Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Trzesie się auto - klimatronic :/?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim mam porblemik z autem przyszlo cieplo wiec trzeba bylo sie jakos schlodzic wiec wlaczylem klimatronic i wracam sobie z pracy stoje na swiatlach wbijam luz a tu nagle auto zaczelo auto cale drgac obroty wporzadku 850 dodaje gazu przestaje puszczam znowu drga mocno podczas jazdy nic sie nie dzieje dodam ze jak wylacze klimatronic to jest to samo ale jak po dluzszej przerwie wlaczam auto i jezdze po miescie nie uruchamiajac klimatronica to objaw nie wystepuje :( co to moze byc ?

Opublikowano

sprawdz dawke jaką masz na gorącym silniku bo może byc ciut za mała

Opublikowano

Sprawdź dawke paliwa podłączjąc auto pod Vagcom.

A objawy trzęsienia mogą wystepować po załączeniu się sprężarki - obciąża ona silnik.

Opublikowano

możliwe , że plecionka wydechu juz nie daje rady :)

Opublikowano

jeżeli na biegu jałowym trzęsie autem to zwiększ obroty biegu jałowego, wystarczy podnieść o około 20 obrotów lub więcej i powinno wrócić do normy, chyba że tak jak przedmówca mówił o plecionce ;]

Opublikowano

ale jaki wplyw moze miec plecionka na te telepanie auta dodam ze trzesie nawet jak klimy nie zalacze tylko jak jest cieplo i mocno rozgrzany

Opublikowano

Czy na pewno jak jest tylko nagrzany ? Czy czasem zimny też ? Ja mam to samo i skłaniam się ku stwierdzeniu że to koło dwumasowe.

To nie ma na pewno związku z klimą.

Opublikowano

Witam dołacze sie do tematu..otoz mam podobny problem gdy silnik jes zimny zalacze klime wszystko jest ok a gdy silnik sie nagrzeje to zaczyna szarpac silnikiem i skacza obroty gdy wylacze klime obroty wracaja do normy...Bylem w serwisie klimatyzacji przeczyscili uklad nabili nowego gazu i wymienili jakis zaworek w sprezaece i powiedzieli ze wszystko jest ok...no i faktycznie bylo ok jak odpalilem u nich auto bo bylo zimne jak wrocilem do domu silnik sie nagrzal wrzucilem luz i auto telepie nie wiem juz co to moze byc[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 10:35_________________________________________________Dodam jeszcze ze srezarke rozebrali cala sprawdzili i powiedzieli ze nic nie jest zuzyte i sprezarka jest w porzadku

Opublikowano

Czesc,

Tematów i odpowiedzi na forum jest cała rzeka...mogą byc stare poduszki pod silnikiem, plecionka, to trzeba sprawdzic...

Mam te same objawy...

Sokram

Opublikowano

Czesc,

Tematów i odpowiedzi na forum jest cała rzeka...mogą byc stare poduszki pod silnikiem, plecionka, to trzeba sprawdzic...

Mam te same objawy...

Sokram

Przede wszystkim zużyte poduszki uszkodzona plecionka to efekt zużytej poduszki. W moim przypadku drgania takie pojawiały się podczas uruchamiania auta gdy kabina była nagrzana. Sprzęgło z kołem mam nowe, plecionkę wymienioną dlatego szukałem awarii pod kątem kompresora oraz poduszek. Okazało się, że prawa poduszka jest nie sprawna dlatego robiłem plecionkę. Nie ma się co oszukiwać użytkowane przez nas B5 mają po 10 lat i takie elementy jak zawieszenie silnika jeżeli nie było robione nadaje się w większości do wymiany. Po wymontowaniu guma obu poduszek silnika jak się ja po naciąga ma liczne pęknięcia czego nie widać gdy spoczywa na nich silnik.

Opublikowano

Witam ponownie ja rozumiem ze telepanie samochodem moze powodowac plecionka albo zuzyte poduszki silnika ale u mnie to nie jest typowe telepanie autem tylko krotkie ale dosc duze skoki obrotow tak jakby cos na moment dawalo sinikowi duze obciazenie nieraz prawie tak ze gasnie nie dzieje sie to tylko na zimnym silniku gdy obroty sa minimalnie wyzsze i oczywiscie jak wylacze klimatyzacje to silnik chodzi rowniutenko

Opublikowano

Witam ponownie ja rozumiem ze telepanie samochodem moze powodowac plecionka albo zuzyte poduszki silnika ale u mnie to nie jest typowe telepanie autem tylko krotkie ale dosc duze skoki obrotow tak jakby cos na moment dawalo sinikowi duze obciazenie nieraz prawie tak ze gasnie nie dzieje sie to tylko na zimnym silniku gdy obroty sa minimalnie wyzsze i oczywiscie jak wylacze klimatyzacje to silnik chodzi rowniutenko

To przyczyny szukał bym po stronie kompresora. Może się coś w nim zaciera :mysli: Nie wiem jaki masz kompresor ale ja mam typu Zexel i miałem uszkodzone łożysko. Efekt był taki, że na zimnym silniku moc była a na rozgrzanym moc silnika słabła.

Opublikowano

No wiec jesli jest tak jak kolega pisze to najwyrazniej serwis klimatyzacji w moim miescie mnie oszukal meczyli moje auto 5 dni i powiedzieli ze zrobili wszystko lacznie z rozebraniem kompresora od klimy i stwierdzili ze wszystko w nim jest w porzadku..chyba sie do nich przejade ponownie

Opublikowano

No wiec jesli jest tak jak kolega pisze to najwyrazniej serwis klimatyzacji w moim miescie mnie oszukal meczyli moje auto 5 dni i powiedzieli ze zrobili wszystko lacznie z rozebraniem kompresora od klimy i stwierdzili ze wszystko w nim jest w porzadku..chyba sie do nich przejade ponownie

Rozebranie nie daje nic, sztuką jest zdiagnozować problem. Sam rozebrałem swój kompresor i po pobieżnym sprawdzeniu nic nie wskazywało na to, że mam uszkodzone łożysko. Dopiero jak je dobrze umyłem zmywaczem okazało się, że terkocze na sucho. Wg Etki masz kompresor m-ki DENSO a mój problem dotyczył Zexela.

Opublikowano

No rozumiem ale myslalem ze skoro to serwis to sie znaja ale teraz widze ze jednak nie chociaz polecali mi ich to bede musial sam sie zajac swoim problemem dzieki kolego za pomoc[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 17:14_________________________________________________Witam nie zwalczylem jeszcze mojego problemu z braku czasu..ale co zauwazylem od dwoch dni zrobilo sie chlodniej temperatura na dworze 20-22 stopnie klima wlaczona ustawiona na 18 stopni i autko chodzi rowniutko nie ma zadnych ani minimalnych skokow obrotow..takie problemy mialem tylko w czasie ostatnich upałow jak temperatura byla pod 30 stopni..ja nie wiem czego by tu sie przyczepic teraz

Opublikowano

Ja miałem teraz podobnie jak ten elektryczny wiatrak załączał się na drugi bieg to słychać było nierówną prace silnika i taki stukot. Okazało się że że ten wiatrak jest montowany na trzy śrubki i każda z nich wypadła i wiatrak trzymał się tylko w plastikowej szynie i gdy załączał się szybszy bieg to zaczynał drgać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...