kamilo Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Witajcie Znajomy ma problem ze swoją A6-ką, ten problem to ciężkie odpalanie na zimnym silniku, oraz teraz podczas robienia logów ujawnił się kolejny - tryb awaryjny powyżej 3k obrotów. Prosiłbym o nakierowanie co to może być. Co do tego odpaalania to dodam że problem występuje tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu już jest ok, może to pompa wtryskowa (?) . Poniżej logi jakie udało nam się zrobić. [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 13:51_________________________________________________a i zapomniałem o błędach, jest jeden - 00575
lukasz80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Wstaw logi a nie nagłówki z logów to wtedy na pewno ci ktoś pomoże. Tu masz napisane jak to zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
kamilo Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 Kolego czytałem ten temat, faktycznie, logi nie do końca wyszły jednak może da radę coś z nich wyczytać i co może oznaczać ten błąd 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej", zapieczone łopatki w turbo ? dodam że w swoim AFNie miałem ten sam błąd i okazało się że turbo do czyszczenia [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 17:27_________________________________________________Jeszcze mi przyszło na myśl że może jest źle ustawiony kąt wtrysku Jak to sprawdzić ?
lukasz80 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Kolego czytałem ten temat, faktycznie, logi nie do końca wyszły jednak może da radę coś z nich wyczytać i co może oznaczać ten błąd 00575 - "Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej", zapieczone łopatki w turbo ? dodam że w swoim AFNie miałem ten sam błąd i okazało się że turbo do czyszczenia [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 17:27_________________________________________________Jeszcze mi przyszło na myśl że może jest źle ustawiony kąt wtrysku Jak to sprawdzić ? Turbina za dużo dmucha i dlatego ten błąd się pojawił, a co do ustawiania statycznego kąta wtrysku to masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
kamilo Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Turbina za dużo dmucha ? ale dlaczego ?
lukasz80 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Turbina za dużo dmucha ? ale dlaczego ? Popatrz w grupę 011 kolumna 3 zadane ciśnienie = 1948, a aktualne (kolumna 4) między 2200 a 2560 łopatki w turbo stoją dęba. Zrób jeszcze 011BS
kamilo Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Czyli tak jak myślałem, turbo do czyszczenia i ustawienie kąta wtrysku, dzięki kolego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się