szyba Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam. Autko zakupione 3 miesiące temu, AVB po chipowaniu (niestety nie wiem do jakich wartości). Zmieniłem filtry, termostat, płyn chłodniczy i 2000km temu wlałem STP do czyszczenia wtrysków. Proszę o wszelkie uwagi na temat działania auta. IDENTYFIKACJA POJAZDU PRZEZ VAGA LOGI STATYCZNE 000,001,003 LOGI STATYCZNE 004,007,013 LOGI STATYCZNE 014,018,023 BS 000 BS 003 BS 011 DYNAMICZNE 000 DYNAMICZNE 001 DYNAMICZNE 003 DYNAMICZNE 004 DYNAMICZNE 008 DYNAMICZNE 010 DYNAMICZNE 011 [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 00:25_________________________________________________Witam ponownie. Gdyby się okazało, że logi wykonałem nieprawidłowo i stąd brak jakiekolwiek odpowiedzi to proszę mnie pouczyć logi wykonywałem po raz pierwszy zgodnie z FAQ więc powinno być ok Z góry dzięki za przeglądnięcie i odpowiedź.
letallec Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Jesli juz cos trzeba znalezc to proponuje: - termostat kiedy wymieniany? - rozrzad do korekcji, bo przyspieszony - EGR jeszcze dziala ale mozna sie zastanawiac na czyszczeniem
przemik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Wiesz kto jest autorem tego programu ? Ta modyfikacja to troche taka sobie.... auto dymi ?
szyba Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Termostat wymieniony mniej więcej 3 dni temu EGR będę czyścił bo ubywa mi oleju dosyć mocno. Czy korekcja rozrządu wiąże się z jego wymianą czy otwarciem ? (ściąganie zderzaka, pasa przedniego itp.) ? Wiesz kto jest autorem tego programu ? Ta modyfikacja to troche taka sobie.... auto dymi ? Niestety nie wiem, samochód kupiłem jako 101 koni a dopiero później na VAG-u okazało się, że silnik był modyfikowany. Różnicę także czuć, zbiera się nawet lepiej niz 130 konne silniki. Poprzedni właściciel jeździł tym 2 lata i wiem, że on nie przeprowadzał chipowania bo to sąsiad. Podejrzewam, że chipowanie nastąpiło w niemczech , bo widać tam jakiś niemiecki adres, ale to tylko moje domniemanie. Autko lekko dymi tylko przy odpalaniu przy mrozach ale to raczej normalny objaw. Dzięki za pomoc. POZDRAWIAM !
przemik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Ustaw kat synchronizacji - kąt synchronizacji ( to jest to oczym pisal Tomek) - IMO - to kosmetyka - tragedii nie ma... Poczytaj tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html;msg834894#msg834894 Co do samej modyfikacji... mozna by przy okazji pokazac logi jakiemus dobremu tunerowi... albo podjechac do niego zeby rzucil okiem w mapy... jak dla mnie za bardzo jest wywalony w gore limiter momentu... Pozdrawiam
spanky Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Co do samej modyfikacji... jak dla mnie za bardzo jest wywalony w gore limiter momentu... Pozdrawiam dawka idzie po dymie ... poza tym pedal tez ogranicza ...
szyba Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 dawka idzie po dymie ... poza tym pedal tez ogranicza ... Można jakoś prościej ?
przemik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Co do samej modyfikacji... jak dla mnie za bardzo jest wywalony w gore limiter momentu... Pozdrawiam dawka idzie po dymie ... poza tym pedal tez ogranicza ... Dlatego mnie troche dziwi ze tak ten limiter jest wywalony...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się