Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Jedzie jak polonez


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie: silnik AJM 1.9 115 PD Turbo do wczoraj łapało notlaufy na 3 biegu pow 3,5k obr/min, po ponownym uruchomieniu silnika problem znikał, przegoniłem chama 210km/h po autobanie tak z 20 minut i skonczyły sie notlaufy pow 3,5k obr na 3 biegu, w ogóle na żadnym nie łapał notlaufa nawet ciągnąc do 4,5k obr/min. Pojezdzilem troche po miescie wieczorem zostawiłem auto na dworze, stało całą noc temp. zew jakies -5 stopni. Rano odpaliłem i co widzę: zero przyspieszenia jak by turbo wogóle nie wchodziło, pojezdziłem z godzine i zaczeło pracować, zgasiłem pozniej na chwile lekko ostygł i znów jedzie bez turba... itd. Jakieś sugestie? Od razu mówię że nie mam vaga i nie mam gdzie sie podpiąć, chyba że jest ktoś z moich okolic i pomoże. Z tego co wyczytałem w szukajce mogą to być zapieczone kierownice w turbosprężarce, ale czy to na pewno tylko to? Zawór N75 u mnie ma zieloną czapkę, możliwe to jest? Jest może ktoś z moich okolic kto miał podobny problem i u kogo go rozwiązał?

Pozdro. A jak mi ktoś temat wyrzuci to się obrażę na amen :D

Opublikowano

bez VAGa nic nie zrobisz... 50zł na kabel trzeba wydać albo na spot ruszyć

Opublikowano

ok Vaga już mam, teraz poczekam na kabelek ;/ jeszcze pytanko, bo może źle patrze, gdzie w moim silniku znajdują się zaworki N75 i N18 ?

Dodam jeszcze że wczoraj miałem wyjazd 150 km w jedną stronę, wyjechałem z garażu Turbo nie wchodziło, przejechałem jakieś 1,5km stanąłem na światłach zgasiłem silnik odpaliłem i od razu Turbo było dostępne w pełnym zakresie, całą drogę bez notlaufa, trochę butowałem i jechał za***iście... Wstawiłem na noc znowu do garażu zobaczymy co będzie dzisiaj pewnie to samo...

Opublikowano

No to tak jak koledzy napisali bez Vaga sie nie obedzie, ale wygląda to raczej na Uszkodzony N75 ,bo turbo w zadnym wypadku nie lapie notlauf odrazu po odpaleniu.

Wyglada na zacinajacy sie zawor n75. Możesz sprobowac podmiany z innym zaworkiem.

Opublikowano
Wyglada na zacinajacy sie zawor n75. Możesz sprobowac podmiany z innym zaworkiem.

no właśnie bym chciał tylko jak poczytałem forum to już zgłupiałem do reszty i jak wyżej napisałem chcał bym ustalić gdzie te dwa zaworki się u mnie znajdują (N75 i N18)

Opublikowano

Znalazłem N75 (pierburga), podłączyłem go pod 12V i pyrka, poruszałem nim góra - dół tłoczek w nim się rusza, dmuchając w poszczególne wyloty czuć że membranka też pracuje. Więc przyjmuje że jest sprawny... Auto odpaliłem i jedzie normalnie z turbem więc już sam nie wiem o co chodzi...

Opublikowano

No to może gdzieś problem leżał na połaczeniu wtyczki z N75. Jak wyciagnołes poruszałeś to przeczysciłeś troche styki i dlatego teraz zaczeło to wszystko sobie lepiej działac

Opublikowano

No to może gdzieś problem leżał na połaczeniu wtyczki z N75. Jak wyciagnołes poruszałeś to przeczysciłeś troche styki i dlatego teraz zaczeło to wszystko sobie lepiej działac

Bardzo możliwe że tak było. Pojeździj troche autem, poodpalaj troche na zimnym na ciepłym, pociśnij troche oczywiscie na cieplym heh i zobacz jak bedzie ok. to rozwiazales sam problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...