Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podczas gdy były mrozy - 20 to od tamtego czasu pojawił się problem i przy 3 tys. włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj podpiąłem się Vag wykazało mi 2 błędy

00575 - Intake Manifold Pressure 17-10- Control difference - Intermittent (ciśnienie w kolektorze dolotowym), 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10- Short to Plus - Intermittent (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym)

W związku z tym mam takie pytanie co może być przyczyną tych błędów?

Opublikowano

pierwszy błąd mówiący o wykrytej różnicy w regulacji ciśnienia doładowania powodujący przechodzenie sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej jest następstwem drugiego błędu świadczącego o tym, że sporadycznie następuje zwarcie (elektryczne) w obwodzie czujnika ciśnienia doładowania (dające zakłamane odczyty o wartości ciśnienia doładowania do ECU) i w tej sytuacji trzeba przejrzeć dokładnie instalację (kabelki, wtyczkę, sprawdzić sam czujnik).

Opublikowano

W którym miejscu silnika znajduje się ten czujnik (g71)?

Opublikowano

spróbuj poszukać na forum

Opublikowano

W którym miejscu silnika znajduje się ten czujnik (g71)?

Jesli chodzi o auto z opisu to powinien siedziec w ECU...

A w ogole to zrob logi bo bladzimy po omacku...

Opublikowano

Błędy standardowo jak w większości do sprawdzenia przewód ciśnieniowy idący do ECU i sprawdzenie ewentualne rozruszanie sztangi turbiny i póżniej go ostro przegonić na rozgrzanym silniku

albo wyjęcie turbiny i wyczyszczenie najlepiej zrób logi i wrzuć na forum a prawdę się dowiesz

Opublikowano

podczas gdy były mrozy - 20 to od tamtego czasu pojawił się problem i przy 3 tys. włącza się tryb awaryjny. Dzisiaj podpiąłem się Vag wykazało mi 2 błędy

00575 - Intake Manifold Pressure 17-10- Control difference - Intermittent (ciśnienie w kolektorze dolotowym),

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10- Short to Plus - Intermittent (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym)

W związku z tym mam takie pytanie co może być przyczyną tych błędów?

Kolejna zima i znowu problem. Po zeszłej zimie było to samo. Co może być przyczyną?

Dodam, że po ostatniej zimie rozruszałem sztangę (spryskałem WD40). I było OK przez wiosnę, lato, jesień.

Turbosprężarki nie czyściłem, co sądzicie o tym płynie? EGR 3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL-Wynn?s

http://www.a6klub.pl/all-plyn-do-czyszczenia-turbo-vt22220.htm

Opublikowano

Skoro masz notalufy. To poki nie wyczyscisz turbiny to ten płyn to strata kasy... IMO... ale to Twoje auto - Ty decydujesz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...