Tedi35 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 ej no ale chwileczke, w tym drugim filmiku, A8 jest na Torsenie czy na Haldexie? przeciez jesli to Torsen to tak czy siak to te 33% momentu powinno na przod isc... znaczy sie ze ja jak wylacze ESP u siebie w a4 to bede mial naped na przod? btw stalem przed takim wyborem jeszcze kilka tygodni temu. finalnie wybralem a4.. a dlaczego? bo audi a4 to: lepsza blacharka, wiecej czesci zamiennych na rynku w uzywkach i zamiennikach, wieksze auto w srodku, lepiej wykonczone w srodku, jesli chodzi o tuning to lepiej przetarte szlaki na 1.9tdi, ladniejsze z zewnatrz, latwiej znalezc zadbany egzemplarz w budzecie do 40+/- k pln naped 4x4 na torsenie auto lepiej kojarzone przez ludzi... za BMW przemawia wg mnie tylko motor 330d w wersji polift 204konie ktory sie rewelacyjnie czipuje...pod kazdym innym wzgledem BMW jest gorsze wg mnie od Audi a4, ze juz nie wspomne o tym ze takie auto z 03 roku kosztuje majatek bo ma sie nijak do wartosci auta i puzniejszej odsprzedazy. Skyliner89 jesli porownujesz z e90 to porownaj z b8 No właśnie wracając do filmików wytłumaczcie mi dlaczego Audi nie ruszyło a na filmiku zimą allroad szlo jak burza. Co A8 ma jakis lipny napęd Quattro.Podobno tak czy siak jakis moment dostaje przód wiec powinno zjechac z rolek. Jak tak wyglada quattro to ja za niego dziękuje i kupie innym razem XD. Wytłumaczcie mi to racjonalnie bo myślałem ze Q w Audicy to legenda napędów
beneq Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 ej no ale chwileczke, w tym drugim filmiku, A8 jest na Torsenie czy na Haldexie? przeciez jesli to Torsen to tak czy siak to te 33% momentu powinno na przod isc... znaczy sie ze ja jak wylacze ESP u siebie w a4 to bede mial naped na przod? btw stalem przed takim wyborem jeszcze kilka tygodni temu. finalnie wybralem a4.. a dlaczego? bo audi a4 to: lepsza blacharka, wiecej czesci zamiennych na rynku w uzywkach i zamiennikach, wieksze auto w srodku, lepiej wykonczone w srodku, jesli chodzi o tuning to lepiej przetarte szlaki na 1.9tdi, ladniejsze z zewnatrz, latwiej znalezc zadbany egzemplarz w budzecie do 40+/- k pln naped 4x4 na torsenie auto lepiej kojarzone przez ludzi... za BMW przemawia wg mnie tylko motor 330d w wersji polift 204konie ktory sie rewelacyjnie czipuje...pod kazdym innym wzgledem BMW jest gorsze wg mnie od Audi a4, ze juz nie wspomne o tym ze takie auto z 03 roku kosztuje majatek bo ma sie nijak do wartosci auta i puzniejszej odsprzedazy. Skyliner89 jesli porownujesz z e90 to porownaj z b8 No właśnie wracając do filmików wytłumaczcie mi dlaczego Audi nie ruszyło a na filmiku zimą allroad szlo jak burza. Co A8 ma jakis lipny napęd Quattro.Podobno tak czy siak jakis moment dostaje przód wiec powinno zjechac z rolek. Jak tak wyglada quattro to ja za niego dziękuje i kupie innym razem XD. Wytłumaczcie mi to racjonalnie bo myślałem ze Q w Audicy to legenda napędów Rolki to jedno, a warunki na drodze to drugie. Pokaz mi test gdzie naped w naturalnych warunkach sie tak zachowuje. Zresztą kolega pare postow wyzej to dośc ladnie wytlumaczył.
