Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba analizę logów i błędu AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z racji, że jest to moje drugie takie prawdziwe logowanie proszę o stwierdzenie czy je dobrze wykonałem. Czy nie ma jakiś bezsensownych błedów, bądź czy coś niepotrzebnie logowałem? Starałem się trzymać instrukcji i postów doświadczonych userów :) Chciałem zrobić taką "kompleksową diagnostykę" :) i jestem ciekaw w ilu procentach mi się to udało...

No i najważniejsza sprawa - prosiłbym o analizę tych logów :notworthy:

Logi te zrobiłem po niedawnej wymianie oleju i filtrów oleju i powietrza.

Wiem, że jest do lekkiego skorygowania kąt wtrysku.

Logi dynamiczne:

Log (1 - 003,008,011)

Log (2 - 000,001,004)

Log (3 - 010)

Logi grupy Basic Settings:

grupa 000 coś mi nie wyszła...

Log (4 - 003)

Log (5 - 004)

Log (6 - 011)

Grupy normalnie:

Log (7 - 000,001,003)

Log (8 - 004,007,013)

Log (9 - 014,018,023)

_________________________________________________

_________________________________________________

A tutaj screen na potwierdzenie, że kąt wtrysku do korekty:

e1a402749f77351dm.jpg

_________________________________________________

_________________________________________________

I na koniec wykaz błędów po skanowaniu:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01   -------------------------------------------------------
 Controller: 038 906 018 S 
 Component: 1,9l R4 EDC  00SG 1621
 Coding: 00002
 Shop #: WSC 06325
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
     P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03   -------------------------------------------------------
 Controller: 8E0 614 111 AB 
 Component: ABS 5.3 FRONT    D00
 Coding: 0273004281 
 Shop #: BB 24548
No fault code found.

Address 08   -------------------------------------------------------
 Controller: 8L0 820 043 D 
 Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75
 Coding: 04143
 Shop #: WSC 06325
No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17   -------------------------------------------------------
 Controller: 8D0 919 861 A 
 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 
 Coding: 00040
 Shop #: WSC 00000
 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0346600    
No fault code found.

Address 25   -------------------------------------------------------
 Controller: Bitte Adress
 Component: e 17 eingeben     
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 35   -------------------------------------------------------
 Controller: 8L0 862 257 K 
 Component: ZV-Pumpe, Funk   D05
 Coding: 12864
 Shop #: WSC 06325
No fault code found.

End  -------------------------------------------------------

Z błędów to zastanawia mnie tylko to:

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

bo nie pierwszy raz mi się pokazał. Czy to ma związek z tym, że miałem nie raz takie zdarzenie, że po odpaleniu silnika od razu zgasł i mrugała pomarańczowa kontrolka z autkiem i kluczykiem?

Opublikowano

Blad zwiazany z immobilaizerem,termostat do wymiany,dawke paliwa mozna na 2.8-3.0 ustawic.Wklej jeszcze 000BS dla pewnosci

Opublikowano

Blad zwiazany z immobilaizerem,termostat do wymiany,dawke paliwa mozna na 2.8-3.0 ustawic.Wklej jeszcze 000BS dla pewnosci

000BS musze jeszcze raz zrobić bo ten co zrobiłem jest z błędem. Tak to jest jak się po północy vaguje samochód :gwizdanie:

A co dokładniej z tym immobilaizerem? Bo, że o niego chodzi to pisze....

Dawke paliwa się ustawi przy okazji bo już mechaniorowi naświetliłem sprawę...

A dlaczego termostat do wymiany? Po czym to stwierdzasz?

Opublikowano

Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów.

Filtr powietrza dawno zmieniales ?

Opublikowano

Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów.

Filtr powietrza dawno zmieniales ?

Tydzień temu był zmieniany. Razem z olejem i filtrem oleju....

Filtrony mieli na stanie to takie założyliśmy...

Ja nie bardzo jeszcze umiem wyciągać wnioski z tych logów ale pamiętam, że jak logowałem jakieś 2-3 miesiące temu to ktoś mi też radził żebym nie zwlekał z wymianą filtra powietrza i zrobił to jak najszybciej bo coś tam też przepływomierz "dziwnie" wg niego mierzy....

W takim razie może jest jeszcze jakiś inny problem, o którym nie mam pojęcia i bez Waszej pomocy go nie rozwiąże.... ?? :notworthy:

Opublikowano

Przeplywomierz tnie dawke praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotów.

Filtr powietrza dawno zmieniales ?

Nie jest taki najgorszy.Termostat trzyma w okolicach 80 stopni log 001 dynamiczny albo 007.Immo? Moze cos z pestka,bo ty masz immo w zegarach

Opublikowano

Wrzucam świeżo zrobione 000BS.......3 razy bo nie byłem pewny czy silnik odpowiednią temperaturę juz miał.

Log (0 - 000)

Log (1 - 000)

Log (2 - 000)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...