daraz Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Pierwsze logi nowego auta. Powodem jest wrażenie słabszej mocy przy wyższych obrotach oraz to, że znajomego 90km idzie łeb w łeb ;-) Logi dynamiczne. Grupa 000 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9895.html Grupa 001 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9898.html (Ten niżej, nie wiem czemu są dwa) Grupa 003 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9891.html Grupa 007 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9897.html Grupa 008 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9892.html Grupa 010 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9896.html Grupa 011 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9893.html
michal_g84 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 w paru miejscach masz przeładowanie, zalecił bym sprawdzić N75
banshee Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 000 pokaż w BS, a nie dynamicznym. Kierownice lekko się przycinają. [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 12:22_________________________________________________ w paru miejscach masz przeładowanie, zalecił bym sprawdzić N75 N75 koryguje dobrze. Do rozruszania kierownice i pokaż ten 000BS, zobaczymy jak kąt wtrysku. Dołożyć możesz 003BS, 013, 004 i 004BS oraz 011BS
daraz Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzięki Panowie, doceniam wasze zaangażowanie Zrobię dzisiaj wszystkie wymienione i wrzuce.
przemik Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 to, że znajomego 90km idzie łeb w łeb moze dlubnieta na 115 KM
goldi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Za czym zrobisz logi przegoń autko przez parę dni i dopiero zrób logi zobaczymy czy dalej będzie przeładowanie także but w podłogę jak sie rozgrzeje
daraz Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Właśnie jade robić logi.. wcześniej czasu nie było. A goniona była.. Trasa 5h z Berlina do Gdyni.. i po miescie tez troche momentami dostala [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 23:43_________________________________________________BS to na jałowym ? 004 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10316.html 000 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10315.html 003 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10314.html 004dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10313.html 013dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10312.html 011BS Nie ma.
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ERG - zaslepiony lub super zasyfiony. Zapłon - za pozny - trzeba podregulowac. Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ERG - zaslepiony lub super zasyfiony. dlaczego sądzisz, że zaślepiony lub zasyfiony, przecież log 003 nie jest zrobiony w BS tylko statycznie a na dodatek już po czasie aktywności EGR oraz przy nieosiągniętej temperaturze roboczej płynu chłodzącego, log 003 statyczny jest do poprawy (przed logowaniem lekko depnąć na gaz i odpuścić aż wejdzie na wolne obroty i od razu logować statycznie) a logu 003 BS brak.
daraz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Chwilkę, bo się chyba pogubiłem. Dokleiłem wczoraj logi. Tam było zrobione 003 BS , a mówisz ze to jest statycznie?? Albo czegoś nie rozumiem, albo coś źle zrobiłem, a statycznego 003 z tego co pamiętam to nie robiłem?
Sztomel Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 log grupy 003 w trybie BS ma wyglądać tak : http://img245.imageshack.us/i/003bs.jpg/ a Ty zrobiłeś go w trybie MB.
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 log grupy 003 w trybie BS ma wyglądać tak : http://img245.imageshack.us/i/003bs.jpg/ a Ty zrobiłeś go w trybie MB. Nie sądze zeby w przypadku posiadanego przez niego sterownika udalo sie zalogowac 003 BS zeby wygladał tak jak pokazałes. Niemniej moze powtorzyc logowanie 003 stat wykonane bezposrednio po "przegazówce". Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 chyba masz rację, więc statyczne 003 rozwieją wątpliwości. Wartości powinny być zbliżone w Specified i Actual do około 285 mg/R jeśli EGR będzie funkcjonował poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się