Adam-Lewian Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Według VIN niewentylowane 288x15mm, klocki bez czujników.
Kohmornik Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.. Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? Cytuj zaznaczone Odpowiedz
Gość Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Moze mi ktoś odpowiedziec na moje pytanie bo czas mnie nagli i niestety nie mam czasu przeczesywać forum . Dzięki wielkie Mam zamiar zrobić swap hamulców przednich na 312 mm. Wydaje mi się że te jarzma się nadają ale proszę o potwierdzenie Jarzmo, jarzma 451 swap 312 mm audi vw (6183728398) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.. Z tego co też wyczytałem zaciski i klocki pozostają takie same za to tarcze wiadomo 312. Tak się sprawy mają czy coś pokiełbasiłem ? Cytuj zaznaczone Odpowiedz Podpinam się ... nawet bardzo
Toskańczyk Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba: tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach A jeśli 288 mm to Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje
Kohmornik Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba: tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach A jeśli 288 mm to Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje Dzięki mam 288 więc tylko jarzma i wszystko będzie dobrze
Gość Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) W dniu 18.05.2016 o 06:57, Toskańczyk napisał: Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba: tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach A jeśli 288 mm to Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje Dzięki. Mi się wydaje że mam 288 jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ? Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez Gość
Adam-Lewian Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jeśli teraz macie tarcze 280 mm to do swapu na 312 mm wymienić trzeba: tarcze, klocki, zaciski, jarzma oraz przewody metalowe przy zaciskach A jeśli 288 mm to Zmieniasz same jarzma i tarcze, reszta zostaje Dzięki. Mi się wydaje że mam 288 vin to wauzzz8dzta202241 jakby ktoś mógł potwqierdzić. Przy zakupie tarcz na co zwrócić uwagę no oprócz średnicy ? Klocki kupować pod seryjne zaciski tj. pod tarcze 288 ? Zgadza się, w Twoim aucie fabrycznie są tarcze 288
wojtekf0 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze klocków na tył w moim Audi? Chodzi mi głównie o to czy w quattro były inne klocki niż w ośce? Mój samochód to b5 1.8 ARG q sedan. VIN: WAUZZZ8DZYA058770 I jak to u mnie wygląda z przodem? 280 czy 288, jaka grubość? Dzięki!
CreShu Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Witam. Mam zamiar zmienić sobie klocki i tarcze hamulcowe z tyłu, i moje pytanie brzmi..jakie kupić. Chcę firmy Brembo albo ATE, moc w aucie będzie +-200KM i czy muszą już iść wentylowane czy normalny zestaw z brembo zwykłych wystarczy.
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ?
jacek70 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ? Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320.
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 O serii zapomnij stabilna jak na tę 200kuni Trzeba robić swap na 312mm lub wiecej Nie za bardzo kumam twój komentarz. Czy chodzi ci w nim o to że na 200 koni seria odpada i trzeba swap`a zrobic na 312 mm lub wiecej ? Tak właśnie. Skoro w planach 200 to zakładaj 312 lub 320. Tak zrobię Jesienią będę wymieniać klocki to od razu zapnę tarcze 312 i jarzma na 312
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Dev
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Szukaj od razu zwrotnic od S4, 312tki zagotujesz migiem Dzięki za odp. Czy oprócz zwrotnicy tarcz jarzm potrzebuje coś jeszcze do 320 ? Wiecie ja to autko używam na dojazdy do pracy i na zakupy Szaleć to tym nie będę, no może czasem na drogach krajowych
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 320mm to niezbędne minimam w Twoim aucie Co proponujesz ? Jakięs konkretny zestaw ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się