Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 czyli mam 41-42 tak? jak dobrze patrzyłem w rubryki to tak, przynajmniej ja w nich mam 51-53(jeszcze przed poprawą) a ty 41-42 Żadne 60 tylko 49-54. A najlepiej to 49-51. to jest wzorcowy, ale w diagnostycznym każdy radzi ustawiać 55-57, miałem u siebie 51-54 i rogal napisał mi żebym przyspieszył kat własnie do ok 60 jednostek
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 to w końcu ile armi może Ty sprawdzisz też dla pewności czy tak kąt może mieć wpływ na złe palenie?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 21:05_________________________________________________w zimie?
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 to w końcu ile armi może Ty sprawdzisz też dla pewności czy tak kąt może mieć wpływ na złe palenie?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 21:05_________________________________________________w zimie? paput do jasnej cholery napisali Ci w wątku że mozesz poprawić, ustaw na 55-57 i bedzie za***iście jak chcesz to moge Ci na jutro przygotwać 000BS z mojego silnika i ustawisz sobie tyle ile mi pokazuje
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 to w końcu ile armi może Ty sprawdzisz też dla pewności czy tak kąt może mieć wpływ na złe palenie?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 21:05_________________________________________________w zimie? paput do jasnej cholery napisali Ci w wątku że mozesz poprawić, ustaw na 55-57 i bedzie za***iście jak chcesz to moge Ci na jutro przygotwać 000BS z mojego silnika i ustawisz sobie tyle ile mi pokazuje kowi złość piękności szkodzi nie nerwulsja sam nie będę ustawiał tylko u mechanior bo sam nie wiem jak a w fotostory nie ma zdjęć
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 mechanior ogarnie Ci to w 10min z załdowaniem sie systemu windows, no chyba ze robi to tylko vagiem to mu sie zejdzie dłuzej[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 21:11_________________________________________________ paput na to zwracasz uwage czytajac logi w 000BS, to jest wycinek moich logów gdzie według wzorca kąt wtrysku miałem idealny, mimo tego rogal, przemik stwierdzili żeby go przyśpieszył w granice 60 :gwizdanie:
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 ok dzięki mam nadzieję że jutro mi to zrobi na szybkości jak z rana pojadę bo tylko do 13 mam czas, i jeszcze dawkę paliwa mógłby mi na pompie ustawić
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 ok dzięki mam nadzieję że jutro mi to zrobi na szybkości jak z rana pojadę bo tylko do 13 mam czas, i jeszcze dawkę paliwa mógłby mi na pompie ustawić to też ci ustawi przy zmianie katu w granice 4mg jak dobrze pamietam
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 ok mam nadzieję że długo się nie zejdzie dzięki
pastaldo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak może już wczesniej pisałem cieknie mi tez paliwko z pompy Poleci ktoś dobrego fachowca i zaufanego który sprawdzi, i naprawi a nie będzie wróżył i od razu chciał regenerować pompę? Dobrze by było jakby ten ktoś też umiał znaleźć wyciek tego płynu chłodzącego. Dzis na trasie 100km znikło gdzieś pół litra a nie mam za bardzo czasu tego szukać po omacku tym bardziej że z pompą to sobie sam nie dam rady. Pozatym z tą pompą to nie wiem co sie dzieje bo jak jechałem to był taki muł jakby było z 70KM może a nie 110KM. Chyba że filtr paliwa zatkał się całkiem bo nie miałem kiedy i możliwości go wymienić mimo że jeździ w bagażniku. Dajcie kogoś zaufanego z lublina lub nie daleko nawet tak żeby się na Was powołać i żeby to zrobić porzadnie bo taka jazda to porażka.
paput Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak może już wczesniej pisałem cieknie mi tez paliwko z pompy Poleci ktoś dobrego fachowca i zaufanego który sprawdzi, i naprawi a nie będzie wróżył i od razu chciał regenerować pompę? Dobrze by było jakby ten ktoś też umiał znaleźć wyciek tego płynu chłodzącego. Dzis na trasie 100km znikło gdzieś pół litra a nie mam za bardzo czasu tego szukać po omacku tym bardziej że z pompą to sobie sam nie dam rady. Pozatym z tą pompą to nie wiem co sie dzieje bo jak jechałem to był taki muł jakby było z 70KM może a nie 110KM. Chyba że filtr paliwa zatkał się całkiem bo nie miałem kiedy i możliwości go wymienić mimo że jeździ w bagażniku. Dajcie kogoś zaufanego z lublina lub nie daleko nawet tak żeby się na Was powołać i żeby to zrobić porzadnie bo taka jazda to porażka. a nie łąpiesz czasem notlaufów?
