czester Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Czesc, wiem ze ten temat byl juz poruszany dziesiatki razy, ale kazdy co innego mowi. Zaczne od tego ze powyzej 3 tys obrotow czuc spadek mocy, a czasami przy dluzszej jezdzie, przewaznie na 4,5 turbinka przestaje dzialac (po ponownym odpaleniu wszystko jest ok). Bylem u mechanika podpiac go do VAGa, ale nie powiem co to za dziadostwo, bo mial cos troche wiekszego od kalkulatora, i stwierdzil ze cos tam z doladowaniem jest nie tak, i na 99% jest to turbina... Przeplywka pierburga niby nie do zajechania... moja prosba, to czy jest to jakis charakterystyczny przypadek na jedna z tych rzeczy ? jesli nie to gdzie w okolicach Gliwic moge podpiac sie pod kapa zeby dali logi ? P.s. gdzies wyczytalem zeby cos recznie sprawdzic w turbinie czy sie nie przycina. Z gory thx za odpowiedz ustawiaj prefix w temacie (2 punkt regulaminu)
berciu Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Z tego co piszesz to właśnie wygląda jakby łopatki od turbinki się zacinały - trzeba wyciągnąć turbinkę i je przeczyścić
Gość Murzyn Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Z tego co piszesz to właśnie wygląda jakby łopatki od turbinki się zacinały - trzeba wyciągnąć turbinkę i je przeczyścić zastanow sie co piszesz!!! Nie wprowadzaj w blad!! Co najyzej kierownice moga sie przycinac. czester1800 N75, moze kierowice, HGW Zapraszam na logi jak tylko zacznie dzialac mi VAG (chwilowe prblemy z softem)
spanky Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Czesc, wiem ze ten temat byl juz poruszany dziesiatki razy, ale kazdy co innego mowi. Zaczne od tego ze powyzej 3 tys obrotow czuc spadek mocy, a czasami przy dluzszej jezdzie, przewaznie na 4,5 turbinka przestaje dzialac (po ponownym odpaleniu wszystko jest ok). Bylem u mechanika podpiac go do VAGa, ale nie powiem co to za dziadostwo, bo mial cos troche wiekszego od kalkulatora, i stwierdzil ze cos tam z doladowaniem jest nie tak, i na 99% jest to turbina... Przeplywka pierburga niby nie do zajechania... moja prosba, to czy jest to jakis charakterystyczny przypadek na jedna z tych rzeczy ? jesli nie to gdzie w okolicach Gliwic moge podpiac sie pod kapa zeby dali logi ? P.s. gdzies wyczytalem zeby cos recznie sprawdzic w turbinie czy sie nie przycina. Z gory thx za odpowiedz ustawiaj prefix w temacie (2 punkt regulaminu) cos kiepsko czytasz .... wrecz przeciwnie .. kazdy mowi to samo i powtórze to jeszcze raz ... bez logów dynamicznych mieszamy reka w gównie ... czy mechanik przejechał sie furmanka z zapietym Vag'iem ... ?
czester Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie, podpial komputer, zobaczyl ze jest jeden blad, powiedzial mi o tym i wykasowal go. Stwierdzil ze komputer nic nie powie bo to moze byc kilka roznych rzeczy, wiec troche to smieszne jest i szukam kogos kto by to profesjonalnie zrobil.
lukasssw Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie, podpial komputer, zobaczyl ze jest jeden blad, powiedzial mi o tym i wykasowal go. Stwierdzil ze komputer nic nie powie bo to moze byc kilka roznych rzeczy, wiec troche to smieszne jest i szukam kogos kto by to profesjonalnie zrobil. a powiedział konkretnie numer tego błędu ??
spanky Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie, podpial komputer, zobaczyl ze jest jeden blad, powiedzial mi o tym i wykasowal go. Stwierdzil ze komputer nic nie powie bo to moze byc kilka roznych rzeczy, wiec troche to smieszne jest i szukam kogos kto by to profesjonalnie zrobil. a powiedział konkretnie numer tego błędu ?? bede strzelał ... 00575 .....
czester Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 bede strzelał ... 00575 ..... dokladnie ten blad ! bylem dzisiaj podpiac go u znajomego, ktory ma laptopa z programem "autocom" czy jakos tak, i co prawda powiedzial ze logow nie moze zapisac, ale np sprawdzil mi ze turbina chodzi dobrze, tzn laduje okolo 1 bara. Powiedzial,ze prawdopodobnie to ktorys z zaworow N75 albo ten drugi... co wy na to ?
pawelbig4 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ja miałem taki przypadek ze jak przekreciłem autko to mi sie turbo wyłańczało . Mimo iz jestem mechanikiem nie moglem sie z tym na poczatku uporac okazało sie iz poadł mi czujnik podciśnienia. Ja kupiłem nowy 450zł. ale wiem iz mozna go wykompac w nitrze i bedzie działał ponoć .
spanky Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 bede strzelał ... 00575 ..... dokladnie ten blad ! bylem dzisiaj podpiac go u znajomego, ktory ma laptopa z programem "autocom" czy jakos tak, i co prawda powiedzial ze logow nie moze zapisac, ale np sprawdzil mi ze turbina chodzi dobrze, tzn laduje okolo 1 bara. Powiedzial,ze prawdopodobnie to ktorys z zaworow N75 albo ten drugi... co wy na to ? beda logi ... nie bedzie watpliwosci .....
marek2222 Opublikowano 3 Lipca 2007 Opublikowano 3 Lipca 2007 ja przerabialem to samo u siebie i byla to wina n 75 koszt 150 zl.w ASO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się