Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Nierówna praca silnika (szarpanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :hi: mam taki problem przyjechałem autkiem pod dom i słysze jak zaczyna powoli zmieniac prace silnika i nie równo pracuje wiec dodałem troszke wiecej gazu i z tyłu biały dym za chwile niebieski a po chwili czarno niebieski i szarpie jak sie zagrzej a na zimnym tez ale nie tak fest jak na rozgrzanym czy to uszczelka pod głowica ? płyn mi ubywa troche korek oleju koloru kapucino? co to moze byc ?????????????? wczesniej wymieniłem - termostat,kable zapłonowe , świece ,moduł zapłonowy !!!!! chłopaki pomóżcie z góry dziekuje :wallbash:

Opublikowano

jesli ci płyn ubywa to musisz znalesc przeczyne jesli nigdzie na zewnatrz nie ubywa to znaczy ze chba uszczelka poszła i dostaje sie do kturegos cylindra

i dlatego masz dym muszisz sprawdzic czy nie masz gdzies dzurki na chłodnicy albo na wezach jak nie masz to tylko jedno zostanie głowica

ale w tych silnikach to szybko sie zmienia bo to prosty silnik :) pozdrawiam

Opublikowano

"troszke wiecej gazu i z tyłu biały dym za chwile niebieski a po chwili czarno niebieski i szarpie jak sie zagrzej a na zimnym tez ale nie tak fest jak na rozgrzanym czy to uszczelka pod głowica ? płyn mi ubywa troche korek oleju koloru kapucino?" :good:

Mysle, ze sam sobie opdowiedziales - uszczelka pod glowica do wymiany. Ale popytalbym bardziej doswiadczonych kolegow.

Powodzenia

Opublikowano

Dziekuje chłopaki za pomoc pozdrawiam!!!!!!! jutro dopiero mam termin do mechanika!!! :kwasny:[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 20:07_________________________________________________No i dalej to samo byłem u mechanika podłączył go pod kompa błendów nie ma wyciscił swiece pojezdził sobie i ok ja go odebrałem lekko sie zdławił i dalej normalnie jechał wjechałem do garazua a pod maska cos syczy? bulkocze jakby woda kapała na goracy metal? przez jakies 3min korek od zbiorniczka był poluzowany to go dokreciłem zaczeło szczelac z tłumika jakby był zapłon przestawiony i znowu kopci ale juz mniej ;( mechanik muwi zeby odkrecic korek odpalic auto i obserwowac co sie bedzie działo podejrzewa uszczelke lub peknieta głowice? panowie pomuzcie jak cos wiecie mam a4 5 miesiecy i co miesiac cos wpakowałem juz prawie 4ooozł mial moze ktos taki numer z autem wiecej stoi na podnosniku niz jezdzi z góry dzienkuje za pomoc pozdrawiam. :zemdlal:[br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 15:14_________________________________________________a tak na marginesie jak odkrece korek od oleju na pokrywie to silnik spada z obrotów a jak zakrece to powraca na normalne obroty !!!!! czy to normalne????? :mysli:

Opublikowano

Wygląda na no że Twój motorek przechodzi już na emeryture.Jak zdrowy motor to nie powinno być żadnego,nawet delikatnego podmuchu z korka od wlewu oleju,ani nie powinien spadać z obrotów.

Opublikowano

nie wiem przejechane ma 159tys ładnie chodził na podziw silniczek gwizdze a po zagrzaniu mu odbija a przebieg zgodny z ksiazka cofany nie był ostatnio nawet insp sie zapalił wszystko ok ale teraz to zgupialem jedno wiem ze mam zepsute auto juz miesiac juz mam dosc warsztatów pozdrawiam ;(

Opublikowano

Twój mechanik moze mieć racje,że to uszczelka pod głowicą,lub jest pęknięta.Chyba jeszcze musisz trochę kasy włożyć.Jak by po zdjęciu tej głowicy mechanik nic nie zauważył,albo może sam będziesz naprawiał,warto się przyjrzeć czy blok nie jest pęknięty,Ja tam stawiam na uszczelkę.Pozdrawiam.