pastaldo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak może już wczesniej pisałem cieknie mi tez paliwko z pompy Poleci ktoś dobrego fachowca i zaufanego który sprawdzi, i naprawi a nie będzie wróżył i od razu chciał regenerować pompę? Dobrze by było jakby ten ktoś też umiał znaleźć wyciek tego płynu chłodzącego. Dzis na trasie 100km znikło gdzieś pół litra a nie mam za bardzo czasu tego szukać po omacku tym bardziej że z pompą to sobie sam nie dam rady. Pozatym z tą pompą to nie wiem co sie dzieje bo jak jechałem to był taki muł jakby było z 70KM może a nie 110KM. Chyba że filtr paliwa zatkał się całkiem bo nie miałem kiedy i możliwości go wymienić mimo że jeździ w bagażniku. Dajcie kogoś zaufanego z lublina lub nie daleko nawet tak żeby się na Was powołać i żeby to zrobić porzadnie bo taka jazda to porażka. a nie łąpiesz czasem notlaufów? Miałem ostatnio z nimi problemy ale wymieniłem wężyki i znikły. Pozatym jeszcze w drodze do domu ciągnął jak głupi i nic sie nie działo. A dziś jechało się ok niby a po pewnym czasie złapał muła. Zatrzymywałem się i gasiłem ale zaraz robiło się to samo. Tzn to nie noflaut bo by walił przy wyższych obrotach a on już przy 2tys potrafił zamuła złapać. Własnie jakby paliwa nie dostawał tyle ile potrzebuje. Nie mam w sumie laptopa żeby zrobić logi i błędy sprawdzic. Jak nie będzie mechanika to może ktoś by się zgodził ze mną zrobić logi?? kabel mam ale lapka nie
pastaldo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 A ten filtr to kiedy wymieniałeś Był wymieniany w marcu jak zmieniałem rozrząd (tzn kazałem wymienić) a przejechane troche ponad 10tys. Ale wtedy kupiłem najtańszy filtr jaki tylko był w sklepie motoryzacyjnym więc nie bardzo mu wierzę. Nie spardziłem tez później czy na 100% wymienili go.[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 23:57_________________________________________________A ktos gdzies pisał że lanie depresatora przy minusowej temp nic nie daje. A ostatnio zalałem zwykła ropę na Shelu a depresatora dolałem dopiero jak miały byc te duże mrozy a lałem przy -5*C więc może wytraciła się parafina i zaje..a filtr
_Solar_ Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Paput zostaw to padło w spokoju ciezko odpala , ale odpala tak jak moje :gwizdanie: jak temp zew jest mniejsza jak zero wcale nie odpalam. Wiec przez zime jestem bez auta
puertoss Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Paput zostaw to padło w spokoju ciezko odpala , ale odpala tak jak moje :gwizdanie: jak temp zew jest mniejsza jak zero wcale nie odpalam. Wiec przez zime jestem bez auta pamieniał przekaźnik????
pastaldo Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Dajcie chłopaki jakiegoś zaufanego dobrego mechanika w lublinie lub nie dalekiej okolicy żeby obejrzał pompę gdzie ucieka paliwko i ten układ chłodzenia to by było za jednym razem.
puertoss Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Dajcie chłopaki jakiegoś zaufanego dobrego mechanika w lublinie lub nie dalekiej okolicy żeby obejrzał pompę gdzie ucieka paliwko i ten układ chłodzenia to by było za jednym razem. na pw ci dam namiar...
_Solar_ Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Paput zostaw to padło w spokoju ciezko odpala , ale odpala tak jak moje :gwizdanie: jak temp zew jest mniejsza jak zero wcale nie odpalam. Wiec przez zime jestem bez auta pamieniał przekaźnik???? pomieniał teraz jak kontrolka od swiec zarowych swieci dłuzej to i idzie napiecie na przewodach do świec rano zapalił bez zadnego zgrzytniecia
puertoss Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Paput zostaw to padło w spokoju ciezko odpala , ale odpala tak jak moje :gwizdanie: jak temp zew jest mniejsza jak zero wcale nie odpalam. Wiec przez zime jestem bez auta pamieniał przekaźnik???? pomieniał teraz jak kontrolka od swiec zarowych swieci dłuzej to i idzie napiecie na przewodach do świec rano zapalił bez zadnego zgrzytniecia i bardzo kur...tka dobrze
_Solar_ Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 zobaczym przy wiekszych mrozach jak to bedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się