s---r Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Z racji, że jest to moje drugie takie prawdziwe logowanie proszę o stwierdzenie czy je dobrze wykonałem. Czy nie ma jakiś bezsensownych błedów, bądź czy coś niepotrzebnie logowałem? Starałem się trzymać instrukcji i postów doświadczonych userów Chciałem zrobić taką "kompleksową diagnostykę" i jestem ciekaw w ilu procentach mi się to udało... No i najważniejsza sprawa - prosiłbym o analizę tych logów Logi te zrobiłem po niedawnej wymianie oleju i filtrów oleju i powietrza. Wiem, że jest do lekkiego skorygowania kąt wtrysku. Logi dynamiczne: Log (1 - 003,008,011) Log (2 - 000,001,004) Log (3 - 010) Logi grupy Basic Settings: grupa 000 coś mi nie wyszła... Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Grupy normalnie: Log (7 - 000,001,003) Log (8 - 004,007,013) Log (9 - 014,018,023) _________________________________________________ _________________________________________________ A tutaj screen na potwierdzenie, że kąt wtrysku do korekty: _________________________________________________ _________________________________________________ I na koniec wykaz błędów po skanowaniu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0346600 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12864 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Z błędów to zastanawia mnie tylko to: 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent bo nie pierwszy raz mi się pokazał. Czy to ma związek z tym, że miałem nie raz takie zdarzenie, że po odpaleniu silnika od razu zgasł i mrugała pomarańczowa kontrolka z autkiem i kluczykiem?
vauxhall95 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Blad zwiazany z immobilaizerem,termostat do wymiany,dawke paliwa mozna na 2.8-3.0 ustawic.Wklej jeszcze 000BS dla pewnosci
s---r Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Blad zwiazany z immobilaizerem,termostat do wymiany,dawke paliwa mozna na 2.8-3.0 ustawic.Wklej jeszcze 000BS dla pewnosci 000BS musze jeszcze raz zrobić bo ten co zrobiłem jest z błędem. Tak to jest jak się po północy vaguje samochód :gwizdanie: A co dokładniej z tym immobilaizerem? Bo, że o niego chodzi to pisze.... Dawke paliwa się ustawi przy okazji bo już mechaniorowi naświetliłem sprawę... A dlaczego termostat do wymiany? Po czym to stwierdzasz?
przemik Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów. Filtr powietrza dawno zmieniales ?
s---r Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów. Filtr powietrza dawno zmieniales ? Tydzień temu był zmieniany. Razem z olejem i filtrem oleju.... Filtrony mieli na stanie to takie założyliśmy... Ja nie bardzo jeszcze umiem wyciągać wnioski z tych logów ale pamiętam, że jak logowałem jakieś 2-3 miesiące temu to ktoś mi też radził żebym nie zwlekał z wymianą filtra powietrza i zrobił to jak najszybciej bo coś tam też przepływomierz "dziwnie" wg niego mierzy.... W takim razie może jest jeszcze jakiś inny problem, o którym nie mam pojęcia i bez Waszej pomocy go nie rozwiąże.... ??
vauxhall95 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów. Filtr powietrza dawno zmieniales ? Nie jest taki najgorszy.Termostat trzyma w okolicach 80 stopni log 001 dynamiczny albo 007.Immo? Moze cos z pestka,bo ty masz immo w zegarach
s---r Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Wrzucam świeżo zrobione 000BS.......3 razy bo nie byłem pewny czy silnik odpowiednią temperaturę juz miał. Log (0 - 000) Log (1 - 000) Log (2 - 000)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się