Skocz do zawartości
IGNOROWANY

elastyczność B5-tek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ;) otoz interesuja mnie dane techniczne audi A4 b5 a mianowiscie takie cos jak :

- elastycznosc

( tam chyba jest pokazane w sekundach ) chcialbym sie dowiedziec jak sie maja te dane w silnikach 1.8T i 1.9 (115km i 110km) i 2.5tdi 150km

pytam bo nie moge tego znalesc a chcialbym sie dowiedziec czy ten moment obrotowy cos daje dieselkom ;)

Opublikowano

też bym chętnie coś takiego poczytał bo skoro ten moment nie daje klekotom lepszego strintu 0-100 od benzyny to może chciaż elastyczność jest lepsza :mysli:

Opublikowano

jak widac na 2 przykładzie Tdi 115KM ma lepsza elastyczność od benzyny 1.8T 150koni...to chyba o czyms swiadczy :tongue4:

Opublikowano

jak widac na 2 przykładzie Tdi 115KM ma lepsza elastyczność od benzyny 1.8T 150koni...to chyba o czyms swiadczy :tongue4:

.... że w ogólnym rozrachunku nie dorasta mu do pięt :thumbup:

Opublikowano

no w sumie fajnie ze 115 rozwala 1.8T .... tylko chyba jak 1.8T prezuci na 3 to z 80 do 120 bedzie szybszy ...

a nie macie czasem tych pomiarow np od 120 >

Opublikowano

tylko chyba jak 1.8T prezuci na 3 to z 80 do 120 bedzie szybszy

Na 3 biegu, możliwe ale w dieselku taka prędkość to katowanie silnika

a nie macie czasem tych pomiarow np od 120 >

Zakres prędkosci 80-120 to normalne warunki drogowe dlatego taką elastyczność się mierzy

Opublikowano

jak widac na 2 przykładzie Tdi 115KM ma lepsza elastyczność od benzyny 1.8T 150koni...to chyba o czyms swiadczy :tongue4:

.... że w ogólnym rozrachunku nie dorasta mu do pięt :thumbup:

co Ty porownujesz 115KM do 150KM?150 jak widac nie dorasta do pięt 115 pod wzgledem elestycznosci :polew: a ,co dopiero jakby sie zczipowalo ta 115 to bylby knockout :>
Opublikowano

te porownania sa beznadziejne i w ogole malo obiektywne. oczywiste jest ze klekot ma lepsze wartosci bo przy tej predkosci na tym biegu osiaga juz prawie swoja moc max, natomiast benzynce jeszcze sporo brakuje. bardziej miarodajny bylby ten test gdzyby benzynka smigac na o jeden stopien nizszym biegu lub przy wyzszych predkosciach.

Opublikowano

Nikt nie będzie zmieniał biegów, na wyższe, w benzynówce mając 2k rpm :tongue4: Jedyny plus TDI to mniejsze spalanie.

a ,co dopiero jakby sie zczipowalo ta 115 to bylby knockout

A co będzie robić 1.8T po czipie.

Bezsensu dyskusja ca jest lepsze. Diesel jak i benzyny są fajne jak fajni ludzie w nich jeżdżą :>

Opublikowano

Hauzer tylko chcialem zauwazyc ze Tdi 115KM a turbo benzyna 150KM,wiec jakby podniesc diesla do 150KM tak jak ma benzyna to knockout :P

Opublikowano

te porownania sa beznadziejne i w ogole malo obiektywne. oczywiste jest ze klekot ma lepsze wartosci bo przy tej predkosci na tym biegu osiaga juz prawie swoja moc max, natomiast benzynce jeszcze sporo brakuje. bardziej miarodajny bylby ten test gdzyby benzynka smigac na o jeden stopien nizszym biegu lub przy wyzszych predkosciach.

lepiej nie mozna było tego powiedzieć :oklaski:

i tu dochodzimy do wniosku że lepsza elastycznośc klekota jest tylko pozorna :dance:

Opublikowano

lepiej nie mozna było tego powiedzieć :oklaski:

i tu dochodzimy do wniosku że lepsza elastycznośc klekota jest tylko pozorna

:D:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

audia4s4

ALe pojechałeś po bandzie :cool: Takich argumentów nie da się obalić :naughty:

Proste, że diesel będzie elastyczniejszy, bo niemusisz tak mieszać biegami i na niskich obrotach świetnie sobie radzi. Niema problemu z jazdą po mieście, w korkach, jak i na trasie. Jednak szybszy będzie benzyniak na dłuższą metę. Wątpliwa sprawa czy udało by się tej 115 wyprzedzić, na autostradzie, 1.8T.

Diesel jak i benzyny są fajne

Dajcie sobie z tym spokój. :quattro:

Opublikowano

zamykam, bo znowu zaczyna się piaskownica :angry:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...