Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Po regeneracji turbiny - rady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie jestem świeżutko po regeneracji turbinki może jacyś znawcy dadzą jakieś rady co do używania jej na początku :>> ?? Jak na razie to nie katowałem go przez 75 km powyżej 2000 obrotów podkreślam ze 1.9 TDI silniczek 110 km

Opublikowano

nic oprócz przykazań diesla Ci nie potrzebne...

Opublikowano

Jak w temacie jestem świeżutko po regeneracji turbinki może jacyś znawcy dadzą jakieś rady co do używania jej na początku :>> ?? Jak na razie to nie katowałem go przez 75 km powyżej 2000 obrotów podkreślam ze 1.9 TDI silniczek 110 km

bez znaczenia..jezdzic normalnie.I kata wywal jak go masz :gwizdanie:
Opublikowano
nie katowałem go przez 75 km powyżej 2000 obrotów

jak autko rozgrzane to pędzel... żebyś za szybko nie musiał czyścić i to najlepiej na trasie

Opublikowano

Czekaj az silnik osiagnie odpowiednia temperature i ogień :evil: a po jeździe niech sobie pochodzi chwile na wolnych obrotach :good:

Opublikowano

Nowa turbinka potrzebuje zmiennych warunków pracy by mogła osiągać wysokie parametry, więc nie musisz jeździć tak delikatnie. jak trzeba wyprzedzić kogoś to noga do dechy.

Opublikowano

mi kolega bo robil to i zna sie powiedzial zebym 200 km jezdzil spokojnie zeby lopatki sie ustawily :]

Opublikowano

mi kolega bo robil to i zna sie powiedzial zebym 200 km jezdzil spokojnie zeby lopatki sie ustawily :]

łopatki chodzą właśnie wtedy jak ciskasz gaz...

Opublikowano

no daje ale mowil zeby za***iście turbiny nie obciazac narazie zeby ona sie ustawila i zeby olej wszedzie gdzie ma sciekl :P nie wiem no :D[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 10:13_________________________________________________moze wiaze sie to z tym ze ustawili mi ze wiecej bedzie pompowac albo cos takiego ze ciut na mocy zyskal :P

Opublikowano

to jest tak dokładnie wykonane urządzenie że nie ma się nic docierać... może chodziło mu o to żeby zaraz po odpaleniu na zimnej nie cisnąć...

Opublikowano

kolega ostatnio był w serwisie diesla w okolicy, nie dość że drogo to jeszcze znają się jak zaraz opisze.

Wyczyścili mu turbinę i wycieli kata. Przy odbiorze mówią mu tak "pan przez jakieś 500km nie będzie go mocno wkręcał bo teraz będzie się tak kręcił żeby wirnika nie oderwało przy turbo"

coś w tym stylu :polew:

Opublikowano

Dokładnie :polew:

dbaj o olej, temperature i butuj auto ile wlezie na rozgrzanym silniku a będzie służycz dluuuuuuuuuuuuuuugo[br]Dopisany: 13 Luty 2010, 11:54_________________________________________________

kolega ostatnio był w serwisie diesla w okolicy, nie dość że drogo to jeszcze znają się jak zaraz opisze.

Wyczyścili mu turbinę i wycieli kata. Przy odbiorze mówią mu tak "pan przez jakieś 500km nie będzie go mocno wkręcał bo teraz będzie się tak kręcił żeby wirnika nie oderwało przy turbo"

coś w tym stylu :polew:

wirnik nie jest plastikowy :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

czyli nie ma problemu :P ? ile kosztuje ustawienie kata wtrysku ?

Opublikowano

u mnie w okolicy znajomy płacił 60zł w AFN

Opublikowano

ja mam ahu :P bodajze bo rocznik 96 :]

Opublikowano

ja mam ahu :P bodajze bo rocznik 96 :]

skoro piszesz że masz turbine ze zmienną i masz 110 koni to nie możesz mieć AHU ani tak jak w opisie aff;p

zmień to i zobacz w aucie jaki w końcu masz silnik bo to czasem ułatwi odpowiedzi na pytania;)

pozdro

Opublikowano

dzieki ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...