mosk Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Witam panowie gdy były duże mrozy zamarzł mi płyn od spryskiwaczy i zalało mi kostki pod konsolą kierownicy... od tamtego pory moje zegary dostały bzika obrotomierz chodzi jak chce, przy lekkim naciśnięciu gazu pokazuje mi 4tys obrotów a gdy wcisnę mocniej to 1tys :confused4: do tego temperatura silnika czasami po włączeniu po 2min pokazuje mi 120stopni i jest kontrolka że jest przegrzany silnik :confused4: paliwo też pokazuje jak chcę... a czasami ma tak że wszystko gra :rolleyes: mechanik mi doradził abym po prostu wymienił zegary... tylko nie wiem gdzie mogę takie dostać :embarrassed: dodam że jestem z śląska co mam robić ?
Daimos Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 skoro miałeś zalaną instalację to posprawdzaj styki we wtyczkach, możesz zapodać środek do czyszczenia styków, jeżeli problem nie minie to być może uszkodzeniu uległ procesor w zegarach a wtedy wymiana zegarów lub wymiana procka cię czeka, zegary bez fisu do wersji poliftowej znajdziesz na allegro, ale już z fisem jest bardzo ciężko coś znaleźć
Kierownik Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 wątpie że podpiecie vaga tu cokolwiek da, musisz sie nastawić niestety na wymiane zegarów , a to nie są tanie rzeczy
vauxhall95 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 no zegarki z bialym podswietleniem, nie beda tanie,sprobuj jeszcze odlaczyc akumulator na godzinę.Masz Fis czy 1/2Fis
adadur Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Jeśli okaże się że to padł procek w zegarach poszukaj na forum było gość który tą naprawę miał ogarniętą - z tego co pamiętam w 1999-2001 sa dwa typy procków (zegarów) i jeden z nich jest dość awaryjny. na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się