Rozbojnikos Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam . Posiada ktoś zdjęcia B 5 ,obniżonej o 40mm na felgach 15 calowych. Chcę wyminic orginalne sprężyny na sportowe obniżające o jakieś 40mm. Proszę o poradę co do obniżenia, czy -40mm to nie za dużo??
Cristoforo Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 40mm na seryjnych amortyzatorach do bardzo dużo ...
Rozbojnikos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W takim razie o ile proponował byś obniżyć zawieszenie żeby ładnie się komponowało z 15 calowymi felgami.Chodzi mi o to żeby trochę ją "przykleić" ,wymieniająć tylko sprężyny bez wymiany amorków.
zgredek27 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Do seryjnego 1be (-25mm) fabryka kladla juz inne amortyzatory. Utarlo sie ze mozna przy takim obnizeniu jeszcze pokusic sie o jazde na zwyklych amorch, jednak trzeba sie liczyc z tym ze ich koniec nadejdzie wczesniej
Rozbojnikos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki za informację .
Armi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 40mm na seryjnych amortyzatorach do bardzo dużo ... Mogę potwiedzić, bardzo szybko będziesz wracał do seryjnego zawiasu bo nie da się jeździć. Każdy krawęrznik, podjazd, dołek powoduje bujanie jak na statku. To nie prawda, że seryjne amortyzatory zaraz siądą. Prawda jest taka, że jazda na seryjnych amortyzatorach z glebą -40mm jest niebezpieczna. Chyba, że chcesz jeździć z prędkością max 60-70 km/h i dalej modlić się o to żeby nie bujnęło albo żebyś nie zawadził.
kamilos_zelo Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 ja mam zawias 1be - wg. rozkodowania win. nie wiem jak jest na prawde, jak można to sprawdzic w miare łatwo i szybko?? jezeli okaże sie ze faktycznie mam 1be to ile można walnąć na minusie?? 20-30-40?? tak zeby dalo sie jezdzic i zeby amorkow nie zakatowac.
Kowi87 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 -30 na seryjnym zawiasie sprosta zadaniu, mam u siebie spręzyny -30(realnie -35) i amory seryjne i wszystko jest OK, jest sztywny w porównaniu do tego co miałem wczesniej(zawiecha od sedana w avancie) a to czy siadzie wcześnie zobaczymy pojeżdzimy
A-rek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 ja mam zawias 1be - wg. rozkodowania win. nie wiem jak jest na prawde, jak można to sprawdzic w miare łatwo i szybko?? jezeli okaże sie ze faktycznie mam 1be to ile można walnąć na minusie?? 20-30-40?? tak zeby dalo sie jezdzic i zeby amorkow nie zakatowac. a ja mam takie pytanie: po co zadajesz te same pytanie w dwoch roznych tematach :?:
kamilos_zelo Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Kowi jak długo już na tym jeździsz??
Kowi87 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Kowi jak długo już na tym jeździsz?? W sumie od niedawna, przód jeżdzi od kwietnia,a tył od piątku wcześniej był tył od sedana ale to była pomyłka :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się