igakos Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Witam, od jakiegoś czasu siła hamowania zxnacznie osłabła, prawdopodobnie ma to związek z pompą podciśnienia. Pedał hamulca przy zapalonym silniku po 2-krotnym naciśnięcu robi się twardy , a siła hamowania bardzo mała.Mechanik wyciągnął pompę rozebrał ją i stwierdziła że łopatki nie są jeszcze zużyte i przylegają na całym obwodzie do obudowy, przeczyścił denaturatem zaworek przy pompce , inne zaworki tez podobno są dobre. Jak upewnić się czy to na pewno pompa zwłaszcza że zakup nowej do tego silnika to wydatek 700zł , nie wiem czy jest sens kupować używaną, czy może ktoś regeneruje takie pompy. Czytałem na forum że może to mieć związek z EGR, jeśli jest przytkany? Może ktos przerabiał ten problem?
Stichy Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 A dlaczego odrazu pompa podcisnienia, moze serwo, moze zaworek przy serwie, moze nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia ...
igakos Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 W takim razie jak sprawdzić czy to serwo?Zaworki i wężyki przynajmniej te do których jest dostęp i n były sprawdzone (nazwijmy to organoleptycznie, mechanik patrzył czy węzyki nie są popękane i dmuchal w zaworki ustami )Nie upieram się że to pompa bo wcale mi to nie na ręke ale wszystko na to wskazuje przynajmniej wg mechanika[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 20:38_________________________________________________A ha !a gdzie jest ten zaworek przy serwie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się