franek84 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Koledzy mam prośbę, zaznaczam że mam Vaga ale bateria w laptopie nie pozwala na logi, błędów nie ma, a o co chodzi-problem z odpalaniem, tragedi nie ma ale pali tak różnie że już wszystko próbowałem: kontrolki gasną kręcę a tu po 3-5 sek odpala na zimnym , innym razem ta sama temperatura jest i od strzała, jak jest na dworze ciepło kręcę z 5 sekund, ale jak jest silnik choć troche zagrzany -od strzała(ledwie obruci wałem ) jak go w ciepły dzień zagrzeję to nawet po 7 godz od strzała, ale jak go np nie odpalam do popołudnia a na dworze ciepło (18C) to z 5 sek trzeba chełtać. najbardziej zadawalające ale zarazem niepokojące jest to że na 10l ON robie po mieście 220km :blink:czego nigdzy nie było nie oszczędzam go( codzień musze zrobić po mieście 60km i jak tylko się zagrzeje to do 3000tyś) do tego nadal problemy z mocą na ciepłym :kwasny:jak zimny idzie ponad miarę.. co o tym myślicie [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2010, 19:54_________________________________________________czytam forum ale jedyne co mi przychodzi na myśl to kąt wtrysku (rozrząd 20tyś temu zmieniony)może to być to? jak go odpale to niebieski dymek puści i po 5 sek już ok ...zero dymka
Lishoo Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Niebieski dymek to nie jest dobry znak, ale co do odpalania to wpada sprawdzić kąt wtrysku na rozgrzanym motorze, na wolnych obrotach w grupie 000 tylko że w basic settings, no i jeszcze sprawdzić dawkę rozruchową.
mily Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Mój też podobnie miał, wkońcu przestał odpalać. Odpalał tylko z plaka i jak już odpalił to chodził normalnie. Dopiero w 4 warsztacie stwierdzili że jest pompa uszkodzona wtryskowa. Po wymianie pali normalnie, wystarczy że raz zakręci. PS Sprawdź pompę, bo ja gdybym się zgłosił z tym wcześniej to by mnie kosztowało to ok 300-400 zl a tak 1000 zł (musiałem wymienić na nową, ale kupiłem używkę). Jednak to czy pompa działa prawidłowo to potrzebny jest naprawdę dobry mechanik, w moim przypadku w 3 warsztatach twierdzili że pompa jest ok i reszta podzespołów też jest ok i nie mają pojęcia co się dzieje.
franek84 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 właśnie wróciłem od mechaniora, porządnie mi auto zvagował i: przepływka ok, dawka wyżyłowana na max ...co to znaczy pytam od razu? wtryski jeszcze nie takie złe turbo pompuje ok kąt wtrysku natomiast bardzo żle ustawiony i tutaj mam też pytania: mechanik powiedział że musi mi obejrzeć cały rozrząd czy nie jest koło pasowe ruszone, zobaczyć jak są wałki poustawiane(rozrząd wymieniałem jakieś 20tyś temu u innego mechanika, ma wszystko zsynchronizować ale auto musi na 4h zostać w warsztacie -czy to normalne czy nie wie o co chodzi ? powiedział za wszystko zaledwie 100zł co myślicie?
Krzysztof Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Szkoda, że nie wziąłeś logów od fachmana. Mądre głowy na forum rzuciły by okiem :gwizdanie:
franek84 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 zauważyłem tylko że dawke wtrysku miałem 2,67 a jak kazał zapalić światła to 3,1[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2010, 20:08_________________________________________________na wolnych obrotach oczywiście
djark00s Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 i jak ? mam podobne objawy ale w afn
franek84 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 witam, odebrałem auto od mechaniora: był żle założony rozrząd (wyregulował i poustawiał wszystko-podobno wałki ustawiał w stosunku do wtrysku tylko czy da się to zrobić bez ściągania przodu ??) auto ciągnie teraz dobrze bez takich jak wcześniej zachowań że raz ok a innym lipa, przy czym czuje że jeszcze coś jest nie dobrze bo czasem ma powyżej 1800 strzała a innym razem równo dobrze ciągnie w każdym zakresie obrotów i nie wiem jak to prawidłowo powinno być :mysli:powinien chyba w 1Z być kop? jak u mechanika na ciepłym dałem gazu to niebieski dym poszedł i mówi że to olej w IC a przecież niedawno płukałem dolot... wcześniej tylko na zimnym miałem przez 5 sek niebiesko potem szary jak cisnąłem wszystko powiedział że poza zapłonem jest ok bo robił logi (zresztą zapomniał wziąć z samochodu laptopa i jakieś urządzenie Bosh'a i musiałem się wracać żeby mu to odstawić więc chyba coś grzebał co wy o tym myślicie? ciekawe jak jutro odpali rano...
Krzysztof Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ja myślę o tym tyle: kup na allegro od Viakena swojego VAG'a, zrób z kolegą kompletne logi i wtedy będzie wiadomo wszystko To nie są duże koszty a w razie problemów w przyszłości nie będziesz płacił za zrobienie logów..
franek84 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 kolego mam Vaga tylko że w laptopie bateria mówi papa może kolega coś powiedzieć na temat wyżej opisany bo nurtuje mnie to ale ogólnie jest poprawa duża..
Lishoo Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 to może warto pomyśleć nad ładowarką samochodową do laptopa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się