Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Problem ze spalinami ---- nieszczelna turbina .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z nieszczelnoscia w turbince , dosyc spore ilosci spalin wydobywaja mi sie z muszli goracej z pod tej flanszy ktora jest przykrecana srubkami . Praktycznie juz zdecydowalem sie na zakup drugiej turbiny ale dla pewnosci chcialem zasiegnac informacji od kolegow czy jest mozliwosc wyeliminowania tych przedmuchow w tej turbinie czy raczej juz nie . :hi:

Opublikowano

a nie znajduje sie tam potrojna metalowa uszczelka :mysli: moze jej nie zalozyles

Opublikowano

Ja jej nie rozbieralem tylko taka kupilem , ale mam taka samom turbinke do testow i w srodku nie ma zadnej uszczelki :mysli: , tam wszystko wchodzi na styk

Opublikowano

miedzy flansza a turbinka znajduje sie uszczelka ( ta blaszka na obrazku ) moze o nia chodzi

27164ccc9e8b02d6m.jpg

Opublikowano

ja bym proponował dać do kumatego gościa i splanować obydwie te płaszczyzny :hi: dudi ale ty masz turbo gt2256v więc tobie chodzi o nieszczelność miedzy turbo a kolektor wydechowy?? ty tam masz jeszcze flansze do przykręcenia tej turbiny a kolektorem chyba... a wydech jest na opasce skręcony tak??

Opublikowano

Dudi ta turbina tak zawsze miala :decayed:

Tak tez mi sie wydaje i dla tego Dzo-Dzo ja tak szybko sprzedawal :gwizdanie: ty zreszta powinienes to wiedziec bo tez jestes z Czes-wy :gwizdanie:

miedzy flansza a turbinka znajduje sie uszczelka ( ta blaszka na obrazku ) moze o nia chodzi

27164ccc9e8b02d6m.jpg

ja bym proponował dać do kumatego gościa i splanować obydwie te płaszczyzny :hi: dudi ale ty masz turbo gt2256v więc tobie chodzi o nieszczelność miedzy turbo a kolektor wydechowy?? ty tam masz jeszcze flansze do przykręcenia tej turbiny a kolektorem chyba... a wydech jest na opasce skręcony tak??

Chlopaki to nie o to chodzi :no: . Piotrek wie o co kaman bo widzial u Dzo-Dza o co biega. Nie chodzi o miejsce przykrecenia turbiny do kolektora wydechowego ,ani o miejsce przykrecania turbiny do wydechu . A chodzi o te flansze do ktorych sie dokreca muszle goraca i zimna tam jest zasilanie i splyw oleju . Z pod flanszy od strony goracej wydobywaja sie spaliny a z pod flanszy strony zimnej olej . Ogolnie cala turbina i polowa silnika jest ujeb...a w oleju i spalinach . No chyba teraz troche jasniej to wyjasnilem . Ogolnie to jestem bardzo zawiedziny ta zmiana z BRD na GT22 i zaluje :sick3:

Opublikowano

Dudi nie żałuj, a podaj dokładnie z czego masz to turbo to może zamówimy kolejne z wiadomego źródła a to opierdzielisz. Można też tą co masz dać do regeneracji:wink4:

Opublikowano

Dudi nie żałuj, a podaj dokładnie z czego masz to turbo to może zamówimy kolejne z wiadomego źródła a to opierdzielisz. Można też tą co masz dać do regeneracji :wink4:

To bedzie ze sprintera , mam juz na oku przyzwoita turbinke . I raczej ja zakupie wyslalem Nosba na ogledziny i stwierdzil ze moze byc wiec po wyplacie zakupimy . A regenerowana to wlasnie ta byla u karambola i zawiele nie wytrzymala :thumbdown: .Ja tej turbiny raczej nie sprzedam bo nie chandluje szrotami i niemial bym sumienia komus wcisnac takiego szajsu . Chyba ze bym odrazu uprzedzil w jakim jest stanie faktycznym zebym niemial puzniej nieprzyjemnosci . Szkoda ze pozbylem sie tej turbinki BRD od Ciebie :confused4:

Opublikowano

Dudi pamętaj, że regenerację to trzeba robić uczciwie a nie w kurniku.

Nie lepiej z E/C klasy?

Opublikowano

Dudi pamętaj, że regenerację to trzeba robić uczciwie a nie w kurniku.

Nie lepiej z E/C klasy?

Napewno lepiej ale Witek zrobil mi program pod ta ze sprintera wiec juz chyba nie ma sensu zmieniac na e klese , bo niewiem czy nie musial bym jechac na nastepna korekte bo ponoc delikatnie sie roznia :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...