MrMol Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam Od pewnego czasu auto jest słabsze i więcej pali. Kazali mi wyczyścić instalacje i pompowtryski - Wykonałem, trochę pomogło na chwile było żwawsze. Ostatnio pojawiła się żółta lampka od kontroli spalin. Mechanik doradził mi abym wyczyścił filtr cząsteczek stałych (jadąc 10-15min na 3biegu 80km/h) pomogło ale za 20km zapaliła się ponownie. Mam tester VAG Dominator i nie pokazuje żadnych błędów. Odczytałem dziś wartości na 23 kanale silnika: wartości skaczą od do -0000054ov.OT -0000061ov.OT -0000053ov.OT -0000056ov.OT -0000058ov.OT -0000061ov.OT -0000077ov.OT -0000077ov.OT Mówią, mi że muszę zregenerować wtryski ale nie dają mi pewności że bedzie lepiej. Proszę o pomoc co mam zrobić aby to auto jeździło jak dawniej.
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 wartosci wskazuja albo na zacinajace sie wtryski albo masakryczna jakosc paliwa. to wartosci na biegu jalowym czy w czasie pracy?
MrMol Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Na biegu jałowym zimnego silnika. Na ciepłym silniku wartości są o 5 niższe a na 4 wtrysku czasami wskakuje 82. Sprawdzałem podczas jazdy... Te wartości wylatują w kosmos i są wielokrotnie wyższe
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 czyli tak jak pisalem, albo paliwo albo listwa albo wtryski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się