sebastian1979 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Od kilku miesiecy mam problem z odpalaniem przy nagrzanym silniku ( zimny pali na dotyk ) obroty wskakują do około 500 i gasnie z hurgotem , czasami krece po kilka razy. Ale zdaży sie ze odpali i na nagrzanym ale bardzo rzadko, jak pojezdze sobie w korkach i go zgasze to wtedy jest masakra krece go okolo 10-15 razy. Komputer nie pokazuje błedów.
adi_si Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 zobacz czy klapa gaszaca sie nie blokuje ...
sebastian1979 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Klapa dogaszająca jest wporzadku, kąt wtrysku też, mechanik powiedział żebym śmigał aż coś nie pierd.... i nie pokaże błedu.
mirek309 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 i co w koncu wyszło z odpalaniem?
Gość .... Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Mi to wygląda na problem z paliwem, gdy jest zimny i pompa jest zimna wtedy jest wystarczające sprężanie paliwa do odpalenia, jednak gdy się nagrzeje ciśnie jest dużo niższe dlatego jest problem z odpaleniem, jak już odpali to jeździ.
dawcav6 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 poszedł bym po linii najmniejszego oporu zaczął bym od filtra paliwa i sprawdzenia ciśnienia na pompie jak jest ciepły i jak jest rozgrzany to wykluczy ewentualną awarie pompy
dziadek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Rozumiem że ...wporządku, kąt wtrysku też... masz na myśli synchronizację pompek? bo jak nie to jeszcze to bym sprawdził. Może na granicy tolerancji są ustawione a synchronizacja minimalnie różni się na zimnym i ciepłym silniku i na ciepłym może już przekracza.
lesand Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Klapa dogaszająca jest wporzadku, kąt wtrysku też, mechanik powiedział żebym śmigał aż coś nie pierd.... i nie pokaże błedu. może pomyśl nad zmianą mechanika :gwizdanie: tak jak dziadekblack napisał, u ciebie nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacj : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html dobrze by było zrobić logi
mirek309 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 a ja mam problem odwrotny zimny kreci i jakby załapuje i po 5 sekundach odpala a cieply pali na dotyk swiece sprawdzone kat ok dawka ok zero bledow filtr wymieniony co moze byc przyczyna???
KrzyHo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Przy odpalaniu za każdym razem słyszysz pompkę w baku?? Prawdopodobnie ona się wiesza lub nie wyrabia, na 90 % masz z nią problem.
evul Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 u mnie jest podobnie od wczoraj dotad zimny/cieply palil na dotyk kreci za 2-3 razem+trzeba wcisnac pedal gazu troszke zeby odpalil Siemian przecwiczyl auto na duzych obrotach, agresywnie przez kilka minut wiec pogladowo moze sie ktos bedzie orientowac jaka moze byc tego przyczyna? najdrobniejsze info mile widziane
dziadek Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ludzie nikt nic wam nic nie napisze choćby nawet chciał, powodów może być naprawdę dużo...trzeba zrobić logi, ewentualnie sprawdzić błędy i wkleić na forum, wtedy z przyjemnością ludzie wam to ocenią i doradzą. ps. przy problemach z odpalaniem w PD zaczynamy moim zdaniem od filtra paliwa jeżeli nie od samego paliwa i kąt synchronizacji. Dalej tak jak napisałem wyżej :gwizdanie:
mirek309 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 witam czy rozwiazałes juz swoj problem z odpalaniem??? [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 16:30_________________________________________________czy nikt nie zna rozwiazania tego problemu????[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 20:03_________________________________________________ ;([br]Dopisany: 07 Maj 2010, 17:46_________________________________________________hallo nikt nie wie????
sebastian1979 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Znalazlem patent na odpalanie trzeba przytrzymac kluczyk ( okolo 1 sek ) przy odpalaniu, czasami sie zawacha ale odpala. Mimo wszystko wydaje mi sie ze tak nie powinno byc , bo na zimnym pali na dotyk. Moze ktorys z Kolegow bedzie wiedzial o co chodzi. Dzieki
mirek309 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 witam czy problem sie moze juz rozwiazał ja mam tak samo ale tylko na zimnym silniku i odpala po 4 sekundach krecenia na ccieplym pali od strzała filt wymieniony zaworek zwrotny swiece filtr powietrza wezyki przelewowe wezyki paliwowe gdzie dalej szukac przyczyny prosze o porady
ERW0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 a może pompa tandemowa miałem coś takiego w golfie 5 i okazało się że pompa tandemowa śmieć ale przed tym jeszcze wymieniłem pompe w baku i już było lepiej ale jeszcze nie tak jak powinno być. jak tandem wymieniłem już było ok.
mirek309 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 a gdzie sie znajduje pompa tandemowa??u mnie nie słychac pompki w zbiorniku no chyba ze tak cicho chodzi
Daimos Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 a gdzie sie znajduje pompa tandemowa??u mnie nie słychac pompki w zbiorniku no chyba ze tak cicho chodzi kolego u ciebie nie ma pompy tandem oraz pompki elektrycznej w zbiorniku, wyłącznie tylko pompa wtryskowa w której za dopływ paliwa odpowiada pompa łopatkowa
bartek.mod Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 mam 2.0 tdi mam to samo zimny ok a jak ciepły trzęsie silnikiem i nie chce odpalić przyczyn może być wiele, zwiększenie dawki startowej może pomorze choć mi nic nie dało i szukam dalej przyczyn...........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się