i szybko ostudzić w zimnej wodzie
kudalty66 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Z braku nowych podkładek można stare podgrzać zapalniczką do czerwoności i szybko ostudzić w zimnej wodzie ale czy jest sens???? skoro nowe kosztuja grosze??
VicVega Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Wracając do tematu Ponownie pojawiły się wycieki, w związku z tym przymierzam się do wymiany tych miedzianych podkładeczek. Wkurzająca pierdoła, bo średnie spalanie spada, a z baku ubywa szybciej (nie wiem czy to możliwe, ale tak mi się wydaje). I tutaj pytanie do Was: czy odkręcanie przelewów i wymiana tego jest do zrobienia w domu czy całość wymaga fachowej wprawy, dokręca się to jakimś konkretnym momentem, itp? Może ktoś, kto już to robił podzieli się uwagami. Pozdrawiam.
kudalty66 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Wracając do tematu Ponownie pojawiły się wycieki, w związku z tym przymierzam się do wymiany tych miedzianych podkładeczek. Wkurzająca pierdoła, bo średnie spalanie spada, a z baku ubywa szybciej (nie wiem czy to możliwe, ale tak mi się wydaje). I tutaj pytanie do Was: czy odkręcanie przelewów i wymiana tego jest do zrobienia w domu czy całość wymaga fachowej wprawy, dokręca się to jakimś konkretnym momentem, itp? Może ktoś, kto już to robił podzieli się uwagami. Pozdrawiam. spokojnie sam zrobisz, dobry kluczyk 10 płasko-oczkowy szesciokątny, nowe podkładeczki, i rureczki do przelewów, stare zciagasz po kolei nowe docinasz na wymiar, potem musisz przygotowac sie na mozliwośc zapowietrzenia układu, także przed zbraniem sie do pracy zatankuj do pełna bo potem łatwiej odpowietrzyc,. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się