Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWM] Instalacja Stag czy warto???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Reasumując.

BRC jest instalacją IDOTOODPORNĄ.

I to zarówno w zakresie idiotów użytkowników, jaki i monterów.

Zacytuję Bubę:

"Ale odpowiedzmy sobie na podstawowe pytanie. Ile osob chce w domu w garazu samemu regulowac lpg?? Ile osob siedzi w domu i porownuje mapy z kolegami z forum lpg czy aby napewno ja mam dobrze wystrojone?? Ilu jest takich maniakow??

chce miec zalozone zeby dobrze dzialalo i na tym konczy sie jego myslenie o lpg. jak sie spiepszy to pojedzie do regulacji"

I wszystko jasne, rozumiesz? Dlatego kit BRC a nie STAG+coś tam :gwizdanie:. STAG=elekronika=najmniej ważna część instalacji LPG (bez względu na producenta) w każdym aucie, co nie znaczy że nie ważna, ale jednak.

Opublikowano

jakbym se to wziął do serca to bym jeździł na II generacji:) Nie zgodzę się ze elektronika to jest najmniej ważna rzecz ale mówcie sobie co chcecie jeździjcie sobie na czym chcecie:)

A może zrobimy eksperyment? Niech któryś z was znajdzie u siebie pod maska lub kolegi zespół filtrujący BRC super (na miedź 8mm). Jak znajdziecie to powiem jak sprawdzić czy ten element instalacji jest ważny czy nie, bo większość z was na pewno stwierdzi ze jest mało istotny.

P.S. Jakby się ktoś zastanawiał to nie mam sterownika Stag:)

Opublikowano

No dobra.

I co mam z zaworem zrobić? Rozwiercić?

Opublikowano

Jak znajdziecie to powiem jak sprawdzić czy ten element instalacji jest ważny czy nie, bo większość z was na pewno stwierdzi ze jest mało istotny.

zapewne kazdy element w instalacji jest wazny, no ale powiedz dlaczego ten jest wyjatkowy

Buba powiedz mi jaki reduktor BRC styka na 220km i temperaturowo i utrzymuje ciśnienie przy max bucie bo zdaje się ze niema takiego trzeba zamontować 2 a powiedz mi który gazownik włoży ci dwa reduktory BRC do mocy 220km?

duzego wyboru nie masz bo nastepny jaki jest dostepny jest do 200kW czyli -+ 270KM

nie wiem ktory zalozy bo nie pytalem jeszcze ale przy nastepnej okazji na pewno zadam to pytanie

Opublikowano

Jeśli chodzi o zawór to miałem takie coś przez chwile - przy max bucie spadek ciśnienia na ryj i przełączenie na benzynę - rozebrałem i ku mojemu zdziwieniu otworek który przepuszczał gaz dalej miał 3,5mm średnicy:) rozwierciłem na 4,5mm bodajże bo więcej się nie dało przez konstrukcje zaworu. Koniec końcem i tak wylądował na złomie. Dla porównania miedź 8mm ma około 6mm średnicy w środku wiec taki zaworek jest sporym przewężeniem a przy mocach o których ty c niektórzy piszą (marzą) jest to ważne.

Jeśli mówisz o cegle to pewnie da sie jeździć normalnie na nim ale cos mi sie zdaje ze nie w całym zakresie obrotomierza:) a na pewno nie za długo bo zamarznie.

Opublikowano

WDG mnie odpowiednio dobrany i zamontowany stag poradzi sobie z kazdym chyba autem :) Ja jak montuje po kolegach czasami to tylko staga i raczej nie narzekaja :wink4:

Do 1,8T to wwalac staga4 , magic jety , i reduktor wdg uznania (rozne opinie sie slyszy ale ja uzywam ST / GT ).

Mialem 1,8T z przeszlo 250-oma konikami , stag 300 , matrix hd544 , eg 200kw , przerobiony wielozawor "po swojemu" i dawalo rade :) Fakt ze do pelnie szczescia przydaloby sie dwa reduktory ( spadek cisnienia z 1,1 -> 0,9 oraz temperatura gazu leciala ostro w dol po bucie 0-200 ) ale na codzien spokojnie wystarczyl jeden :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...