Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 bo Bieniek ma rozklekotane przednie fotele i mają tyle luzów, że podczas przyspieszania jest taki odrzut jakby było 300PS
Piero Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Dobra Pany, bo nam się niezły OT robi Dziś sprawdziłem jak to z tym przyspieszaniem na 3 biegu i stwierdzam, że autko na 3 przyspiesza do równych 120km/h przy ok 4,5 tys obrotów/min. Jak będzie możliwość to wrzucę filmik jak auto przyspiesza, tylko na razie nie wiem jak umocować telefon - w rębach nie da rady...
siemian Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 no bo skrzynie masz napewno taką jak ja. Ja trzymałem aparat w ręce
Tomeks Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 autko na 3 przyspiesza do równych 120km/h przy ok 4,5 tys obrotów/min. czyli standard w 2,0 2,5 kręcenie auta do 4,5tysi jest bezsensowne max to 4,2tys,a wtedy jest jakieś 113-115km/h
siemian Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 nieprawda. Wszystko zależy od turbiny i programu. U mnie efektywnie przyśpiesza do 4300-4400. Kolega w Fabii musi uważać bo ma ściągniętą blokade obrotów i wkręca się pięknie do 5 tys. jak sie człowiek zapomni
Tomeks Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 to jak będziesz się z kimś ścigał,przeżuć bieg przy 4200,wtedy zobaczysz efektywność
siemian Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 sprawdzałem to wielokrotnie. Zresztą chłopaki z CompSportu którzy pisali program sami powiedzieli że najlepiej zmieniać przy 4300-4400. Nie jechales moim autem, nie wiesz, wiec się nie wymądrzaj. Tutaj masz filmik z przyspieszania i zobacz że powyzej 4200 silnik nie dostaje zadyszki
wojoo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 kolega nakrecil by filmik jak przyspiesza teraz do 100
Piero Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Chłopaki, ja chcąc przyspieszać efektywnie nie cisnę auta do 4,5 tys obrotów. Biegi zmieniam w granicach 4,1 - 4,2tys obr. Nie lubię katować auta pod czerwoną kreskę... nawet jeśli nada efektywnie przyspiesza. To, czy auto ciagnie do 4 czy do 4,5 tys zależy od programu. Po moim wykresie widać, że auto przyspiesza najlepiej do 4,1tys. Sprawdziłem dziś do ilu max pociągnie 3 bieg, bo pisaliście, że może być nieco ponad 100km/h. Okazuje się, że ciagnie do 120km/h co nie znaczy, że tak jeżdżę czy że tak jest najefektywniej. Skrzynia jest ta sama co u innych więc nie oczekiwałem dużej różnicy - i jak widać praktycznie wcale jej nie ma. Postaram się zrobić filmik jak auto przyspiesza do 100km/ i 200km/h. Dziś lekko przycisnąłem na obwodnicy do 220km/ i miał jeszcze zapas, ale miejsce się skończyło Próbowałem zgubić Saaba 2.0T ale nie wyszło ;( A to oznacza, że dalsze mody są konieczne Przetestuję V-max jak będą ku temu warunki, bo sam jestem ciekawe co wyjdzie...
turdzi Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Przetestuję V-max jak będą ku temu warunki, bo sam jestem ciekawe co wyjdzie... blagam , zrob to jak juz bedziesz mial nowe hamulce
siemian Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Przetestuję V-max jak będą ku temu warunki, bo sam jestem ciekawe co wyjdzie... blagam , zrob to jak juz bedziesz mial nowe hamulce :good: Szczerze mówiąc to bałbym się tak jećdzić. Ostatnio wsiadłem do b6 kolegi 1.9 tdi 130 koni, wjechałem na obwodnice bo chciał żebym mu potestował to auto bo dopiero co kupił i pierwszy problem jaki mi się nasunął to to że coś jest nie tak z pompą hamulcową, bo wydawało mi się że auto w ogóle nie hamuje z większych prędkości. Pojechaliśmy do wojtekce z forum, który jest mechanikiem i dopiero on mnie uświadomił że wszystko działa dobrze, tylko poprostu tak się przyzyczaiłem do swoich hamulców że wydaje mi się że zwykłe 288mm nie hamują. Przepaść...