Opublikowano

Kolego! Jesli chcesz sam poznac stan silnika, moge polecic TEST KOMPRESJI SILNIKA - mozna to nawet samemu w warunkach domowcyh przeprowadzic, tyle, ze musisz sie zaopatrzyc w cisnieniomierz zakonczony gwintem (przystosowanym do wkrecania w miejsce swiecy zaplonowej. (u mnie to koszt £10)

Odlacz kable cewek, wyciagnij cewki, zacznij po kolei -

wykrec jedna swiece i wkrec zawor, po czym krecisz rozrusznikiem (5razy) obserwujac stopien kompresji (cisnienie) po kilku probach powinno osiagnac najwyzszy poziom, ktory trzeba odnotowac.

Potem sprawdz kolejne cylindry.

Roznica w cisnieniu na poszczegolnych cylindrach nie powinna przekraczac 5%,

jezeli cisnienie bedzie niskie na wszystkich cylindrach - wiadomo, iz uszczelka do wymiany.

Powodzenia! :>

Opublikowano

tez stawiam na uszczelke mialem takie same objawy i u mnie byla uszczelka pod glowica walnieta a wyszlo to przy miezeniu cisnienia na cylindrach

Opublikowano

cisnienie na baniakach ma 10 atmosfer !!!!!!!!!!! jak jest zimny to ładnie idzie tylko sie zagrzeje i zaczyna szarpac dymic itd [br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 11:23_________________________________________________panowie a czy to moze byc pierscien olejowy walniety? chyba nie? jak kazdy baniak ma dobre cisnienie !!!!!!!!!!!!! :disgust: dzisiaj zmieniam mechanika facet ma wszystkie przyzady do pomiaru głowicy zobaczymy popołudniu co sie okaze ! pozdrawiam.

Opublikowano

panowie rece rozkładam :wallbash: byłem u 5-tego mechanika i nie wiedza co to moze byc auto dalej jak sie zagrzeje to kopci na niebiesko uszczelka jest niby ok tak powiedział mi mechanik czy to moze uszczelniacze , czy katalizator zapchany ? nie wiem mam juz dosc moze ktos zna dobrego mechanika na opolszczyznie ? nierozumie tylu mechanikow i nie wiedza co to jest

Opublikowano

robiłem pomiary uszczelki w 3 warsztatach i mówią ze jest ok a wczoraj i dzisiaj pojezdziłem sobie autkiem i ładnie idzie a jak sie zagrzeje to kopci na niebiesko i olej mi znikna mam na minimalnym byłem u kumpla i mówił ze miał to samo w hondzie tez dziwnie smierdziały spaliny i kopcił i podejrzewamy uszczelniacze ????? nie wiecie jaki to moze być koszt naprawy? dzieki i pozdrawiam.[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 15:36_________________________________________________A z pod korka nic nie dmucha!!!!!

Opublikowano

Kolego;kamil8519;podejrzewacie uszczelniacze,zgoda jeżeli ubywa Ci olej.Pisałeś że ubywa Ci płyn ze zbiorniczka,jak nie masz nigdzie przecieku na zewnątrz,to musi to być uszczelka pod głowicą,albo jest pęknięta.Przez wydarte uszczelniacze nie może przeciekać płyn,ani przedostawać się się do silnika na cylindry.Ten test na uszczelkę to tylko pomiar ciśnienia na cylindrach Ci robili,czy jeszcze sprawdzali ciśnienie w zbiorniczku od plynu?Uszczelniacze nie są drogie,masz chyba 8 sztuk jakieś 30pln?,a wymiana nie wiem.Wiem natomiast że nie trzeba sciągać głowicy jak to robią przeważnie mechanicy.Wystarczy tylko zdiąć pasek z wałkiem rozrządu i pokrywę zaworów.Wymieniając same uszczelniacze w takim przypadku nie będziesz miał 100% pewności że przestanie ubywać płyn,chyba że zdaży się cud,Jeżeli przestanie Ci kopcić na niebiesko lub czarno to będzie kopcił na biało i wtedy znowu odkręcamy pokrywę zaworów,sciągamy pasek rozrządu,wałek rozrządu-.za co już wcześniej zapłaciliśmy-prawda?Wiadomo że wymiana uszczelki to są większe koszta,bo trzeba głowicę splanować,Ja osobiście zrobił bym to za jednym zamachem,wymieniając uszczelniacze z uszczelką.Biorę pod uwagę że wpakowałeś w auto już tyle kasy,ale nie postawisz go żeby sobie stało,albo sprzedasz żeby ktoś dołożył parę groszy i się cieszył z dobrego zakupu.Pozdrawiam.

