Damiancio24 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam Jak można wyciągnąć tłoczek hamulcowy z zacisku z przodu??? Zacisk firmy Ate dodam ze zacisk jest już wyciągnięty z auta i przewód hamulcowy też jest już odkręcony.
chudineze Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Moim zdaniem to podłączyć do sprężarki lub jakiejś pompki i wypchać.
spetsnaz Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam Jak można wyciągnąć tłoczek hamulcowy z zacisku z przodu??? Zacisk firmy Ate dodam ze zacisk jest już wyciągnięty z auta i przewód hamulcowy też jest już odkręcony. Między tłoczek a obudowę zacisku (w miejsce klocków) wkładasz drewniany klocek i wypychasz tłoczek sprężonym powietrzem. Wyjmujesz tłoczek, następnie podważasz i wyciągasz pierścień uszczelniający z obudowy zacisku. Przed zamontowaniem nowego tłoczka pokrywasz go i nowy pierścień uszczelniający cienką warstwą smaru litowego i wciskasz w obudowę zacisku.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 ale i tak dla nie wtajemniczonych najlepsza zabawa zaczyna sie przy montażu zewnętrznego uszczelnienia :polew:
Damiancio24 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 tłoczek zdemontowałem jak radził kolega spetsnaz wszystko jest juz ladnie wypiaskowane i pomalowane farba własnie schnie niestety nie miałem mozliwości pomalowania wszystkiego piecowo:( Ale potrzebuje jeszcze jednej rady jak wsadzić tłoczek z powrotem w zacisk z tymi całymi uszczelniaczami zna ktoś może jakieś sposoby na ułatwienie sobie tego żeby niczego nie po przecierac z tych gumowych uszczelniaczy i żeby potem nie ciekło??? czy smar litowy mogę zastąpić jakims innym czy nie za bardzo???może np być smar wapniowo-siarczanowy z zakresem pracy od -20 do 160 stopni
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 wiedziałem że bedziesz miał kłopot z tym :> smar najlepiej do hamulców, Ate robi w małych tubkach
spetsnaz Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 tłoczek zdemontowałem jak radził kolega spetsnaz wszystko jest juz ladnie wypiaskowane i pomalowane farba własnie schnie niestety nie miałem mozliwości pomalowania wszystkiego piecowo:( Ale potrzebuje jeszcze jednej rady jak wsadzić tłoczek z powrotem w zacisk z tymi całymi uszczelniaczami zna ktoś może jakieś sposoby na ułatwienie sobie tego żeby niczego nie po przecierac z tych gumowych uszczelniaczy i żeby potem nie ciekło??? czy smar litowy mogę zastąpić jakims innym czy nie za bardzo???może np być smar wapniowo-siarczanowy z zakresem pracy od -20 do 160 stopni Nowy pierścień uszczelniający wkładasz w zacisk, wciskając go w rowek pomagaczem o gładkich krawędziach, najlepiej czymś plastikowym. Na tłoczek zakładasz nowe uszczelnienie zewnętrzne krawędzią uszczelniającą na tłoczek. Po wciśnięciu tłoczka wkładasz krawędź pierścienia uszczelniającego w rancik zacisku pomagając sobie tępym wkrętakiem (żeby nie uszkodzić uszczelnienia). Smar litowy dostaniesz praktycznie na każdej stacji benzynowej. rysunki z elsy.
lukas309 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 heheh powodzenia ja temat już przerobiłem w ten weekend, złożyłem wszystko do kupy po około 2,5 h mordęgi ale dało rade :)
Vito_ Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 tą gumkę na tłoczku w zacisk polecam wciskać kartą kredytową jakąś starą Ale mam inny problem... mianowicie jak wcisnac/wkrecic tłoczek na podłaczonych przewodach hamulcowych?
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 tą gumkę na tłoczku w zacisk polecam wciskać kartą kredytową jakąś starą Ale mam inny problem... mianowicie jak wcisnac/wkrecic tłoczek na podłaczonych przewodach hamulcowych? musisz odkrecic delikatnie odpowietrznik i wciskac/wkrecac. inaczej nie przepchniesz calego plynu przez uklad. tym sposobem troche ci ucieknie plynu ale tloczek wejdzie bez problemu
Vito_ Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Wykręciłem cały odpowietrznik i nadal nie chce wejsc nawet o milimetr:/ wkrecam i wciskam jednoczesnie tyle ile mam sił;] edit: już ogarnięte... trzeba było wciskać i kręcić naraz bo wyszło z gwintu na końcu już wystarczło tylko kręcić wszystko dało rade zrobić na aucie
Dev Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Ale mam inny problem... mianowicie jak wcisnac/wkrecic tłoczek na podłaczonych przewodach hamulcowych? brak slow... nie wyglupiaj sie Kolego, wymontuj zacisk, poskladaj wszystko na stole I zamontuj do auta dlaczego chcesz trenowac na aucie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się