Dev Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 dokładnie chodzi tutaj o współczynnik TBR, okresla on proporcję momentu jaki mechanizm jest w stanie przekazać na oś o większej przyczepności w stosunku do osi drugiej
Gość mmcv Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 BMW Serii 3 E90 (w 2009 roku lifting i zmiana kodu na E91). co to za bzdury ?? e90 to sedan e91 to Touring e92 to coupe a e93 to cabrio !! nie bylo zadnej zmiany KODU !! byl FL pod koniec 2008 (9/2008) i to wszystko, nie objol on modeli 92(po lifcie ma duzo z nowej f10 ) i 93 te mialy FL 3/2010 Tak jak ktos slusznie napisal te samochody nie wychodza w tym samym czasie i ciezko jest zrobic zestawienie 1on1 . Jak wyszlo nowe S4 to byla podjarka ze lepsze od 335i (delikatnie tylko lepsze osiagi) i Audi zaraz na tym marketing oparlo , wyjdzie nowe 335i i zje S4, pomijajac fakt ze 3.0BiTurbo w BMW jest technologicznie dalej niz Supercharger 3.0 FSI z S4
sancho80 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 jesli chodzi o warunki te co to niby imituja sytuacje z rolek to wyobraz sobie ze auto stoi tylnimi kolami na lodzie a przednimi na sniegu... wg tego czym jest Quattro na Torsenie to w przypadku wrzucenia biegu i dodania gazu to niezaleznie czy trakcja jest czy nie to 4 kola powinny sie krecic a co za tym idzie jesli a8 mysli ze tylnie kola uslizguja to powinien przezucic wiecej niz 1/3 momentuna przednie kola...a nawet jesli jest tylko 1/3 momentu to i tak powinna byc wystarczajaca zeby zjechac z rolek...
nobile Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 jesli chodzi o warunki te co to niby imituja sytuacje z rolek to wyobraz sobie ze auto stoi tylnimi kolami na lodzie a przednimi na sniegu... wg tego czym jest Quattro na Torsenie to w przypadku wrzucenia biegu i dodania gazu to niezaleznie czy trakcja jest czy nie to 4 kola powinny sie krecic a co za tym idzie jesli a8 mysli ze tylnie kola uslizguja to powinien przezucic wiecej niz 1/3 momentuna przednie kola...a nawet jesli jest tylko 1/3 momentu to i tak powinna byc wystarczajaca zeby zjechac z rolek... Ci co prezentowali to BMW już zadbali żeby Audi nie wyjechało z tych rolek, tyle na ten temat - audi spokojnie by sobie z tym poradziło.
Gość mmcv Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 nie wiem te rolki to taki sliski temat... nie jest to sytuacja z zycia wzieta, mogli to zrobic wlasnie na lodzie tak zeby nie dalo sie trakcji zlapac. Widocznie ktos znalazl "buga" w Torsenie i skutecznie go wylaczyl
Skyliner89 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 BMW Serii 3 E90 (w 2009 roku lifting i zmiana kodu na E91). co to za bzdury ?? e90 to sedan e91 to Touring e92 to coupe a e93 to cabrio !! nie bylo zadnej zmiany KODU !! byl FL pod koniec 2008 (9/2008) i to wszystko, nie objol on modeli 92(po lifcie ma duzo z nowej f10 ) i 93 te mialy FL 3/2010 Pomyłki się zdarzają .
swiezak84 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 btw stalem przed takim wyborem jeszcze kilka tygodni temu. finalnie wybralem a4.. a dlaczego? bo audi a4 to: lepsza blacharka, wiecej czesci zamiennych na rynku w uzywkach i zamiennikach, wieksze auto w srodku, lepiej wykonczone w srodku, jesli chodzi o tuning to lepiej przetarte szlaki na 1.9tdi, ladniejsze z zewnatrz, latwiej znalezc zadbany egzemplarz w budzecie do 40+/- k pln naped 4x4 na torsenie auto lepiej kojarzone przez ludzi... co do tych trzech punktów się nie zgodzę. mój ojczulek juz 3 lata jezdzi e46 330xd i od czasu do czasu mam okazje sie przejechac tym autkiem. srodek jest inny, ale na pewno nie gorszy - duzo bardziej mi sie np. podoba mała kierownica i bardziej "upakowane" zegary. z zewnątrz na pewno jest ładniejsze od b6 a nawet b7 ale wiadomo ze to kwestia gustu. a lepsza blacharka? niby czemu...owszem, audi jest ocynkowane ale bmw jak jest niewalone to nie rdzewieje ani nic zlego sie nie dzieje...a co do tezy ze "specjalnie" ustawili a8 tak zeby z rolek nie zjechalo -pierwsza sprawa ze wlaczone czy wylaczone ESP nie ma nic do rzeczy. a druga to ten filmik:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się