Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] 1.8 oringi w obudowie filtra oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najgorsze jest to że w audi nie za dobrze widać filtr oleju

Widać go dużo lepiej gdy zdejmiesz zbiorniczek płynu chłodzącego.

Albo wyciągając kolektor ssący :good:

Opublikowano

ile mechanik bierze za wymiane tego oringu?

Nie wiem ile mechanik może wziąć ale ja zrobiłbym ci to za 30 zł plus piwko :gwizdanie:

Opublikowano

ile mechanik bierze za wymiane tego oringu?

Nie wymiękaj, dasz radę :wink4: Odkręcasz 3 śrubki, zbiorniczek na bok, odkręcasz filtr, potem nasadowym nr. 27 odkręcasz chłodnicę oleju, wszystko czyścisz, zakładasz ori uszczelkę i :banan:

Choć u mnie okazało się, że kapało jeszcze z czujnika ciśnienia oleju.

Opublikowano

mialem ten sam problem. zakladam ze filtr oleju masz dobrze dokrecony :gwizdanie:

najpierw sprawdz czujnik oleju ktory jest od gory. zobacz czy nie cieknie.

jak nie ma sladow oliwy to wymieniaj ten oring. do AEB 3-4zl chyba placilem w ASO wiec nie warto kupowac zamiennika. Ori ma takie dodatkowe "oczka"

U mnie lalo jakbys zdjal jakis przewod z olejem. uszczelka byla peknieta w 3 miejscach i twarda jak kamien. Po przejechaniu 2km nie mialem oleju w silniku a godzine wczesniej wrocilem z wakacji :blink: Lepiej tego nie bagatelizuj.

Uszczelka to drobnostka a jak ci padnie gdzies w trasie to sie zdziwisz.

Najwygodniej od spodu wymienic. dwa podnosniki auto do gory dostaniesz sie bez problemu.

Opublikowano

czy ten oring jest gumowy ??

Tak.

Opublikowano

Witam,

Chciałem trochę odświeżyć, problem ten sam, tzn pęknięty oring lecz chciałem się dowiedzieć czy między tym oringiem, a chłodniczką jest jeszcze jakaś uszczelka czy coś ? Na poprzedniej stronie jest screen z etki poz. 7 (round seal) - właściwie co to jest?

Opublikowano

Nie ma nic dodatkowego. Oring jest jedyną uszczelką.

Opublikowano

Widzę że to jest bolączka Audi ja tez miałem podobne problemy( oring pod chłodniczką - zaczęło kapać po wymianie oleju, kapało z czujnika ciśnienia oleju pomimo że nie zapalała sie kontrolka - wymiana na drugi pomogła) ale mam tez inny problem - po wymianie oleju i filtra , który dokręcany jest ręcznie - filtr ten potrafi sie odkręcić. Zmieniałem olej i filtr w różnych miejscach czyt.warsztatach i to samo , nawet sam to robiłem , bo myślałem że partacze ci mechanicy i dalej to samo. Teraz po każdej zmianie oleju i przejechaniu 200-300 km sprawdzam dokręcenie filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...