kamiloA4 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam, mam pytanie- czy przy padniętej przepływce auto może wpadać w tryb awaryjny? Mam taki problem, że często mi wyskakuje błąd 00575 i nie wiem jaka jest przyczyna, N75 pół roku temu wymieniany, przewodziki podciśnienia sprawdzone- wymieniane, sztanga od turbo pracuję lekko czyli jest ok a tryb awaryjny jak był tak jest... Gdzie szukać przyczyny? Na vagu widać że mam zawyżoną wartość na 3cim kanale czyli coś z przepływką nie halo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam, mam pytanie- czy przy padniętej przepływce auto może wpadać w tryb awaryjny Nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Odepnij przepływkę i zobacz czy jest rożnica. No i oczywiście zrób logi jesli dasz radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 przyczyną może być przepływka, albo kierownice trubiny do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 przyczyną może być przepływka nie prowadzaj w błąd :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 nie prowadzaj w błąd :gwizdanie: ok. masz rację Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja miałem problem z przepływką to wyskakiwał bład na vagu od przepływki, auto wpadało czasem w tryb awaryjny brak mocy powyzej 2tys obr a czasem moc była do końca ale z dziurami(szarpało były takie chwilowe odcinki) na logach przeładowanie turbo, po zmianie przepływki problemy ustały, ale przeładowanie mam delikatne dalej :gwizdanie: ale auto nie wpada w tryb awaryjny(silnik modzony) Podmień przepływke jak masz gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloA4 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jeśli to ma jakieś znaczenie to wywala jeszcze czasem błąd 00519 i jak już to razem z 00575, a logi zrobię tylko powiedzcie które bo na vagu słabo się znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_krupinski 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jak nic turbo do czyszczenia, pewnie posiadasz przeładowanie ale to musisz zrobić logi kompletne żebysmy byli pewni. POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jeśli to ma jakieś znaczenie to wywala jeszcze czasem błąd 00519 i jak już to razem z 00575, a logi zrobię tylko powiedzcie które bo na vagu słabo się znam. Tutaj masz wszystko napisane na temat robienia logów- http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jeśli będzie padnięty przepływomierz to autko będzie słabe ale nie będzie wpadać w tryb awaryjny reszta jak koledzy napisali zrobisz logi i będzie można coś więcej powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloA4 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Panowie zrobiłem logi tylko już nerw mnie szarpie bo nie mogę na żadną głupią stronę wstawić tych JPGów, żaden fotosik i nic tego typu, czy mogę wstawić tu bezpośrednio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Teraz aby wrzucić z fotosika trzeba być zarejestrowanym, anonimowym nie podają kodu do miniaturek. Zarabiają jak tylko mogą. Także szukaj innego sposobu, tu bezpośrednio chyba się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Panowie zrobiłem logi tylko już nerw mnie szarpie bo nie mogę na żadną głupią stronę wstawić tych JPGów, żaden fotosik i nic tego typu, czy mogę wstawić tu bezpośrednio? imageshack nie działa?? nie wierze :gwizdanie: http://pl.tinypic.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloA4 0 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 http://pl.tinypic.com/view.php?pic=o0ytdl&s=6 http://pl.tinypic.com/r/28snatw/6 http://pl.tinypic.com/r/2zfmt6p/6 nie wiem czy te logi są poprawnie zrobione, jeśli nie to przepraszam, dziękuję Kowi87 za pomoc w ich wstawieniu. Już mam powoli dość tego samochodu, zawsze jest z nim coś nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Masz przeładowanie na turbo, stąd ten tryb awaryjny :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohkyomoon 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Tak jak kolega napisał: przeładowanie. Turbo na stół do czyszczenia.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiloA4 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 A czy przyczyną może być zawór N75 który źle steruje podciśnieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_krupinski 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 A czy przyczyną może być zawór N75 który źle steruje podciśnieniem? NIE Turbo na stół i czyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się