Piero Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Ja zawsze podkreślam, że jeżdżę spokojnie i bezpiecznie, aczkolwiek dość dynamicznie... To, że mam zapas mocy nie znaczy, że od razu są potrzebne nie wiadomo jakie hamulce. Auto przyspiesza "nieco" lepiej, ale na co dzień na prawdę dużych prędkości się nie wykorzystuje. Jeśli standardowo B7 rozpędza się do ok 210km/h a teraz do 230km/h to nie oznacza, że od razu są potrzebne 2x lepsze hamulce. Oczywiście jak ktoś jeździ non stop ostro czy to w mieście czy w trasie to na pewno są konieczne, ja lubię mieć zapas mocy i wykorzystywać go gdy jest to konieczne, a jak już się rozpędzać to nie po to, żeby zaraz hamować Co za różnica czy do prędkości X rozpędzisz się w 5 sek czy w 8 sek - droga hamowania będzie taka sama, więc skoro fabryka dała 288mm to mi póki co wystarczy. Wiadomo, że 312mm byłyby idealne i chętnie bym takie zamontował. Szukam nowych, ale kupię jak trafi się okazja a nie jakiś syf bo "już muszę mieć". A to że Peugeot 207 1.4 90KM ma lepsze hamulce niż B7... cóż Jeździjmy z głową po prostu Dlatego jak ostatnio założyłem wątek o hamulcach w stylu: "jakie klocki do B7"... to okazało się, że niektórym klocki wytrzymują 9-15k km, a mi wytrzymały 55k km bo staram się nie nadużywać hamulców. Staram się jeździć tak, aby nie hamować na każdych światłach, hamuję silnikiem z redukcją od 6 do 3 więc hamulce długo wytrzymują. Jak wie się jak jechać to można przejechać z Gdańska do Gdyni zatrzymując się 4-5 razy na światłach. Z Centrum Gdyni do Centrum Gdańska jeszcze mniej bo ze 3 razy, z czego 3/4 drogi bez żadnego zatrzymania. I to nie w nocy, a w środku dnia między 10 - 14. Także bez paniki - z drugim IC i hamulcami jeszcze zdążę
Tomeks Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 sprawdzałem to wielokrotnie. Zresztą chłopaki z CompSportu którzy pisali program sami powiedzieli że najlepiej zmieniać przy 4300-4400. Nie jechales moim autem, nie wiesz, wiec się nie wymądrzaj. Tutaj masz filmik z przyspieszania i zobacz że powyzej 4200 silnik nie dostaje zadyszki siemian,ale ty sie spinasz szybko,zluzuj poślady ...pewnie na drodze ścigasz się zawsze,wszędzie i z wszystkimi,co
rob555 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 10min - tyle zajmnie mi wypicie kawy, dlubniecie i wgranie softu do tego auta by krecil sie spokojnie do 4500 z niezla moca. Pytanie po co.... Jak juz wielu Was zauwazylo auto ma maly cooler. Wydajnosc turbiny z mala dupka (a taka niewatpliwe jest hybryda na bazie gt17) spada dosc istotnie wraz z obrotami. Owszem dla ladnego wykresu mozna to troche poprawic poprzez chamskiem pociagniecie z doladowaniem i paliwem do konca. Niestety przy takich obciazeniach KM beda papierowe bo w rzeczywistosci bedzie gotowac coooler znacznie szybciej. Ten soft jest lajtowy...zapas w paliwie mam spory. Bedzie wiekszy (albo drugi) IC dodamy troche doladowania u gory i przesune moc max o jakies 200-300obr w prawo (jak turbo pozwoli) Na dzien dzisiejszy nie widze sensu na obecnym setupie spinania sie i kombinowania mocy po obrotach
