Grzesiek234 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Też miałem problem z drganiami i buczeniem między 1800-2000obr. i wymiana plecionki załatwiła sprawę ( a wyglądała jak nowa).
kuba111 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 ale u mnie drgał silnik i dlatego wibracje były przekazywane na tłumik. Miałem także znaczne spadki mocy. Po wymianie rozrządu wibracje ustały, odzyskał moc i rano przy zimnym jak odpalił to ładnie pracował nic nie dudniło i nie stukało, ale po kilku dniach wszystko powróciło.
jnx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 a nie mozesz zlokalizować gdzie te wibracje są dokładnie ? dociskałeś silnik na wstecznym ?
kuba111 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 co znaczy dociskałeś, chodzi ci czy sprawdzałem poduchy?Dzisiaj znowu sytuacja sie powtórzyła.Skończyłem prace o 6 rano odpalam - silnik chodzi tak sobie, dodaje gazu a tu muł, dudni silnik brzydko brzmi, jak stary traktor. Coś musi być związane z temperaturą.Pamiętam jak podmieniłem wtrysk sterujący z innego audika to zbierał sie o niebo lepiej przy zimnym silniku i kultura pracy znacznie leprza była, ale badano mój wtrysk i kilka zakładów potwierdzało, że jest sprawny. Dobijaja mnie te objawy klekotu i braku mocy!Czy ktoś wie może co to jest za czujnik na rurze plastikowej idącej od EGR za n18.Rozebrałem tą rurę to było trochę oleju i wytarłem ten czujnik, zamieniłem n75 z n18 i tak jakby mniej drgań w aucie.[br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 06:02_________________________________________________A co powiecie na temat przepływomierza. U mnie jak zaczeły sie kiedys ostre drgania, auto muł tragedia - w pewnym momencie zaczął padać deszcz i..... auto po 5 s odzyło dostało kopa- o wiele lepiej chodził?
rafalskin73 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 A co powiecie na temat przepływomierza. U mnie jak zaczeły sie kiedys ostre drgania, auto muł tragedia - w pewnym momencie zaczął padać deszcz i..... auto po 5 s odzyło dostało kopa- o wiele lepiej chodził? Mam to samo,gdy pada deszcz auto cichnie,przestaje grzechocząco klekotać i lepiej się zbiera.Myślisz że to przepływomierz?Robiłem logi w grupie 8 ładnie mierzył.
kuba111 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 coraz bardziej skłaniam się ku temu, że coś się dzieje takiego, że komputer źle steruje pracą silnika.Dlaczego jeszcze nie wiem.Jak zmieniam takie parametry jak obciążenie silnika to kiedy buczy i traci moc, w tym momencie odzyskuje, chodzi ciszej itd. Cały czas zastanawia mnie ta wilgotnośc powietrza. Za około 2 tygodnie bede robił klimę - nabijanie, czyszczenie itp. Kumpel, który będzie to robił zapoznany z moimi problemami powiedział, że pozrzucamy paski klinowe i zobaczymy jak silnik pracuje bez obciążenia sprężarki , alternatora i wspomagania,.
ptaku999 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 witam mam taki sam problem, ten sam silnik 1.9 TDI 110 KM AFN i te same objawy. Drgania i słaba moc podczas suchej pogoda natomiast jak spadnie deszcze auto dostaje kopa i chodzi zdecydowanie ciszej nic nie drga. Wymienilem juz zlacze elastyczne troche pomoglo ale to jeszcze nie to. Mechanik sprawdzal mi poduszki i dwumasa i podobno są OK. Teraz kupilem przrplywomierz i niebawem bede go wymienial zobacze co to da ... Wczesniej mialem robiony rozrząd i wymienianą turbine ...
jnx Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
ptaku999 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Vag i bosh juz byla zapinany logi byly robione i zero bledow. Zastanawiam sie czy nie wymienic poduszek bo dwumasa to zadroga jak narazie ....
ptaku999 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 nie mam ich, logi byly juz analizowane i nic nie wykazaly. Czy jest osoba na tym forum ktora miala taki sam problem i poradzila sobie z nim w jakis sposób ?
