piotr0020 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 podczas gdy były mrozy - 20 to od tamtego czasu pojawił się problem i przy 3 tys. włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj podpiąłem się Vag wykazało mi 2 błędy 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10- Control difference - Intermittent (ciśnienie w kolektorze dolotowym), 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10- Short to Plus - Intermittent (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym) W związku z tym mam takie pytanie co może być przyczyną tych błędów?
Sztomel Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 pierwszy błąd mówiący o wykrytej różnicy w regulacji ciśnienia doładowania powodujący przechodzenie sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej jest następstwem drugiego błędu świadczącego o tym, że sporadycznie następuje zwarcie (elektryczne) w obwodzie czujnika ciśnienia doładowania (dające zakłamane odczyty o wartości ciśnienia doładowania do ECU) i w tej sytuacji trzeba przejrzeć dokładnie instalację (kabelki, wtyczkę, sprawdzić sam czujnik).
piotr0020 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 W którym miejscu silnika znajduje się ten czujnik (g71)?
przemik Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 W którym miejscu silnika znajduje się ten czujnik (g71)? Jesli chodzi o auto z opisu to powinien siedziec w ECU... A w ogole to zrob logi bo bladzimy po omacku...
goldi Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Błędy standardowo jak w większości do sprawdzenia przewód ciśnieniowy idący do ECU i sprawdzenie ewentualne rozruszanie sztangi turbiny i póżniej go ostro przegonić na rozgrzanym silniku albo wyjęcie turbiny i wyczyszczenie najlepiej zrób logi i wrzuć na forum a prawdę się dowiesz
piotr0020 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 podczas gdy były mrozy - 20 to od tamtego czasu pojawił się problem i przy 3 tys. włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj podpiąłem się Vag wykazało mi 2 błędy 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10- Control difference - Intermittent (ciśnienie w kolektorze dolotowym), 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10- Short to Plus - Intermittent (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym) W związku z tym mam takie pytanie co może być przyczyną tych błędów? Kolejna zima i znowu problem. Po zeszłej zimie było to samo. Co może być przyczyną? Dodam, że po ostatniej zimie rozruszałem sztangę (spryskałem WD40). I było OK przez wiosnę, lato, jesień. Turbosprężarki nie czyściłem, co sądzicie o tym płynie? EGR 3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL-Wynn?s http://www.a6klub.pl/all-plyn-do-czyszczenia-turbo-vt22220.htm
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Skoro masz notalufy. To poki nie wyczyscisz turbiny to ten płyn to strata kasy... IMO... ale to Twoje auto - Ty decydujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się