siemian Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 10min - tyle zajmnie mi wypicie kawy, dlubniecie i wgranie softu do tego auta by krecil sie spokojnie do 4500 z niezla moca. Pytanie po co.... Jak juz wielu Was zauwazylo auto ma maly cooler. Wydajnosc turbiny z mala dupka (a taka niewatpliwe jest hybryda na bazie gt17) spada dosc istotnie wraz z obrotami. Owszem dla ladnego wykresu mozna to troche poprawic poprzez chamskiem pociagniecie z doladowaniem i paliwem do konca. Niestety przy takich obciazeniach KM beda papierowe bo w rzeczywistosci bedzie gotowac coooler znacznie szybciej. Ten soft jest lajtowy...zapas w paliwie mam spory. Bedzie wiekszy (albo drugi) IC dodamy troche doladowania u gory i przesune moc max o jakies 200-300obr w prawo (jak turbo pozwoli) Na dzien dzisiejszy nie widze sensu na obecnym setupie spinania sie i kombinowania mocy po obrotach Nie no wiadomo, tym bardziej że jest jedno IC. Ja napisałem tylko że jest to możliwe i u mnie tak jest że auto do końca ciągnie. Co do hamulców to niestety w b7 jest to totajna porażka i jeśli miałbym Ci coś doradzić Piero to zmień hamulce na 321mm. Koszt praktycznie taki sam jak w przypadku zmiany na 312 a skuteczność nieporównywalna. sprawdzałem to wielokrotnie. Zresztą chłopaki z CompSportu którzy pisali program sami powiedzieli że najlepiej zmieniać przy 4300-4400. Nie jechales moim autem, nie wiesz, wiec się nie wymądrzaj. Tutaj masz filmik z przyspieszania i zobacz że powyzej 4200 silnik nie dostaje zadyszki siemian,ale ty sie spinasz szybko,zluzuj poślady ...pewnie na drodze ścigasz się zawsze,wszędzie i z wszystkimi,co ostatnio nerwowe czasy nastały i czasem niepotrzebnie się denerwuje lub irytuje
Piero Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 Mi się póki co podoba tak jak jest odnośnie mocy i momentu. Hamulce ulegną zmianie. Co ważne dla mnie bo dużo jeżdżę - po takiej mocy spodziewałem się spalania rzędu 2-3l większego... Jak się okazuje - wyjeździłem pół baku i średnie spalanie na FIS zimą wychodziło na poziomie ok 7l, tak teraz jest na FIS 7,7l ! Jak dla mnie różnica symboliczna w porównaniu do zwiększenia mocy o ok. 40%. Oczywiście mowa tu o normalnej jeździe + momentami wykorzystanie pełni mocy Przy butowaniu non stop wyszłoby pewnie 8,x l /100km co jest uważam świetnym wynikiem.
turdzi Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 jak na 200 konne auto to zedcydowanie tak.Mysle ze owinienes pomyslec nad hamulkiem od 2.0 T lub 3.0 TDI .Da sie nawet na allegro kupic caly zestaw z tarczami i klockami tak ze na jakis czas jeszcze wystarcza w przyzwoitych pieniadzach o np: http://moto.allegro.pl/item958531398_audi_a4_2_7_3_0_tdi_05_06_07_zawieszenie_przod.html
ArkadiuS Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Piero wynik ładny , ale co tam przyspieszenie do 100km/h . Napisz jak z elastycznością przyśpieszania tzn: IV bieg (gaz w podłogę) i zmierz czas od 80-120km/h. I tak samo dla V i VI biegu. Siemian Ty też jakbyś mógł się pochwalić
siemian Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 własnie zrób pomiary i porównamy. Ja zaraz sprawdze moje wyniki bo gdzies mam zapisane[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 14:58_________________________________________________ja mam zmierząną elastyczność VAGiem na IV biegu: 80-120km/h 5,95 s. 60-120km/h 9,2 s.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się