Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 All 1,8] Zacinający się "pedał gazu" -obecnie modny temat.


Eljot

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka może być przyczyna takiego stanu. Rano gdy zapaliłem silnik dość długo nienaturalnie podniesione były obroty do około 1700. Wcześniej nawet przy bardzo niskich temperatyrach obroty po 1-2 min spadały do 800-850. Gdy przejechałem około 100metrów i puściłem nogę z gazu obroty nie spadły tylko utrzymywały się na 2500-3000. Zatrzymałem się i wyłączyłem silnik. Po odczekaniu kilku minut i poruszaniu "na sucho" pedałem gazu, odpaliłem i powtórzyła się ta sama sytuacja. Przejechałem kilkanaście metrów. Wyłączyłem silnik i po 10 min uruchomiłem ponownie i wszystko zaczęło działać poprawnie. Może ktoś z Kolegów domyśla się jaka mogła być tego przyczyna.

Obawiam się aby nie był to objaw jakiejś poważniejszej usterki. Nie chcę mieć takiej przygody jak facio w USA z Toyotą Prius. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale o ile to nie wykładzina :decayed: to na VAGu Ci wszystko wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waters. W jakich sytuacjach się to objawiło i czy samo ustąpiło czy coś robiłeś. U mnie pedał gazu normalnie wracał, a obroty nie spadały. Jeżeli była by to linka, to myślę, że pedał nie wracał by do pozycji wyjściowej. Chyba że się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tak jak kolega GRazny napisal-czy vag cos pokazuje a czy odlaczales ostatni aku :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Witam :hi:

w zeszlym roku ze 2 razy mialem bardzo podobna sytuacje.

Po pierwsze - slabszy akumulator- tj. byl juz na tzw. "wykonczeniu". Podczas odpalania z ranca na wiekszym mrozie, na fisie wyskakiwal wykrzyknik, auto zakrecilo raz dwa moze trzy i lipa- wtedy przez slabe napiecie nastepowal reset kompa czy tam fisa - tj. kilometry, srednie predkosci, spalanie itp.

Po ponownych probach krecenia slabym aku za ktoryms tam razem auto sie w koncu odpalilo i wlasnie wtedy nastapily takie klopoty z obrotami: chwila 1700- potem na chwilke 3000, spadek i tak caly czas- wsio na jalowym. Na biegach podczas jazdy nic nie odczuwalem.

Gdy akumulator sie troche podladowal, ocieplil probowalem odpalac dalej, ale wciaz bylo tak samo (tj. obroty). Dopiero jak na wylaczonym silniku odpialem przeplywke i odpalilem problem zniknal. Po podpieciu i ponownych odpaleniach auta wsio juz gralo.

Tak jak napisalem powyzej dzialo sie u mnie tak 2, razy wsio przez slaby akumulator.

Jesli masz dobry aku to niestety przyczyny musisz szukac dalej.

pozdrawiam :cool1:

YaBoLeK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna, moga byc.

slaby aku - powoduje utrate ustawien adaptacji przepustnicy

uszkodzony potencjometr pedalu gazu

uszkodzony potencjometr polozenia przpuestnicy

zacinajaca sie linka

uszkodzona przepustnica

falszywe powietrze

uszkodzony zawor upustowy

uszkodozny zawor egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...