Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Sportowe sprężyny H&R -40mm. Jakie amory?


Wandej

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie jak w temacie... Otóż mam sprężyny H&R i nie chcę ich wyjmować bo autko ładnie na nich siedzi :naughty: Ale jest na amorach od 1BA :kwasny: W tym zestawieniu amory szybko pewnie padną na naszych drogach i chciałbym wiedzieć jakie kupić?? Może ktoś się orientuje czy od 1BE byłyby dobre?? Czy jakieś inne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny zestaw z tym, że sprężyny H&R przełożyłem z gwintu, amorki seryjne a koła 18-ki i nic mi nie padło w zawieszeniu przez 2 lata :wink4: amortyzator nie obniża zawieszenia tylko sprężyna, 1BE będzie za to twardszy od serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też jeżdże na takim zestawie H&R + ori amor, auto siedzi fajnie ale nie jest zbyt twardo i o to mi właśnie chodziło, zrobiłem już pare tysiączków i obserwuje ich skuteczność - nie zmieniła się ani 1%

także podłączam sie do pyt. w razie jakby co, czy amor 1BE bedzie dobry do tego zestawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny zestaw z tym, że sprężyny H&R przełożyłem z gwintu, amorki seryjne a koła 18-ki i nic mi nie padło w zawieszeniu przez 2 lata :wink4: amortyzator nie obniża zawieszenia tylko sprężyna, 1BE będzie za to twardszy od serii

Hmm... a ja pojeździłem troszkę po naszych super drogach z felą 17 i czuje jakby auto się bardziej bujało :mysli: Na diagnostyce amory ~75% wszystkie. Tylko sprężyny są -40 a 1BE w stosunku do serii tylko -20... Dodam że za sachsy na przód do 1BE trzeba wyłożyć po 250zł więc to dużo chyba nie jest i chciałbym takie założyć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dla świętego spokoju i dla utwardzenia auta założył bym amorki o skróconym skoku, auto zachowuje się pewniej na drodze, jest sztywniejsze ale odrobinę straciło na komforcie, oczywiście można jeździć na ori amorkach i niższych sprężynach, sam tak jeździłem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dla świętego spokoju i dla utwardzenia auta założył bym amorki o skróconym skoku, auto zachowuje się pewniej na drodze, jest sztywniejsze ale odrobinę straciło na komforcie, oczywiście można jeździć na ori amorkach i niższych sprężynach, sam tak jeździłem :wink4:

Ja jeździłem tak w B5 i po 40tyś było po amorach :gwizdanie: A komfort w 1BE wydaje mi się najlepszy :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...