pawelwor Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Co do buczenia i braku mocy, gdy jest wilgotno lub sucho... Testuję już prawie 2 tygodnie i jak narazie nawrotów nie zauważyłem, przez co sam w szoku jestem Buczenie ustało (przestało zależeć od pogody) i nie odczuwam tak znacznych spadków mocy, gdy jest sucho, świeci słońce, jak jeszcze niedawno to się działo. Otóż zauważyłem bardzo minimalne ślady (ledwo widoczne) oleju przy pokrywie zaworów, więc wymieniłem na jakiś zamiennik. Po jakimś czasie, zauważyłem że olej pojawia się przy jednej z nakrętek, które trzymają pokrywę zaworów, więc wymieniłem jeden komplet (jest trzy), co było błędem, bo po niedługim czasie pojawiło się to samo przy następnej... Zostały więc wymienione wszystkie (kupiłem w ASO). Oleju już nie widzę i nie ma zauważyłem w/wym. przypadłości... Zaznaczę, że nawet na myśl mi nie przyszło, że powodem buczenia mogą być takie pierdółki (przynajmniej u mnie). Jak przypuszczam, chodzi po prostu o wyeliminowanie nieszczelności silnika.. Jednak aby potwierdzić, że mój przypadek nie jest odosobniony musiałby ktoś z podobnymi przypadłościami wymienić ten komplecik. Wymienione części: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33c5650c5defdb17.html
ptaku999 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Co do buczenia i braku mocy, gdy jest wilgotno lub sucho... Testuję już prawie 2 tygodnie i jak narazie nawrotów nie zauważyłem, przez co sam w szoku jestem Buczenie ustało (przestało zależeć od pogody) i nie odczuwam tak znacznych spadków mocy, gdy jest sucho, świeci słońce, jak jeszcze niedawno to się działo. Otóż zauważyłem bardzo minimalne ślady (ledwo widoczne) oleju przy pokrywie zaworów, więc wymieniłem na jakiś zamiennik. Po jakimś czasie, zauważyłem że olej pojawia się przy jednej z nakrętek, które trzymają pokrywę zaworów, więc wymieniłem jeden komplet (jest trzy), co było błędem, bo po niedługim czasie pojawiło się to samo przy następnej... Zostały więc wymienione wszystkie (kupiłem w ASO). Oleju już nie widzę i nie ma zauważyłem w/wym. przypadłości... Zaznaczę, że nawet na myśl mi nie przyszło, że powodem buczenia mogą być takie pierdółki (przynajmniej u mnie). Jak przypuszczam, chodzi po prostu o wyeliminowanie nieszczelności silnika.. Jednak aby potwierdzić, że mój przypadek nie jest odosobniony musiałby ktoś z podobnymi przypadłościami wymienić ten komplecik. Wymienione części: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33c5650c5defdb17.html hej ja dzis byłem u mechanika i powiedzialem mu o tym co odkryles ale sprawdzilismy i umnie przy uszczelce jest sucho ze az kurz jest wiec u mnie to napewno nie jest przyczyną ... a szkoda bo juz miałem nadzieje ...
SotoM Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 a moze kwestia wyczyszczenia nastawnika pompy wtryskowej...
pawelwor Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Jak już wspomniałem, jak ktoś z podobnymi przypadłościami nie wymieni tego to moja teoria się nie potwierdzi U mnie teraz jest A i jeśli chodzi o szczelność silnika, to może w innym miejscu może być jakaś nieszczelność, niekoniecznie w tych miejscach co u mnie
ptaku999 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Jak już wspomniałem, jak ktoś z podobnymi przypadłościami nie wymieni tego to moja teoria się nie potwierdzi U mnie teraz jest A i jeśli chodzi o szczelność silnika, to może w innym miejscu może być jakaś nieszczelność, niekoniecznie w tych miejscach co u mnie wątpie aby nieszczelność silnika miała jakis wplyw na drgania...Mi sie wydaje ze u mnie to jest coś z paskami, bo z tego co mi sie dobrze wydaje to drgania pojawiły sie chyba właśnie po wymianie rorządu ...
Lishoo Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Co do buczenia i braku mocy, gdy jest wilgotno lub sucho... Testuję już prawie 2 tygodnie i jak narazie nawrotów nie zauważyłem, przez co sam w szoku jestem Buczenie ustało (przestało zależeć od pogody) i nie odczuwam tak znacznych spadków mocy, gdy jest sucho, świeci słońce, jak jeszcze niedawno to się działo. Otóż zauważyłem bardzo minimalne ślady (ledwo widoczne) oleju przy pokrywie zaworów, więc wymieniłem na jakiś zamiennik. Po jakimś czasie, zauważyłem że olej pojawia się przy jednej z nakrętek, które trzymają pokrywę zaworów, więc wymieniłem jeden komplet (jest trzy), co było błędem, bo po niedługim czasie pojawiło się to samo przy następnej... Zostały więc wymienione wszystkie (kupiłem w ASO). Oleju już nie widzę i nie ma zauważyłem w/wym. przypadłości... Zaznaczę, że nawet na myśl mi nie przyszło, że powodem buczenia mogą być takie pierdółki (przynajmniej u mnie). Jak przypuszczam, chodzi po prostu o wyeliminowanie nieszczelności silnika.. Jednak aby potwierdzić, że mój przypadek nie jest odosobniony musiałby ktoś z podobnymi przypadłościami wymienić ten komplecik. Wymienione części: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33c5650c5defdb17.html Cholera u mnie też często jest różnica jak pada deszcz i jest wilgotno, no i troszeczkę mokro jest pod tą pokrywą co pokazałeś, tak ledwo ledwo ale jest, wytarłem kiedyś i znowu jest, chociaż nie powiększa się to, może po wymianie uszczelki będzie jak ręką odjąć?
pawelwor Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 ptaku999, u mnie nie występowały drgania, tylko różnice w pracy silnika (buczenie, itd). Lishoo, zagwarantować tego nie mogę, u mnie po wymianie ich znacznie się poprawiło Za zamiennik uszczelki pokrywy płaciłem ok. 50 zł. Za te małe wychodziło mi jakieś ~15zł/szt.x6 w ASO w Lublinie, zdzierstwo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się