czarny Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam już za niedługo będę musiał przeprowadzić pierwszy przegląd a mojej Bestii.. Chciał bym się dowiedzieć jakie bym musiał filtry płyny itp wymienić, bez rozrządu!! pozdrawiam
filip1001 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Pytanie zasadnicze- gdzie będziesz robił ten przegląd. W ASO zadbają o to by odpowiednio uszczuplić Twój portfel. Zasadniczo wymień olej (polecam Castrola), filtr oleju, paliwa, powietrza, kabinowy. Sprawdź jak się ma płyn chłodniczy, hamulcowy, tarcze, klocki- Może jeszcze nie są do wymiany, ale będziesz mógł się przygotować na to, że za te następne 15 tys czeka Cię większy wydatek. Do tego zleć sprawdzenie czy nie ma luzów w zawieszeniu. To tak z grubsza. Jeżeli masz automat to może trzeba by wymienić olej w skrzyni. Jakby okazało się że trzeba już lub w niedalekiej przyszłości wymienić klocki/tarcze lub coś w zawieszeniu to w wypadku zamienników radzę kupić podzespoły dobrych firm , np. klocki- ATE, wahacze- Lemforder itd. Pozdrawiam.
czarny Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 nie nie bedzie to robil znajomy mechanik, ja mam tylko kupic co chce wymienic:) mam olej castrol
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Castrola nie polecam, olej musi spełniać normę 507.00 ze względu na DPF-a. Polecam Mobi1 ESP Formula, tylko z pewnego źródła :gwizdanie:
czarny Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 2. Do wszystkich silników diesla, zarówno 4-ro (z PD) oraz 6-cio cylindrowych, wyposażonych w filtr cząstek stałych - DPF, a więc mniej więcej od roku produkcji 2005 bezwzględnie wymagane są oleje spełniające normę: 507.00 Oleje należy ze względu na trwałość silnika - turbosprężarka - wymieniać najpóźniej po osiągnięciu przebiegu 15.000 km lub po okresie 1 roku od wymiany. Tryb long-life nie jest polecany ze względu na trwałość turbiny. Sprawdzone, godne polecenia oleje to: MOTUL SPECIFIC VW 507.00 Castrol SLX Professional Powerflow Audi Longlife III 5W-30 stosowany przez ASO
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ilu ludzi tyle opini odnośnie oleju, poczytaj tu http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.0.html A co do reszty to filip1001 wszystko opisał
augustA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Pytanie zasadnicze- gdzie będziesz robił ten przegląd. W ASO zadbają o to by odpowiednio uszczuplić Twój portfel. Zasadniczo wymień olej (polecam Castrola), filtr oleju, paliwa, powietrza, kabinowy. Sprawdź jak się ma płyn chłodniczy, hamulcowy, tarcze, klocki- Może jeszcze nie są do wymiany, ale będziesz mógł się przygotować na to, że za te następne 15 tys czeka Cię większy wydatek. Do tego zleć sprawdzenie czy nie ma luzów w zawieszeniu. To tak z grubsza. Jeżeli masz automat to może trzeba by wymienić olej w skrzyni. Jakby okazało się że trzeba już lub w niedalekiej przyszłości wymienić klocki/tarcze lub coś w zawieszeniu to w wypadku zamienników radzę kupić podzespoły dobrych firm , np. klocki- ATE, wahacze- Lemforder itd. Pozdrawiam. Krótko zwięźle i na temat Czarny588 jaki masz przebieg ?
augustA4 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 187 tys:) no to jak Filip1001 pisał luzy w ukladzie zawieszenia, kierowniczym. Warto sprawdzić stan tarcz i klocków. Jeżeli jeździłeś ponad 2 lata na płynie hamulcowym to tez warto wymienić. no i mozna pomysleć przed sezonem o sprawdzeniu , odgrzybieniu klimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się