sysek27 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Sprawa wyglada nastepujaco: Po kupnie mojej B7 podczas wymiany sprezyn na nizsze uszkodzilem z wlasniej winy :wallbash:obie oslony przegubu zewnetrznego od tego czasu nie zagladalem pod auto bo tez nie mialem takiej potrzeby a dzisiaj gdy bylem na podnosniku znajomy mechanik mowi mi ze mam znow obie oslony do wymiany :thumbdown:uwazam, ze to troche dziwne bo na tych nowych zrobilem jakies 8tys i juz padly a najlepsze ze przez to przeguby dostaja po d*pie...i tak prosze o rade bo moze juz ktos to przerabial: orginalne oslony byly takie z miekkej gumy a te nowe co kupilem to byly takie twarde moze ktos wie czy przypadkiem pasuja oslony z B6 1,9TDI albo B7 1,9TDI bo do tych modeli dalej robia te z miekkiej gumy a do 2.0TDI juz sobie cos takiego wymyslili ze to niby trwalsze ma byc...ciekawe???
?awa Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Kup orginalne (ASO) osłony i zapomnisz o problemie...
Musashi Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 dokladne jak napisal kolega. kup markowe oslony a nie najtansze zamienniki. przed montazem nowych. wskazane obejrzenie przegubow czy nie sa zanieczyszczone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się