Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawdziwy Samuraj Nissan GT-R SWITZER P800


PABLO

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, Veyron z tym po modach raczej nie miał by szans w sprincie do 100-150km/h później mogłoby być różnie :)

raczej mialby szanse

bo seryjny veyron ma 0-100 w 2.5s [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 23:08_________________________________________________"rędkość maksymalna początkowo miała wynosić 406 km/h, jednak egzemplarze testowe były niestabilne przy tak wielkiej prędkości, co wymusiło przeprojektowanie aerodynamiki auta. W maju 2005 prototypowy Veyron, testowany na torze Volkswagena niedaleko Wolfsburga w Niemczech osiągnął elektronicznie ograniczoną prędkość 400 km/h. W październiku 2005, redaktor magazynu Top Gear James May, testował ostateczną wersję Veyrona. W tym teście, na torze testowym Volkswagena Ehra-Lessien, pojazd osiągnął prędkość maksymalną 407,8 km/h.

Bugatti Veyron

Bugatti Veyron przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,5 sekundy. Prędkości 200 i 300 km/h osiąga odpowiednio w 7,3 i 16,7 sekund. Te osiągi czynią Veyrona obok Dauera Le-Mans 962 najszybciej przyspieszającym samochodem seryjnym w historii. Spalanie ma także najwyższe ze wszystkich produkcyjnych aut, zużywając średnio 40,4 l paliwa na 100 km w cyklu miejskim i 24,1 l/100 km w cyklu mieszanym, a na trasie 14,7 l. Podczas jazdy na pełnym gazie samochód spala ok. 125 l/100 km – a to oznacza że jego 100 litrowy zbiornik zostanie opróżniony w 12 minut. Prędkość maksymalna przy ustawieniach do jazdy codziennej to 375 km/h. Gdy samochód przekroczy 220 km/h, hydraulika obniża samochód aż prześwit zmniejszy się do 8,9 cm. Jednocześnie wysuwa się tylne skrzydło ze spojlerem. To jest tryb codziennej jazdy, przy którym tylne skrzydło zapewnia potężną siłę docisku do podłoża (3425 N), pomagającą utrzymać samochód na drodze. Jeśli kierowca chce rozpędzić się do prędkości maksymalnej (407,8 km/h) musi, przy użyciu kluczyka, przekręcić zamek zabezpieczający, znajdujący się obok fotela kierowcy. Ta funkcja dostępna jest jedynie podczas postoju. Teoretycznie samochód może jechać jeszcze szybciej, ale jest elektronicznie ograniczony do tej prędkości, w celu uniknięcia uszkodzeń opon. W tym trybie tylny spojler nie wysuwa się, przednie dyfuzory się zamykają, a prześwit zmniejsza się ze standardowych 12,4 do 6,6 cm.

W Veyronie zastosowano wyjątkowe nawiercane i wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego, które zasysają zimne powietrze aby zredukować fading. Każdy zacisk hamulcowy ma 8 tytanowych tłoczków. Bugatti twierdzi, że samochód hamuje z opóźnieniem 1,3 g (12,75 m/s²) na drogowych oponach. Prototypy poddawano testom powtarzającego się hamowania z opóźnieniem 1 g, hamując z 320 do 80 km/h bez fadingu. Biorąc pod uwagę potężne przyspieszenie samochodu, taki test mógł być przeprowadzany co 22 sekundy. Przy prędkościach ponad 220 km/h tylne skrzydło zachowuje się jak hamulec aerodynamiczny, ustawiając się pod kątem 70° w ciągu 0,4 sekundy od naciśnięcia na pedał hamulca. Zapewnia ono opóźnienie podczas hamowania dochodzące do 0,6 g (5,88 m/s²). Bugatti twierdzi, że pojazd jest w stanie się całkowicie zatrzymać z prędkości maksymalnej w czasie poniżej 10 sekund. Co ciekawe, siła hamowania jest tak równo rozkładana na każde koło, że samochód nie zboczy z toru jazdy, gdy kierowca puści kierownicę, nawet hamując z prędkości bliskiej maksymalnej. [1]"

zaczerpniete z wikipedii...

SERYJNY VEYRON JEST SZYBSZY NIZ NISSAN GT-R SWITZER P800

Dobre źródło Nowaq_zg :good:

Panowie tylko zwróćcie uwagę ile kosztuję taki veyron a ile kosztuje Nissan GT-R P800 czyli ten zmodzony na 800KM, różnica KOLOSALNA i tu mamy rozstrzygnięcie tego pojedynku :)

A tak po za tym które auto gustowniejsze z wyglądu :?:

Nigdy za bardzo nie przepadałem za japończykami ale GT-R a zwłaszcza P800 są wielkimi wyjątkami :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieprzyć Veyrona, GT-R to moje marzenie, tak jak kiedyś byłem gówniarz Nissan Skyline, teraz godny następca, tylko niech nieco stanieją :)

