Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pierwsze logi nowego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze logi nowego auta. Powodem jest wrażenie słabszej mocy przy wyższych obrotach oraz to, że znajomego 90km idzie łeb w łeb ;-)

Logi dynamiczne.

Grupa 000 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9895.html

Grupa 001 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9898.html (Ten niżej, nie wiem czemu są dwa)

Grupa 003 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9891.html

Grupa 007 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9897.html

Grupa 008 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9892.html

Grupa 010 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9896.html

Grupa 011 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9893.html

Opublikowano

w paru miejscach masz przeładowanie, zalecił bym sprawdzić N75

Opublikowano

000 pokaż w BS, a nie dynamicznym.

Kierownice lekko się przycinają. [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 12:22_________________________________________________

w paru miejscach masz przeładowanie, zalecił bym sprawdzić N75

N75 koryguje dobrze.

Do rozruszania kierownice i pokaż ten 000BS, zobaczymy jak kąt wtrysku.

Dołożyć możesz 003BS, 013, 004 i 004BS oraz 011BS

Opublikowano

004 dynamiczne !!!

Opublikowano

Dzięki Panowie, doceniam wasze zaangażowanie :) Zrobię dzisiaj wszystkie wymienione i wrzuce.

Opublikowano
to, że znajomego 90km idzie łeb w łeb

moze dlubnieta na 115 KM :)

Opublikowano

Za czym zrobisz logi przegoń autko przez parę dni i dopiero zrób logi zobaczymy czy dalej będzie przeładowanie także but w podłogę jak sie rozgrzeje

Opublikowano

Właśnie jade robić logi.. wcześniej czasu nie było. A goniona była.. Trasa 5h z Berlina do Gdyni.. i po miescie tez troche momentami dostala :)[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 23:43_________________________________________________BS to na jałowym ? :embarrassed:

004 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10316.html

000 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10315.html

003 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10314.html

004dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10313.html

013dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10312.html

011BS Nie ma.

Opublikowano

ERG - zaslepiony lub super zasyfiony.

Zapłon - za pozny - trzeba podregulowac.

Pozdrawiam

Opublikowano

ERG - zaslepiony lub super zasyfiony.

dlaczego sądzisz, że zaślepiony lub zasyfiony, przecież log 003 nie jest zrobiony w BS tylko statycznie a na dodatek już po czasie aktywności EGR oraz przy nieosiągniętej temperaturze roboczej płynu chłodzącego, log 003 statyczny jest do poprawy (przed logowaniem lekko depnąć na gaz i odpuścić aż wejdzie na wolne obroty i od razu logować statycznie) a logu 003 BS brak.

Opublikowano

Chwilkę, bo się chyba pogubiłem. :embarrassed:

Dokleiłem wczoraj logi. Tam było zrobione 003 BS , a mówisz ze to jest statycznie?? Albo czegoś nie rozumiem, albo coś źle zrobiłem, a statycznego 003 z tego co pamiętam to nie robiłem?

Opublikowano

log grupy 003 w trybie BS ma wyglądać tak :

http://img245.imageshack.us/i/003bs.jpg/

a Ty zrobiłeś go w trybie MB.

Nie sądze zeby w przypadku posiadanego przez niego sterownika udalo sie zalogowac 003 BS zeby wygladał tak jak pokazałes.

Niemniej moze powtorzyc logowanie 003 stat wykonane bezposrednio po "przegazówce".

Pozdrawiam

Opublikowano

chyba masz rację, więc statyczne 003 rozwieją wątpliwości. Wartości powinny być zbliżone w Specified i Actual do około 285 mg/R jeśli EGR będzie funkcjonował poprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...