Opublikowano

Musialby to byc niesamowity zbieg okolicznosci, zeby uszczelniacze byly do wymiany, a jednoczesnie ubywalo plynu chlodzacego, przez np.jakis drobny wyciek - nie sadzicie? :angry:

Jesli mialbym Ci doradzic w tej kwestii to:

1. Znajdz dobrego mechanika - nie w jakiejs malej miejscowosci, W MIESCIE, kogos kto ma dobry sprzet, zna Audi, itd.

2. Niech postawi diagnoze - wyceni

3. Majac ta wiedze - zastanow sie czy dasz rade zrobic sam czy tez zostawic auto u DOBREGO mechanika

(Dla mnie to uszczelka pod glowica, ale Powodzenia :))

Opublikowano

rafalskin73 kolego masz racje nie sztuka sie poddać moja opcja jest taka niech wymienia uszczelke pod głowica uszczelniacze planowanie głowicy i nowe śrubki takie chyba najlepsze wyjscie zrobiłem około 40km i olej znikną z max na min to jakis litr oleju ? sa mechanicy ze robia tak jak mówiłes podcisnieniowo ale ja bym wolał stara metoda w koncu robie to sobie na dłuższy czas zeby dwa razy tego nie robić no chyba ze na koncu mie pocieszą pierścienie ? ale siśnienie 10 atmosfer na cylinderek chociaż to mało powinien miec 14 podejrzewam ze w austri ktoś mało jezdził ale dobrze go smarował na gazie !!!!! naj bardziej jest to wkórzajace jak jedziesz do mechanika w środe on sobie stuka kilometry jakie50 oddaje autko i za tydzien w srode nastepny termin takim systemem trace paliwo autko stoi po dwa dni na warsztacie i tak sie ciagnie miesiac a swieta ida i nici dziekuje kolego za dobre podpowiedzi pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Miałem takie objawy u siebie jakis czas temu - jak kopci odlacz przeplywomierz. Powinno pomoc od razu - jesli to to, to przeplywka do wymiany.

Piotr

Opublikowano

rafalskin73 Witam kolego autko wczoraj odebrałem poszły uszczelniacze zaworów i uszczelka pod głowica narazie autko jezdzi tak ze kolego wymiana uszczelki planowanie głowicy zymering uszczelniacze wymiana termostatu na orginał +płyn prestona koszt 650zł :shocked: ale ponoc biora wiecej dziękuję za pomoc pozdrawia.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 08:11_________________________________________________gobo007 jezeli chodzi o przepływke i sonde mam nową a objawy sa taki przy sondzie ze auto nie kopci ale pali podwójnie pozdrawiam![br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 08:15_________________________________________________Witam ponownie i powrót do przeszłosci autko dalej kopci i bierze olej kopciuch wali raz na braz a czasami na niebieski wiec wruciłem do mechanika i mówie ze składam reklamacje a gosciu mie unika i nawet dzień dobry nie odpowie no ale po dziesieciu minutach unikania w koncu podszedł i stwierdził ze mam do du....y olej zalany mobil 1s spuscił i zalał liq molly niemiecki wspaniały :polew: na koszt firmy ? dziwne ale ok mam teraz pojezdzic i bedzie ok no to ja w autko i za 40min spowrotem do niego tyłem do garazu i zakopciłem mu a on zamało jezdzisz musisz zrobic trase ! :shocked: hmmm chyba z beczka oleju na pace! panowie czy on mógł wlać jakis uszlachetniacz do silnika na popuszczenie bo z tego co widze to uszczelka pod głowica jest nowa napewno a co dalej???? nie wiem puzniej sie tłumaczy ze moze gumki pospadały a wszystkie swiece czarne równo a jak go adpale puki zimny to z tłumika je....ie rozpuszczalnikiem (nitro) dziwne mechanik twierdzi ze paliwo tez jes do du....y na statoilu mam fakturki chłopaki pomuzcie co on mógł zrobic w srode daje do reklamacji autko narobiłem rabanu moze gosc wrescie zrobi to auto wrescie? :evil: z góry dziekuje i pozdrawiam :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...