sokol22 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Witam Chciałem przedstawić wam mój problem z silnikiem , ale nie mogę zrobić logów statycznych i dynamicznych. Używam Vag com 311-2 i 409 w wersji polskiej i angielskiej mam to samo. gdy nie przekroczę 1500obr jest okej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b53dbbc520e5bf2f.html jak przekroczę 1500 obr mam błąd; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d75a45626e072216.html i tak jest przy najważniejszych blokach 000, 003, 008, 011 może mam vag'a uszkodzonego w co watpię. a tak poza to wyskoczyl mi błąd : 2 BLEDY !! 65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 37-10 - Usterka - Intermittent 00553 - Przeplywomierz masowy powietrza -G70 31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy i się trochę wku....em bo z tych błędów wynika że jest uszkodzony przepływomierz. około roku temu wymieniałem go na org. 400 zl . Całe szczęscie że zostawiłem sobie ten stary. Postanowiłem go podmienić--- podmieniłem wykasowalem błąd i jazda na trasę. podłączyłem vaga i pokazał jeden błąd 65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 37-10 - Usterka - Intermittent i nie wiem od czego on jest. Chyba bez logów nic nie można powiedzieć??? co padlo .. Macie jakieś pomysly ???
Musashi Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 zajrzyj do obudowy ECU, byc moze przedostaje sie woda.
przemik Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Chciałem przedstawić wam mój problem z silnikiem , ale nie mogę zrobić logów statycznych i dynamicznych. Używam Vag com 311-2 i 409 w wersji polskiej i angielskiej mam to samo. gdy nie przekroczę 1500obr jest okej jak przekroczę 1500 obr mam błąd; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d75a45626e072216.html Po prostu grupy 011 w trybie NASTAWÓW PODSTAWOWYCH(Basic Settings) nie logujemy DYNAMICZNIE. Przełacz sie na bloki wartosci mierzonych. PS Polski VAG to porazka.
medman Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 PS Polski VAG to porazka. Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku.
vauxhall95 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 PS Polski VAG to porazka. Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku. Dokladnie.Sciagnij se Vag-coma
sokol22 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 zajrzyj do obudowy ECU, byc moze przedostaje sie woda. ECM to ta czarna skrzynka pod masą od strony kierowcy??? Mam ją odkręcić ??? Wygląda mi na suchą . [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:23_________________________________________________ PS Polski VAG to porazka. Łatwiej nim skasować inspekcję i błędy są po polsku. Dokladnie.Sciagnij se Vag-coma Na Vag Com 311-2 też mam te błedy ... [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 22:30_________________________________________________No już poradziłem sobie z lag'ami Trzeba było odinstalować Vag Com i zainstalować jeszcze raz. możecie przeanalizować moje logi statyczne i dynamiczne??? Nie wiem czy przepływka jest okej logi statyczne grupa 0011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b4202eaf54caf49.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e10ca84d1f13fd1.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faf8ef48d05e7ada.html Dynamicze Grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a306e9da657f474a.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d353a5bf1b5af568.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/557948147b1e0a60.html
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 mi się wydaje że przeładowanie na turbince (czyli czyszczenie turbinki)
sokol22 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Nie pisałem wam wcześniej jaki mam problem... Mam gdzieś nieszczelność podczas przyśpieszania słyszę syczenie. Jedną nieszczelność zlikwidowałem ale mam jeszcze jedną tylko gdzie??? ciężko to zlokalizować ponieważ tak się dzieje podczas przyśpieszania. Autko normalnie ma kopa. mogą być to te małe wężyki co prowadzą do zaworków n75 i n18 ??? czy szukać w tych grubszych wężach??
przemik Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Do poprawnej analizy stanu motoru potrzebujemy: Statyczne: 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings: 000,004,011 Dynamiczne:000,003,004,008,010,011 W probie dynamicznej pedal "gazu" ma byc wcisniety do OPORU od 1500 do 4200 obr.
zbychzz Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 no i zmień ten tytuł bo ni kij ni w oko
sokol22 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 mi się wydaje że przeładowanie na turbince (czyli czyszczenie turbinki) A te przeładowanie może byc spowodowane nieszczelnością ??? od kilku tygodni nie mogę zlokalizować, gdzieś ucieka mi powietrze. [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 20:18_________________________________________________
vauxhall95 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Najpierw zrob doladowanie,potem przeplywka ale z tych co sa to wynika na trafiona,ale tym sie nie sugeruj bo rownie dobrze mozesz miec nieszczelnosc.Podczas dynamicznych lapalo notlaufa.Bo cos sie nie zgadza,czy ciagnales do 3tyś i odpuszczales
sokol22 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Najpierw zrob doladowanie,potem przeplywka ale z tych co sa to wynika na trafiona,ale tym sie nie sugeruj bo rownie dobrze mozesz miec nieszczelnosc.Podczas dynamicznych lapalo notlaufa.Bo cos sie nie zgadza,czy ciagnales do 3tyś i odpuszczales Notlauf nie łapałem , robiłem to w nocy i sam przeprowadzałem diagnostykę. Za kilka dni ponowię diagnostykę według wskazań kolegi Przemik i wtedy wszystko będzie jasne.[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 09:23_________________________________________________Jest znalazłem nieszczelność, problem jest w zaworze n18. Kiedyś wstawiłem n 75 w miejsce n18. Rozmawiałem z mechanikiem że te zawory wyglądają identycznie ale różnią się ciśnieniem. Więc zamówiłem zawór zobaczymy jaki będzie efekt.
sokol22 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 No niestety wymieniłem zawór n18 na nowy i dalej podczas przyśpieszania słyszę jakby gdzieś w okolicy kokpitu uchodziło lub zaciągało powietrze. (tak delikatnie) przyśpieszenie jest okej. jak bedę miał czas zrobie logi.
goldi Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 sprawdziłeś te gumowe łączniki co jeden odchodzi zaraz od egr a drugi na rurze dolotowej sprawdz pod opaskami
sokol22 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Tak sprawdzałem, miałem jedną dziurawą tą koło EGR i dalej mam nieszczelność. to dziwne bo dodaje gazu to słyszę lekkie syczenie do pewnego momentu później zanika mimo wciśniętego gazu w podłogę. tak jakby gdzieś powietrze się zbierało (słuchać lekkie syczenie) a później nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się