Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Gdzie znajduje się miejsce podłączenia do nabijania klimy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może faktycznie jest pod tym czujnikiem. jutro to sprawdze. pozdro

jednak nie wytrzymałem i polazłem, mcm chyba miałeś racje:D po odkręceniu tego czujnika był tam chyba ten zaworek?!przy odkrecaniu lekko psiknelo i trochy czegoś zielonego poleciało. wygladało to jak śruba a w środku był dzyndelek, po wciśnięciu tego tak jak by powietrze z wentyla sie spuszczało. to będzie ten zaworek ??

Opublikowano

Tak, to ten zaworek. :)

Opublikowano

no to ciesze sie bardzo ze sie znalazł:) mam jeszcze jedno pytanie. jak nacisnołem ten zaworek to polecialo z niego powietrze, nie za mocno i nie słabo. to oznacza że nie mam już freonu? nie powinna jakaś ciecz tam lecieć?

Opublikowano

powinirn polecieć czynnik z zielonym barwnikiem :wink4:

Opublikowano

to jak tak to nie mam już :confused4: trudno trza bedzie nabic. a powiedzcie mi jeszcze jedną sprawe, czy jest możliwość by nabić np w 1/3 czy trzeba w całości nabijać?! wielkie dzięki za pomoc! pozdrawiam :>

Opublikowano

A po co w jednej trzeciej jak nabicie klimy kosztuje od 50 do 100 zł? :kox:

Opublikowano

bo autko idzie na sprzedaż i chce by tylko dzialało. u mnie w regionie z tego co sie orientuje nabicie kosztuje w granicach 150-200 zł

Opublikowano

co do cen to różnie sobie licza, jedni liczą za usługę jakąś tam z góry określoną kwotę, inni zaś liczą za ilośc dobitego czynnika :wink4:

Opublikowano

bo autko idzie na sprzedaż i chce by tylko dzialało. u mnie w regionie z tego co sie orientuje nabicie kosztuje w granicach 150-200 zł

Taka postawa to szkoda gadać, dla paru złotych chcesz kogoś wpakować w koszta np. zatarcie sprężarki :bicz3:? Sorry Kolego, ale to jest nie przebierając w słowach k**estwo. Na marginesie, żaden normalny serwisant klimy nie nabije ci np 200 gram czynnika bo mniej- więcej tyle wynosi 1/3 pojemności układu i nie ma czegoś takiego jak dobijanie czynnika.

Opublikowano

bo autko idzie na sprzedaż i chce by tylko dzialało. u mnie w regionie z tego co sie orientuje nabicie kosztuje w granicach 150-200 zł

Taka postawa to szkoda gadać, dla paru złotych chcesz kogoś wpakować w koszta np. zatarcie sprężarki :bicz3:? Sorry Kolego, ale to jest nie przebierając w słowach k**estwo. Na marginesie, żaden normalny serwisant klimy nie nabije ci np 200 gram czynnika bo mniej- więcej tyle wynosi 1/3 pojemności układu i nie ma czegoś takiego jak dobijanie czynnika.

dokladnie, popieram. albo nabij do konca albo wcale tego nie ruszaj

Opublikowano

a dlaczego ja mam komuś robić przysługe, nawet gdy bym nie nabił to nie uwierzy nikt ze nie ma czynnika i bedzie myslał ze chce go w konia zrobić i że pewnie padła sprężarka. ale mniejsza o to. jak sie okazało mam klime starego typu i takiej już nie da rady nabić, musiał bym przerabiać instalacje, wiec d*pa blada. dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

To nie jest żadna przysługa tylko normalne, zdrowe podejście- albo nabijasz, albo zostawiasz jak jest i informujesz kupującego, a czy on ma na wszystko chore teorie to już inna sprawa. Klimę masz jakąś posztukowaną, w starszym typie nie było zaworków na podszybiu, tylko jeden na chłodnicy, więc jeżeli auto jest po waleniu albo miało wymienioną chłodnicę na nowszą to zaworka próżno na niej szukać.

Opublikowano

jednak znalazł się na podszybiu, tylko jest tam gwintowane podłączenie i nigdzie nie mogli mi podłączyć i w jednym serwisie powiedzieli mi że to jest starego typu bodajże r12

Opublikowano

Nie może być na r-12, nie stosowano go w nowych autach bodajże od 1993 roku. Jeżeli nawet jest gniazdo pod r-12 to są do tego przejściówki, coś mało kompetentne te warsztaty.

Opublikowano

no widać ze mało kompetentne. a ma ktoś może namiary na fachowców z okolic szczecina lub szczecina co mają takie przejsciówki?

Opublikowano

wez zmien warsztat!!! jedz najlepiej do jakiegos chłodniarza a nie do paprochów co pokupowali sobie maszyny do nabijanie a o klimach pojecia nie maja! wystarczy przejsciowka na 410 i spokojnie po wykreceniu cisnieniowki naladujesz (doladujesz) uklad, a z tym r12 to dali rade (no comment :polew:)

Opublikowano

co najlepsze w 3 byłem i dzwoniłem do jednego zakładu chyba jednego z większych w zachodniopomorskim zajmujących się chłodnictwem i tam tez powiedzieli że nie możliwe;/ co za czasy. czyli te połączenie gwintowane to nepewno r-12 i wystarczy tylko przejściówka, i na 100% w roczniku 95 było już r134a?!

Opublikowano

co najlepsze w 3 byłem i dzwoniłem do jednego zakładu chyba jednego z większych w zachodniopomorskim zajmujących się chłodnictwem i tam tez powiedzieli że nie możliwe;/ co za czasy. czyli te połączenie gwintowane to nepewno r-12 i wystarczy tylko przejściówka, i na 100% w roczniku 95 było już r134a?!

no ja u siebie w 95 mam 134a i raczej nic innego tam nie paklowali :naughty:, jak masz problem z przejsciowka to podjec do firmy/serwisu co zakladaja klimatyzacje, bo sporo klim chodzi na 410 a tam jest wlasnie taki gwint, ja tak pakowalem do swojego auta, dodatkowo jak jest jakas lepsza firma to raczej tez bedz mieli wage, nie wspomne juz o 134....... odmierza ci te 650 (juz niepamietam dokladnie ile tam wchodzi jak cos zle napisalem to prosze poprawcie) zreszta pisze na tabliczce , +/- cos tam na weze, wrzuca to i bedzie oki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...