ciahciah Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 a mój na zimnym jest słabszy, dziwne ale prawdziwe, olej silnikowy i w skrzyni to wszystko na zimnym silniku stawia większe opory toczenia, a co do porównania rozgrzanego silnika w ciepłe i zimne dni to wiadomo że więcej mocy będzie w zimne dni, a najlepsze efekty są gdy jest duża wilgotność, wtedy sprawność silnika się poprawia bo prócz powietrza komorę spalania wypełnia para wodna i mamy parowóz
rookie Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Oczywiście, że najlepiej na rozgrzanym 90"C silniku plus temp zewn. 11-19 stopni i niska wilgotność, wtedy to i 2.5 TDI mu nie straszny hehe
ciahciah Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 *i wysoka wilgotność ścigałem się kiedyś jeszcze serią AFN z b6 kombi 2.5tdi i nic mi nie ustępował, no ale silniczek wtedy to był młody ogier, na dwójce po depnięciu na gaz skrobał asfalt, teraz na czipie jest podobnie...niestety z ogiera zrobił się koń
Arturoo Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam ja mam podobnie. zauważyłem że jak temp spadła to auto na zimnym fajniej chodzi(jakby więcej tlenu w zimnym powietrzu dostawał). U pompiarza byłem sprawdzał pompę, wtryski regulował kąt wtrysku i mówił że jest git. Odpala na zimnym jak i na ciepłym bez najmniejszego problemu. Jak myślicie czy moze mieć to związek np z brudnymi ale nie zapchanymi intercoolerami? To takie moje wydumki, bo jak zimno to więcej tlenu a przy nagrzanym aucie brudny Ic nie jest w stanie prawidłowo do końca schłodzić powietrza? te nasze icki to o d.pę rozbić taka prawda :gwizdanie: nie wyrabiają jak temp.wyższa od 15 st. jak jest chłodno to sobie jeszcze jakoś dają radę :gwizdanie:
g1zm0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Faktem jest że dmuchawa pompuje spore ciśnienie, lecz z drugiej strony fabryka graty powinna tak dobrać aby to jakoś chodziło. Mi chodzi po głowie rozebranie ic'ków i wyczyszczenie wszystkiego. Życie zweryfikuje moje plany. Może zna ktoś jakieś sposoby na poprawienie wydajnosci chłodzenia powietrza dolotowego?
ciahciah Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 nadkole od S4, w lecie przy doładowaniu 2200mbar w stercie max 50C, mowa o AFN a nie AKN, można też na szrocie kupić ic od alfa romeo dizla, jest większy, najbardziej wydajny będzie fmic no ale to już nie kupisz za stówke
Arturoo Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 No tak ale nie mówimy tu o afn'ie :gwizdanie:. Kolega pytał o akn'a i ostudzenie jego dolotu ,a ja się podepnę do jego pytania .
g1zm0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 niedawno gdzieś widziałem zderzak od RS4 tam jest duuuużo kratek do chłodzenia. Moze cosik w ten deseń aby więcej powietrza na ic'ka dmuchało. hm....na wiosne trzeba będzie rozebrać przód wyprać IC i podłubać w zderzaku, nóż widelec cosik sięda zrobić. Albo dodatkowy wężyk z klimy na ic skierować hehe
Pulpit Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 masz w dziale zrób to sam temat jak wystrugać FMIC wyjdzie taniej niż zderzak od rs'a a co do początku wątku nie katował bym diesla na zimnym bo się dział z problemami silnika diesla zapcha :gwizdanie:
g1zm0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Pulpit wielkie gratki za podsunięcie podpowiedzi Faktycznie najtańszym kosztem będzie zrobić otwory w nadkolu aby powietrze w lini prostej dmuchało po IC, wypłukać IC no i podumać nad "home made" FMIC. Plan na wiosne już jest
Arturoo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 rozumiem ,że tutorial z tego wrzucisz dla potomnych do warsztatu z fotami od A do Z
g1zm0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 jeśli tylko plan wypali i uda mi się wszystko zorganizować (mieszkam w bloku i nie mam własnego garażu ani podwórka) to jak najbardziej. Nie wiem tylko czy "góra" to przyjmie do warsztatu bo już coś podobnego jest w warsztacie. np. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63127.0;highlight=homemade+fmic był też temat o robieniu dziur w nadkolu ale jakoś nie mogę w tej chwili znaleźć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się