Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BPW] Pierwszy przegląd :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

już za niedługo będę musiał przeprowadzić pierwszy przegląd a mojej Bestii..

Chciał bym się dowiedzieć jakie bym musiał filtry płyny itp wymienić, bez rozrządu!!

pozdrawiam

Opublikowano

Pytanie zasadnicze- gdzie będziesz robił ten przegląd. W ASO zadbają o to by odpowiednio uszczuplić Twój portfel. :decayed:

Zasadniczo wymień olej (polecam Castrola), filtr oleju, paliwa, powietrza, kabinowy. Sprawdź jak się ma płyn chłodniczy, hamulcowy, tarcze, klocki- Może jeszcze nie są do wymiany, ale będziesz mógł się przygotować na to, że za te następne 15 tys czeka Cię większy wydatek. Do tego zleć sprawdzenie czy nie ma luzów w zawieszeniu. To tak z grubsza. Jeżeli masz automat to może trzeba by wymienić olej w skrzyni. :mysli: Jakby okazało się że trzeba już lub w niedalekiej przyszłości wymienić klocki/tarcze lub coś w zawieszeniu to w wypadku zamienników radzę kupić podzespoły dobrych firm , np. klocki- ATE, wahacze- Lemforder itd.

Pozdrawiam. :wink4:

Opublikowano

nie nie bedzie to robil znajomy mechanik, ja mam tylko kupic co chce wymienic:)

mam olej castrol

Opublikowano

Castrola nie polecam, olej musi spełniać normę 507.00 ze względu na DPF-a.

Polecam Mobi1 ESP Formula, tylko z pewnego źródła :gwizdanie:

Opublikowano

2. Do wszystkich silników diesla, zarówno 4-ro (z PD) oraz 6-cio cylindrowych, wyposażonych w filtr cząstek stałych - DPF, a więc mniej więcej od roku produkcji 2005 bezwzględnie wymagane są oleje spełniające normę:

507.00

Oleje należy ze względu na trwałość silnika - turbosprężarka - wymieniać najpóźniej po osiągnięciu przebiegu 15.000 km lub po okresie 1 roku od wymiany.

Tryb long-life nie jest polecany ze względu na trwałość turbiny.

Sprawdzone, godne polecenia oleje to:

MOTUL SPECIFIC VW 507.00

Castrol SLX Professional Powerflow Audi Longlife III 5W-30 stosowany przez ASO

Opublikowano

Pytanie zasadnicze- gdzie będziesz robił ten przegląd. W ASO zadbają o to by odpowiednio uszczuplić Twój portfel. :decayed:

Zasadniczo wymień olej (polecam Castrola), filtr oleju, paliwa, powietrza, kabinowy. Sprawdź jak się ma płyn chłodniczy, hamulcowy, tarcze, klocki- Może jeszcze nie są do wymiany, ale będziesz mógł się przygotować na to, że za te następne 15 tys czeka Cię większy wydatek. Do tego zleć sprawdzenie czy nie ma luzów w zawieszeniu. To tak z grubsza. Jeżeli masz automat to może trzeba by wymienić olej w skrzyni. :mysli: Jakby okazało się że trzeba już lub w niedalekiej przyszłości wymienić klocki/tarcze lub coś w zawieszeniu to w wypadku zamienników radzę kupić podzespoły dobrych firm , np. klocki- ATE, wahacze- Lemforder itd.

Pozdrawiam. :wink4:

Krótko zwięźle i na temat :good:

Czarny588 jaki masz przebieg ?

Opublikowano

187 tys:)

Opublikowano

187 tys:)

no to jak Filip1001 pisał luzy w ukladzie zawieszenia, kierowniczym. Warto sprawdzić stan tarcz i klocków. Jeżeli jeździłeś ponad 2 lata na płynie hamulcowym to tez warto wymienić. no i mozna pomysleć przed sezonem o sprawdzeniu , odgrzybieniu klimy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...