tommylee Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 - mam wyciek płynu chłodzącego na ziemię, od jakiegoś czasu mi się sączy, nie mam czasu tego namierzyć, więc dolewam raz na tydzień Przecież już napisałeś o płynie, to jest ten wyciek czy go nie ma jak dolewasz płyn od tygodnia nic mi już nie cieknie z tego miejsca gdzie mam wyczajony wyciek (nie wiem dlaczego, żadnej plamki, może dlatego, że jest cieplej) a wczoraj mi wyskoczył na FISie niski poziom coolanta. Więc zacząłem wiązać to może z walniętą uszczelką albo cholera wie z czym
GRYFI Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 objawy pękniętej uszczelki pod głowicą na kanale wodnym w zależności od kierunku pęknięcia mogą być takie: kanał wodny do wewnątrz- para z wydechu i ubytki płynu kanał wodny na zewnątrz - widoczny wyciek w okolicach głowicy i ubytki płynu kanał olejowy do wewnątrz - dymienie na niebiesko i zapach spalonego oleju + ubytki oleju kanał olejowy na zewnątrz - wyciek oleju z okolic głowicy i ubytki oleju kanały - olejowy i wodny(pęknięcie wewnętrzne) - oczka oleju w płynie lub szara piana na korku oleju i bagnecie(może występować i to i to)
tommylee Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 objawy pękniętej uszczelki pod głowicą na kanale wodnym w zależności od kierunku pęknięcia mogą być takie: kanał wodny do wewnątrz- para z wydechu i ubytki płynu kanał wodny na zewnątrz - widoczny wyciek w okolicach głowicy i ubytki płynu kanał olejowy do wewnątrz - dymienie na niebiesko i zapach spalonego oleju + ubytki oleju kanał olejowy na zewnątrz - wyciek oleju z okolic głowicy i ubytki oleju kanały - olejowy i wodny(pęknięcie wewnętrzne) - oczka oleju w płynie lub szara piana na korku oleju i bagnecie(może występować i to i to) dzięki Gryfi za profesjonalną instrukcję, tylko jak to sprawdzić? Tylko poprzez zrzucenie głowicy? PS dziś rano odpaliłem i spokój, ani dymka
bartek1351 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 hej moj ASN tez puszczal dymka i tez na gazie, okazalo sie ze na 3 cylindrze nie domagala cewka.. Wymienilem cewke na nowke i wszystkie swieczki i ciesze sie z dzwieku v6 Juz pol roku bezawaryjnej jazdy za mna Bo taka awaria to nie awaria
tommylee Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 dziś dotarły do mnie nowe świece z UK, jutro po południu zakładam i będzie wszystko jasne[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 22:33_________________________________________________woli podsumowania: wymieniłem 5 z 6 świec, lekko się poprawiło. Miałem problem z wykręceniem ostatniej (założyłem temat na forum), udało mi się w końcu wykręcić. Efekt zaskakujący!!!! Auto jak nowo narodzone, żadnego bujania na zimnym silniku no i przede wszystkim żadnego kopcenia po odpaleniu!!! Autko pracuje wyśmienicie, wniosek z tego taki, że układ zapłonowy czyli świece i cewy to absolutna podstawa przy silnikach benzynowych, każde niedomaganie objawia się od razu problemami. Taka mała pierdoła a cieszy i pozwala zamykać licznik kiedy tylko ma się na to ochotę jeee pozdro dla całej ekipy
GRYFI Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 dziś dotarły do mnie nowe świece z UK, jutro po południu zakładam i będzie wszystko jasne[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 22:33_________________________________________________woli podsumowania: wymieniłem 5 z 6 świec, lekko się poprawiło. Miałem problem z wykręceniem ostatniej (założyłem temat na forum), udało mi się w końcu wykręcić. Efekt zaskakujący!!!! Auto jak nowo narodzone, żadnego bujania na zimnym silniku no i przede wszystkim żadnego kopcenia po odpaleniu!!! Autko pracuje wyśmienicie, wniosek z tego taki, że układ zapłonowy czyli świece i cewy to absolutna podstawa przy silnikach benzynowych, każde niedomaganie objawia się od razu problemami. Taka mała pierdoła a cieszy i pozwala zamykać licznik kiedy tylko ma się na to ochotę jeee pozdro dla całej ekipy no to gratulacje- drobny wydatek i nowa furka.Ja niestety nie mam tyle szczęścia i czeka mnie kosztowny remont motorku ;(
tommylee Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 hm, odgrzewam temat problem powrócił, i jest podobnie jak przed wymianą świec. Nie zawsze ale co 2 dni wali z wydechów ostry żrący dym, kolega z forum założył podobny wątek o kopceniu i po walce wyszło na lejący wtryskiwacz paliwa. Auto ma też na LPG. JAk jednoznacznie sprawdzić czy i który wtryskiwacz leje?[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 22:16_________________________________________________widzę że temat zamęczył wszystkich;) ale mam jeszcze kilka teorii: - czy nie jest może walnięty zawór EGR (nie wiem w sumie nawet do czego on słuzy - ale to znajomy mechanik zasugerował) - sondy lambda - tu też może być problem W końcu jadę na analizę spalin to się może czegoś dowiem. A co do strzelonej uszczelki pod głowicą to już pytałem chyba z milion osób i sam nie wiem co o tym myśleć: - auto się nie grzeje - jeździ pełną mocą - pod korkiem nie ma kaszy - w zbiorniczku nie ma oleju - bagnet ok, tylko olej ale z kolei : - ubywa mi trochę płynu - kopci na biało gryzącym dymem po zapaleniu silnika Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to kopcenie jest nieregularne i nie zawsze się przydarza;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się