Seryjny GT-R jest taniutki w porównaniu z samochodami o podobnych osiągach które są nawet kilka razy droższe.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6513365

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za kwotę jaką byśmy wydali na Veyrona można zmodzić GT-R tak aby Veyron dostał baty :kox:

ale i tak wielki szacun za tak ogromną moc dla Veyrona

widziałem i macałem tą zabawkę :decayed: robi wrażenie :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić Toyote Supre za ok. 60-70 tyś zł z której można wymodzić 700-800KM albo nawet 1000KM :evil::naughty::decayed:

1993_veilside_toyota_supra_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za kwotę jaką byśmy wydali na Veyrona można zmodzić GT-R tak aby Veyron dostał baty :kox:

ale i tak wielki szacun za tak ogromną moc dla Veyrona

widziałem i macałem tą zabawkę :decayed: robi wrażenie :slina:

Pewnie tak tylko ile nakulasz takimi pomodzonymi a ile seryjnym Veyronem ,no chyba że co 10.000 km będziesz kupował nowego i modził -biorąc pod uwagę cenę Bugatti może nie było by to takie złe podejście do sprawy :polew: :polew:

A tak poważnie to to zbyt różne auta by je porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić Toyote Supre za ok. 60-70 tyś zł z której można wymodzić 700-800KM albo nawet 1000KM :evil::naughty::decayed:

1993_veilside_toyota_supra_01.jpg

Tak ale jednak w tej budzie widać że środek pochodzi z lat 90-tych a w nowym GT-R środek jest na wypasie czego się nie spodziewałem po japończyku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja i tak wolalbym supre. to jest auto ktore ma to cos a za ta kase to robisz uliczny samolocik. gt-r fajny ale brak mu tego "czegos" napakowany elektronika, nie lubie takich zabawek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba w PL jest supra która ma 1000PS

byla do sprzedania za 199k zl i miala 1000KM z hakiem chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supra może wygląda topornie w środku, ale to co ma pod maską :evil: i cholernie trzyma cenę... Jest już samochodem kultowym, tak samo jak Audi RS4 B5 Avant :decayed:. Raz testowali chyba w TVN Turbo "Moto On" Nissana GT-R, samochód robi naprawdę piorunujące wrażenie, zresztą Honda NSX z początku lat 90tych też jest super furą :kox:, a o ceny lepiej nie pytać... :gwizdanie:

Środek GT-R i magiczne trzy przełączniki... :kox:

Nissan-GT-R_2008_photo_21.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 troche male wyglada w porownaniu z GTR :decayed:

27e0d1eb1bf444f2med.jpg 3c5ffc28dcb07bd4med.jpg

Znam wlasciciela tego salonu, i mial mi na wiosne dac go na jazde testowa, ale mial napalenca ktory go kupil i na razie nici z tego... :confused4:

Nowego mu sie nie chce brac, bo dostanie tylko 2,6 procenta upustu na niego, a nie chce na nim tracic, wiec pozostaje czekac na lepsze czasy... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim "zwykłym" GT-R stałem w ostatnio na światłach w Wawie.

Robi wrażenie wielkość.

Zabuczał i pojechał... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że jest tak mała gama kolorów (6) do wyboru i z tego 3 są do d#py. Brak niebieskiego :kwasny:. Niedługo mają wprowadzić nowe, ale nie podają dokładnie kiedy. Jeden gość w stanach przemalował całego - nówkę na niebiesko i wygląda kozak. :kox: Przy tego typu samochodach powinna być opcja "custom" tak jak np. w audi za odpowiednią (słoną) dopłatą, ale możliwość jest.

http://www.2009gtr.com/2009/06/royal-t-blue-nissan-gt-r-r35.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA pierdziele....JAK TO CIĄGNIE !

Jak odrzutowiec normalnie :)

Szkoda ze jedyne 555.000 PLN ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze jedyne 555.000 PLN ;/

...a umiesz sobie wyobrazic,co by bylo na drogach jakby ta fura kosztowala tylko 5 k zeta? :shocked: :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze jedyne 555.000 PLN ;/

...a umiesz sobie wyobrazic,co by bylo na drogach jakby ta fura kosztowala tylko 5 k zeta? :shocked: :shocked:

Swiat bylby z pewnoscia znacznie szybszy :)

tak na powaznie to obowiazujaca stawka "punktów" bylaby zdecydowanie zaaaaaa małaaaaa....

Tak czy inaczej fura pierwsza klasa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy poziomie jazdy co poniektórych polskich kierowców przypuszczam że była by tu jedna wielka apokalipsa :polew:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 07:58_________________________________________________Lepiej wyobrazić sobie polską policje na autostradach takimi furakami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy poziomie jazdy co poniektórych polskich kierowców przypuszczam że była by tu jedna wielka apokalipsa :polew:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 07:58_________________________________________________Lepiej wyobrazić sobie polską policje na autostradach takimi furakami :D

To wtedy panowie na ścigaczach nie byliby chętni tak często im uciekać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...