rip Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Witam Mam problem niunia straciła na mocy, nie zbiera się tak jak zawsze... Czasami, jak dłużej postoi na jałowym to później, przez kilka km zbiera się tak jak powinna i znowu spadek mocy. Nie należę do niedzielnych kierowców, nie jeżdżę mułowato. Na Vagu wyszła przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania. Prosiłbym o pomoc, może uda się uniknąć ewentualnie niepotrzebnych wymian.. Zamieszczam logi... VAG COM: Address 01: Engine Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Logi statyczne: grupa normalna 000 - 001 - 003 - 004 - 007 - 013 - 023 - grupy BS 000 - 003 - 011 - logi dynamiczne 000 - 001 - 003 - 004 - 008 - 010 - 011 -
przemik Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Do sprawdzenia : - szczelnosc dolotu wraz z intercoolerem - profilaktycznie przejrzyj tez przewody ukladu podcisnienia - chociaz na moje oko są dobre - termostat wyraznie niedomaga - ale to w tej chwili mniejszy problem Bład czujnika temperatury paliwa nie daje sie skasowac ?
rip Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 bledu czujnika nie da sie skasowac.. dzisiaj wymieniony bo akurat byl pod reka i na tyle mialem czasu... jest ok
MRoger Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Udało się coś zdiagnozować bo ja mam bardzo podobne logi
banshee Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A co powiecie o temperaturze w bloku 001 - coś skacze ta wartość! Udało się coś zdiagnozować bo ja mam bardzo podobne logi Nie znaczy, że będzie ta sama usterka.
przemik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A co powiecie o temperaturze w bloku 001 - coś skacze ta wartość! Ale w 007 jest dobrze
rip Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 problem rozwiązany - zapieczone lopatki, po czyszczeniu wszystko wrocilo do normy, powiedzialbym ze jest nawet o niebo lepiej niz przed pojawieniem sie problemu :>
Sztomel Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 problem rozwiązany - zapieczone lopatki, po czyszczeniu wszystko wrocilo do normy, powiedzialbym ze jest nawet o niebo lepiej niz przed pojawieniem sie problemu :> a ja bym powiedział, że coś tu nie gra, z logu dynamicznego grupy 011 nie wynika nic ponieważ log był przeprowadzony w czasie trybu awaryjnego, najpierw przed logowaniem należało zgasić i ponownie uruchomić silnik - to jedno a drugie to fakt, że zmienna geometria nigdy nie zapieka się w pozycji minimalnego doładowania chyba, że ktoś z ciągłym niedoładowaniem tak jeździł przez ponad miesiąc czasu i ten tylko wyjątek może tłumaczyć, że winę za niedoładowanie ponosiła zapieczona zmienna geometria turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się