rogal84 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam, powoli przymierzam się do wymiany amorów. Przy okazji chciałbym obniżyć furę, więc moje zapytanie jaki zestaw amorów+sprężyn wybrać najlepiej, co polecacie? Myślę że obniżenie 40mm będzie optymalne, co o tym sądzicie? Obecne koła to 225/45/17.
Bulczas Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Napisz jakie fundusze chcesz na to przeznaczyć bo to jest ważne :gwizdanie:
Bulczas Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 To może być cieżko kupić coś markowego i nowego a pewnie o takie coś Ci chodzi. Jeśli chcesz trochę komfortu to kup amorki Bilstein B4 + sprężyny Eibach -30mm. Niby nie powinno się kupować amortyzatorów o nie skróconym skoku do obniżanych sprężyn, ale Jeździłem na takim zestawie w poprzednim aucie i było bardzo pozytywnie [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 23:09_________________________________________________Dodam że te amorki Bilstein B4 są twardsze niż np Sachs i moje zdanie jest takie że wystarczają do obniżenia do -30mm, pewnie mnie pojadą co nie którzy ale testowałem taki setup i jeździło się naprawdę przyjemnie i nic nie ocierało nigdy a były koła 205/45 R16 w Seacie Ibizie które jest mały autem :gwizdanie:
rogal84 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Bulczas a jakie zawieszenie Ty masz obecnie?
Bulczas Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Bulczas a jakie zawieszenie Ty masz obecnie? Obecnie jeżdżę na zawieszeniu gwintowanym firmy FK
rogal84 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ile dałeś? i czy rzeczywiście mozna co jakiś czas zmienic wysokość? podobno jak juz raz sie ustawi wysokość to już mozna zapomniec o innym ustawieniu
Bulczas Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ile dałeś? i czy rzeczywiście mozna co jakiś czas zmienic wysokość? podobno jak juz raz sie ustawi wysokość to już mozna zapomniec o innym ustawieniu Ja kupiłem używkę w bdb stanie za 600zł. Nówka kosztuje ok dwa razy tyle bo widziałem na allegro. Najgorsza jest zima Jak dbasz o gwint, czyli smarujesz co jakiś czas to spokojnie da się regulować. Na zimę miałem wyżej a teraz na lato poszedł nieco w dół :gwizdanie:
rogal84 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 bulczas a jak z komfortem u Ciebie na tym gwincie FK? pytam bo zamierzam kupic taka zawiechę.bo nie chcę mieć nerek obitych :-)
Pucek Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 amorki Bilstein B6 + sprężyny H&R -40mm jest idealna wysokość i komfort jak na zawieszeniach Sline niestety to już większy koszt
Bulczas Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 bulczas a jak z komfortem u Ciebie na tym gwincie FK? pytam bo zamierzam kupic taka zawiechę.bo nie chcę mieć nerek obitych :-) No jest dość twardo :gwizdanie:
Armi Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Jeśli chcesz zestaw,który jest kompromisem pomiędzy ceną i jakością bierz amortyzatory mts technik plus sprężyny obniżające (firma nie jest aż tak istotna). Jeśli chcesz wydać więcej to jednak polecam gwint ale to kwota minimum 1200zł - za ta technix. A i sprężyny najlepiej kupować np. 20/30, 40/60mm bo obniżenie 40/40 zwykle powoduje efekt d... w górze. Z przodu jest silnik więc przód siada bardziej a lżejszy tył sterczy w górze.
rogal84 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 A co myslicie o amora KYB i sprężynach np Eibach -40 ?
Bulczas Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 A co myslicie o amora KYB i sprężynach np Eibach -40 ? Moim zadaniem lepsze są Bilsteiny B6 bo mam nadzieję że myślałeś o amorkach KYB o skróconym skoku :gwizdanie:
rogal84 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 Podobno standardowe amory mogą podejśc do obniżonych sprężyn do max -40, czy to prawda?
Armi Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Mogą ale jak się na tym jeździ :gwizdanie: Szkoda gadać. Już do 1be (-20mm) audi montuje seryjnie amortyzatory o skróconym skoku. To o czymś świadczy.
Armi Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Ja mam -40/60mm - sprężyny AP i amortyzatory MTS Technik. Wcześniej miałem do tych sprężyn seryjne amortyzatory i wszędzie zaczepiałem przodem a teraz żaden śpiący policjant nie jest dla mnie zagrożeniem
rogal84 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 wiesz ja myslę o gwincie ale boję się że za mocny beton będzie (tzn za twardo) :-(
Armi Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Sprężyny obniżające dostałem razem z autem, gdyby tak nie było też bym kupował gwint. Wiadomo, coś za coś. Masz gwint, jest twardo i sztywno ale jest super wygląd i trakcja. Można przecierpieć, tym bardziej że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów można się przyzwyczaić i zapomnieć. Musiałbyś się popytać ludzi, którzy mają doświadczenie z gwintami - jakie gwinty (chodzi o firmę) są bardziej miękkie. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_b5_battalion-t102027.8520.html -> na dole zaczyna się dyskusja o miękkości gwintów. Popytaj, pewnie ktoś pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się