Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Mam takie pytanie jak w temacie... Otóż mam sprężyny H&R i nie chcę ich wyjmować bo autko ładnie na nich siedzi Ale jest na amorach od 1BA W tym zestawieniu amory szybko pewnie padną na naszych drogach i chciałbym wiedzieć jakie kupić?? Może ktoś się orientuje czy od 1BE byłyby dobre?? Czy jakieś inne??
yaboo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 mam podobny zestaw z tym, że sprężyny H&R przełożyłem z gwintu, amorki seryjne a koła 18-ki i nic mi nie padło w zawieszeniu przez 2 lata amortyzator nie obniża zawieszenia tylko sprężyna, 1BE będzie za to twardszy od serii
bish - kopt Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ja też jeżdże na takim zestawie H&R + ori amor, auto siedzi fajnie ale nie jest zbyt twardo i o to mi właśnie chodziło, zrobiłem już pare tysiączków i obserwuje ich skuteczność - nie zmieniła się ani 1% także podłączam sie do pyt. w razie jakby co, czy amor 1BE bedzie dobry do tego zestawu?
Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2010 mam podobny zestaw z tym, że sprężyny H&R przełożyłem z gwintu, amorki seryjne a koła 18-ki i nic mi nie padło w zawieszeniu przez 2 lata amortyzator nie obniża zawieszenia tylko sprężyna, 1BE będzie za to twardszy od serii Hmm... a ja pojeździłem troszkę po naszych super drogach z felą 17 i czuje jakby auto się bardziej bujało Na diagnostyce amory ~75% wszystkie. Tylko sprężyny są -40 a 1BE w stosunku do serii tylko -20... Dodam że za sachsy na przód do 1BE trzeba wyłożyć po 250zł więc to dużo chyba nie jest i chciałbym takie założyć
Pucek Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ja dla świętego spokoju i dla utwardzenia auta założył bym amorki o skróconym skoku, auto zachowuje się pewniej na drodze, jest sztywniejsze ale odrobinę straciło na komforcie, oczywiście można jeździć na ori amorkach i niższych sprężynach, sam tak jeździłem
Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ja dla świętego spokoju i dla utwardzenia auta założył bym amorki o skróconym skoku, auto zachowuje się pewniej na drodze, jest sztywniejsze ale odrobinę straciło na komforcie, oczywiście można jeździć na ori amorkach i niższych sprężynach, sam tak jeździłem Ja jeździłem tak w B5 i po 40tyś było po amorach :gwizdanie: A komfort w 1BE wydaje mi się najlepszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się