donnyx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Witam, otóż spotkała mnie "przygoda" z moją b5 - strzelił pasek wielorowkowy, jakoś zakulałem się do mechanika gdzie diagnoza była bezlitosna - do wymiany napinacze, pompa wody, coś z wentlatora + do wymiany rozrząd - podczas wymiany rozrządu mechanik zadzwonił do mnie z pytaniem czy rozrząd ktoś robił? bo ten jest o jeden ząbek dalej w stosunku do fabrycznych znaczników, powiedziałem że nie i że dobrze chodziło (mechanik na moje pytanie czy mógł pasek przeskoczyć - odpowiedział ze absolutnie nie) więc założył tak samo jak tamten. Autko odebrałem, chodzić chodzi ale mam wrażenie że złapało jakiegoś mega muła od 1tys do 2tys rozpędza się tragicznie (i klekocze jak stary Transit) jak już wlezie na >2,5 tys i zassie turbo jest powiedzmy przyzwoicie. Ale mam poważne zastrzeżenia do pracy silnika, to nie jest ta moc co była. I ten klekot, którego nie było, dodatkowo mam problem z zagrzaniem go - maksymalnie grzeje się do ok 78 stopni dopiero przy dłużej jeździe z większa prędkością na chwile wskoczyło 90. po podłączniu do VAGa wykazało mi takie błędy silnika 527 Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY jeśli to nie ten dział to przepraszam i proszę o przesunięcie - liczę na Waszą pomoc, gdzie szukać przyczyn, czy mechanik ma poprawić to o ten jeden ząbek? co zrobić by autko odzyskało dawny wigor z góry dziękuje donnyX
zbyszek7791 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 na początek zdjęcie pokrywy zaworów i sprawdzenie czy wszystko się zgadza ze znakami i dalej bs 000 ustawienie kąta wtrysku. Zapytaj mechanika jaki ustawil lub zapodaj bs 000.
vauxhall95 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Ja bym takiego samochodu nie przyjal.Termostat ci wstawil?.Dwa bledy z doladowaniem,zrob komplet logow.
KrzyHo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Wygląda jak by był przestawiony na pompie. Trzeba by sprawdzić ustawienie rozrządu i sprawdzić kąt wtrysku.
donnyx Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Opublikowano 16 Marca 2010 dzięki Panowie, jutro jade zrobić bure mechanikowi, mam juz kabelek i laptopa ale probowalem dzisiaj zrobic logi i nie moge odczytywac bloku 000 jest na to jakaś witaminka do VAGa? kolega zbyszek7791 pisał żeby sprawdzić kąt wtrysku oświećcie mnie bo nie do końca wiem czy mam odczytywać z 01-Enigne settings> 08 - Meas. Blocks (tutaj mi coś się pluje VAG o rejestrację gdy zapodaje grupę 000) czy też 01 -Engine settings> 04 Basic settings ? jutro będę z tym walczył i wrzuce logi narazie mam tylko taki mały zrzut, który już chyba dużo mówi że coś jest mocno nie tak?
vauxhall95 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Nic nie widac,poza termostatem chyba ze na zimnym.Wchodzisz 01-04-grupa 000.Czyli ENGINE-BASING SETING-000
fusse Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 no i zalatw sobie przede wszystkim pelnego vaga.
donnyx Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 na logi będę musiał poczekać, autko zostało u mietka i chyba znalazł się winowajca - popychacz siadł, i podobno audiola pracowała na 3 gary. Stad jej brak mocy i namiętny klekot transita ;P Sumka jaką rzucił mechanik tez powalila na kolana - kompleksowa naprawa tego (szklanki, uszczelniacze, uszczelki, olej, filtr, etc) + termostat 1500 zł - powiedzcie czy to normalna cena za taką usługe ? [br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 19:48_________________________________________________autko odebrane idzie całkiem fajnie poniżej zamieszczam logi statyczne i dynamiczne jesli cos nie tak zrobilem wybaczcie ale to moj 1 raz proszę o analizę statyczne dynamiczne
fusse Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 no dynamiczne to one nie sa wcale. logi dynamiczne wykonujemy pojedynczo kazda grupe. wrzucamy 3 bieg, okolo 1500obrotow , zaczynamy logowac, wciskamy pedal gazu do oporu na 100% ,az do osiagniecia 4200-4500 obrtow.a nie jak Ty raz dajesz gazu, raz nie, raz tylko troche. grupe 003 dobrze sprawdzc, bo chyba niedomaga przeplywka,ale to nie na 100%
donnyx Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 no to tak robilem, trochę tylko jest "z rozbiegówką", żeby się nie zabić ale po rozbiegówce jest moment od ~1500 do 4500
Xris Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 przy zerwaniu paska wielorowkowego często zdarza się że kawałek jest wciągany pod osłone rozrządu i rozrząd przeskakuje o pare ząbków... u Ciebie możliwe że właśnie przeskoczył o ten 1 ząbek i dlatego tak silnik pracował... co do zerwanego paska... sprawdzaj co jakiś czas napinacz tego paska czy nie jest skrzywiony bo przez to lubi zeskoczyć i narobić niespodzianek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się