bish - kopt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam. Ja słyszę syczenie odkąd wyjechałem z warsztatu po wycięciu katalizatora. Czy może to oznaczać dziurę w dolocie? pzdr bez kata turbinka troche bardziej świszczy
AudioBas Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 auto na kompa - napewno jest błąd 00575 przeładowanie, możliwe że 00519 czujnik ciśn doł G71 szwankuje albo N75 sie przycina albo łopatki w turbinie jak nie bedzie konretnego błędu tylko 00575 to wyczyścić dokładnie suszarke, wypruć kata i na przyszłość nie jezdzić jak dziad tylko pocisnąć czasami niunie to bedzie zdrowsza Komp wykazał błąd 00575... Wykręciłem zawór N75 mam właśnie go w pokoju... Rozebrałem wygląda na czysty.... Przemyję jutro WD40, i zobaczę.... Turbo też planuję wyczyścić..... Katalizator też wywalę.... Zobaczymy!
Gość majki-m Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam. Ja słyszę syczenie odkąd wyjechałem z warsztatu po wycięciu katalizatora. Czy może to oznaczać dziurę w dolocie? pzdr bez kata turbinka troche bardziej świszczy dokladnie, może słyszysz świst turbawki, a nie syczenie...
peteair Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 świst turbiny słyszę i jest super ale jak dynamicznie przyspieszam to słychać także syczenie
Gość majki-m Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 świst turbiny słyszę i jest super ale jak dynamicznie przyspieszam to słychać także syczenie a nie kopci na czarno? obadaj dolot, moze gdzieś masz nieszczelnośc sobie syczy
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 we wtorek jade do Rogala ponownie na warsztat. sam sie na tym nie znam. ciut mioże kopci. modle się żeby nie padła turbina[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 10:30_________________________________________________Wczoraj zauważyłem że jak niezbyt dynamicznie przyspieszam to przy ok 2000 obrotów na chwilkę jakby traci moc(na sekunde jakby stracił stabilność przyspieszania) i za samochodem widać czarny dym, a jak przyspieszam dynamicznie to idzie normalnie ale słychać jednak to syczenie. Wcześniej pisałem iż nie dymi ale jednak zauważyłem iż jak wciskam gaz do oporu o kopci cały czas. Macie pomysł?
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ja miałem taki objaw chwilowego zamulenia przy ok. 3000obr i przyczyną było przycinamie łopatek a z tym kopceniem to albo nieszczelność w dolocie albo przepływka
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 a to przycinanie łopatek to groźne jest? da się to doraźnie naprawić?
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 a to przycinanie łopatek to groźne jest? da się to doraźnie naprawić? da sie naprawić czyszcząc turbine a potem tak ją traktować żeby sie juz łopatki nie zapiekały jednocześnie pozbył bym sie katalizatora ...oczywiście jeżeli to jest przyczyną
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 katalizator wyciąłem i właśnie po wizycie przyktórej wyciąłem katalizator i wymieniona została plecionka wydechu tak się dzieje[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 18:57_________________________________________________tzn jak traktować kolego bish - kopt?
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 tzn jak traktować kolego bish - kopt? "czcij turbine swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją bedziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała cisnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz"
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 hehe. dziękuję za opis niedawno to czytałem a o tym zapomniałem. zawsze studzę po jeździe przynajmniej minutę. a dużo kosztuje czyszczenie turbiny?
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t115011.0.html;highlight=czyszczenie+turbiny
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 rozbierzność cenowa trochę jest ciekawe ile (jeśli będzie trzeba) wezmą w Warszawie u Rogala.
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 rozbierzność cenowa trochę jest ciekawe ile (jeśli będzie trzeba) wezmą w Warszawie u Rogala. wgóle jedz do niego niech ci autko zdiagnozuje, bedziesz miał pewność rzetelnej roboty
peteair Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kolego ale ja byłem u niego przed świętami tylko autem zajmował się wspólnik Rogala
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 no to gadaj bezpośrednio z nim, a na jaki kolor ci kopci? ...bo mam nadzieje że na czarno
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ok, jedz do Rogala nie ma co kombinować też już myslałem że mi sie turbinka kończy a śmiga jak ta lala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się